Vår siste lille skatt ventes i desember

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! <3 har fulgt med siden du skrev i desember gruppa, vært skikkelig urolig :nailbiting: så dette var en skikkelig seier :happy: gleder meg til å se oppdatering angående UL :woot::woot:

Åå.. tusen takk! Ja, det blir veldig spennende med UL i morgen, 24 timer igjen å vente. :scared001 Det går jo i de fleste tilfeller bra.
 
Herlig, gratulerer :Heartred Og lykke til på UL i morgen!
 
Veldig deilig med så høy hcg!! Jeg hadde 9600 da jeg var 5+2 og til lørdag er jeg 16+0 og alt har sett bra ut så langt! Så fortsetter å krysse fingrene for deg! :wav:love7
 
Tusen takk for at du er her Bringebær:Heartred:Heartred:Heartred denne gangen skal det gå helt til jul..! :love7
I lige måde, søta ❤️❤️ Jeg gleder meg til å følges med deg til kulda kommer igjen og året lakker mot slutten. Da kommer de to skattene våre ❤️❤️
 
Første UL unnagjort.
Perfekt str målt til 5+6, akkurat så stor som den skal være.
Gyn så det fremdeles var litt blod som kunne komme ut, men mormunn var lukket. Så håpe det absorberes av kroppen og ikke skapet større blødninger.
Sexforbud inntil videre og ‘ta det med ro’, helt ok begge deler. Vi så det blinkende hjertet men lyden kunne ikke fanges opp.

Alt i alt fornøyd. Neste ul om 17 dager.
B61FDB5B-27E4-4CBA-A748-17472423FD8A.jpeg
 
Første UL unnagjort.
Perfekt str målt til 5+6, akkurat så stor som den skal være.
Gyn så det fremdeles var litt blod som kunne komme ut, men mormunn var lukket. Så håpe det absorberes av kroppen og ikke skapet større blødninger.
Sexforbud inntil videre og ‘ta det med ro’, helt ok begge deler. Vi så det blinkende hjertet men lyden kunne ikke fanges opp.

Alt i alt fornøyd. Neste ul om 17 dager.
Vis vedlegget 380638
Men dette er jo helt perfekt ❤️❤️ For en reise det har vært, og se noe så vakkert som kom ut av det ❤️❤️ Nå skal våren nytes med spire i magen ❤️❤️
 
Å gratulerer så mye :)
 
Tusen takk dere:Heartbigred

6+4 i dag.. dagene snegler seg avgårde. 12 dager igjen til neste UL:love2 håper så veldig at alt ser fint ut da. Ville følt oss litt tryggere da isåfall.
Ååå, det skjønner jeg! Mye hjalp for meg også etter UL i uke 8 eller 9, krysser alt for dere ❤️
 
Alt vel på UL i dag :love017 sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
Hjertet lå på 174bpm, 1.8cm lang og satt frem to dager. 8+4 i dag

lille astronaut :Heartred

8DCC3DE0-8F25-41D1-AB64-98B1D40B035D.jpeg
 
Last edited:
Hurra! Gratulerer med flott ultralyd:)
 
Alt vel på UL i dag :love017 sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
Hjertet lå på 174bpm, 1.8cm lang og satt frem to dager. 8+4 i dag

lille astronaut :Heartred

Vis vedlegget 381433
Så søt!! Gratulerer med vellykka ultralyd:Heartred:happy::happy:
 
Back
Topp