Dette er bare så nydelig For en skjønn liten bamsemums
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååååh.... vennen!!Alt vel på UL i dag sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
Hjertet lå på 174bpm, 1.8cm lang og satt frem to dager. 8+4 i dag
lille astronaut
Vis vedlegget 381433
Gratulerer med vellykka ultralyd og en liten mini på vei, kjære deg!
Så søt!! Gratulerer med vellykka ultralyd
Åååååh.... vennen!!
Så søt liten astronaut!
Dette er bare så nydelig For en skjønn liten bamsemums
Søta De første ukene er så innmari tåkete. Man lever uten å helt være tilstede. Etter fire (!?) ul har jeg klart å heve meg litt over tåken, men det måtte såpass til. Jeg har sett det lille hjertet fire ganger og de to siste gangene sprellet den, allikevel kan jeg ligge i dag og tenke «Lever den enda?». Vi er rett og slett miljøskadd av det enorme presset ved både mange tap og lang ivf-vei til mål.Fine bringebær
må først si jeg har dårlig samvittighet.. du har holdt spiriten oppe for meg, men jeg har i frykt for å jinxe noe.. eller føle noe.. latt være å ta det inn Duste-meg..!
Det har vært håp der hele tida.. ikke så lett å se det.. men nå ser det jo ut til å gå veien..
Håper alt er fint med deg klem klem
Nei så fin liten babsemums Gratulerer igjenAlt vel på UL i dag sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
lille astronaut
Vis vedlegget 381433
Fantastisk! Dette har jeg ikke sett før nå. Så deilig med så flott ultralyd i uke 8Fine lille astronauten Gratulerer så myeAlt vel på UL i dag sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
lille astronaut
Vis vedlegget 381433
Se den lille foten Dette er så fantastisk å se Tenk at vi begge skal lykkes nå. DrømHallo på dere! …med oppdatert forum og det hele.. liker’n ikke!
Her går det derimot fint, har vært på UL i dag
Vis vedlegget 382126
Vis vedlegget 382125
Alle mål og alt ser flott ut. Se den lille foten på nederste bilde da… sukk nå er det på tide å glede seg for alvor
Hei på dere!
14+4, 2.trimester, magen strutter og i dag fikk vi vite kjønnet til lille
Vi har gender reveal fest på søndag, så skriver det inn her etter det.. i tilfelle det er noen kjente som sniker på forumet her
Formen er stort sett god, har vært veldig lite plaget med kvalme denne gang sammenliknet med da jeg hadde småen på 3 år i magen. Men, trøtt. Og veldig hormonell. Både bitch og gråte-varianten
Så fantastisk! Jeg skal på ul 14+3 som er snart. Hvor sikker var han/hun som tok ul på kjønn? Vet de sier ofte: det ser ut til at det er….. uten å kunne vite det sikkert. Håper så klart det går an å se tydelig men har ikke så høye forhåpninger
Takk Småen her lå ganske rolig da det ble sjekket, og fikk gode bilder mellom bena. Så her er det 95% sikkert. Ganske tydelig hvem som lå der
Dette var privat da. Skal du privat eller offentlig?
Jeg skal ta privat denne gang. Var offentlig i uke 12 og klart, da var ikke kjønn fokus heller. Mem håper så klart å finne ut hva som skjuler seg nå
Fredag ja det blir veldig spennende. Så klart er helsen til beibis det viktigste, men det blir mer virkelig når en vet kjønn denne gangen har jeg absolutt ingen magefølelse på hva det er heller. Så er ekstra spentDet er så spennende Hvor lenge er det til du skal?
Har virkelig gledet meg til denne dagen.. og guri så gøy å endelig få vite. Da er navn også nesten i boks