Tusen takkGratulerer med jente i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med jente i magen
Takk! Ja, nå som jeg kjenner liv daglig så er skuldrene senket mye. Da går tiden fortere ogsåHurra! Tenk så langt du har kommet
Masse lykke til med fødsel, tenk nå er du nesten i mål!40+6, og ble indusert i går med ballong.
Det har kommer et nytt regelverk som gjør det umulig å reise hjem med den ballongen pga tidligere KS… det var jeg ikke beredt på. Så natta har gått sin gang uten min BBHugme mannen tar den med når han kommer i 9-10 tida.
Ballongen sitter på sin plass fremdeles… har kynnere/modningsrier jevnt og trutt. Sett en hel sesong av 90’days.. ellers er det ganske kjedelig her på rommet.
Hvordan går natten?Takk dere
Nå vandrer jeg i korridorene, mannen er hjemme hos småen på 3 og klargjør det han kan før i morgen.
Slimproppen har gått og riene er korte men vonde. Legesjekk i kveld, da blir det vaginaltablett. Om ikke ballongen faller ut av seg selv før det
Gratulerer så mye Kjempebra jobbet!Kl 08:41 kom lillemor
Det gikk radig egentlig. Først ballongen, deretter kun en vaginaltablett for å kickstarte sirkuset.
Da jeg kom i aktiv fødsel (ca kl 05:00), så gikk det da fra knappe 4 cm til fødsel på 3 timer og 41 min.
Rått og brutalt, er så sår i halsen av ur-brølene. Og har mista en liter blod.
Men ellers.. er jeg veldig glad for å være ferdig!