Nr 5.

Hvis Furst hadde visst hvor mange som venter på svarene dine, så kanskje de hadde vært litt raskere ❤️❤️
 
Krysser fingrene for positivt svar for hver gang jeg går inn her ❤️
 
Fine dere..! Venter og venter her :schocked028 har sikkert refreshet siden 30 ganger på en time nå.
 
Foreløpig ingenting, så regner ikke med at det kommer noe før i morgen:blackeye: ..typisk når man venter på en ‘dom’ altså.
Sjekker garantert iløpet av natten og:Heartred takk for at dere følger med å heier.. det hjelper :Heartbigred
 
Fremdeles «under arbeid» :dead: … nå må den komme snart…
 
Alvorlig lei av å vente!

Da kommer det vel ikke før i løpet av kvelden da.. passet dårlig for ei uten tålmodighet :grumpy:
 
Alvorlig lei av å vente!

Da kommer det vel ikke før i løpet av kvelden da.. passet dårlig for ei uten tålmodighet :grumpy:
Dette var unormalt lang tid. Jeg kjenner igjen utålmodigheten ❤️
 
Yes da!!!

Verdi på 9500:happy093, doblingstiden ser flott ut. Spottingen er fremdeles borte og kvalmen er kommet i bølger.

Neste steg tidlig UL på fredag:Heartred

5E978EC1-1D95-4BF4-8924-B3A31BB89528.jpeg


E3B6E71D-F005-48A9-8B30-72F08DA70DDC.jpeg
 
Yes da!!!

Verdi på 9500:happy093, doblingstiden ser flott ut. Spottingen er fremdeles borte og kvalmen er kommet i bølger.

Neste steg tidlig UL på fredag:Heartred

Vis vedlegget 380563

Vis vedlegget 380564


JAADAAAAAAAAA!!!!!
Åh, nå ble jeg rørt til tårer her!
:sad015:talk017:Heartred

Gratulerer så himla mye, vennen!
Herregud, for en reise.
Og nå sitter du her med spire i magehybelen...
:happy093
 
JAADAAAAAAAAA!!!!!
Åh, nå ble jeg rørt til tårer her!
:sad015:talk017:Heartred

Gratulerer så himla mye, vennen!
Herregud, for en reise.
Og nå sitter du her med spire i magehybelen...
:happy093

Det er helt uvirkelig altså, tusen takk for heiingen din :hug007 .. det blir godt å omstille hodet til «dette skal gå bra» modus.
Neste steg er tidlig UL på fredag kl 13:30, så oppdaterer igjen rett etter :Heartred masse klemmer.. og stay tuned.
 
Det er helt uvirkelig altså, tusen takk for heiingen din :hug007 .. det blir godt å omstille hodet til «dette skal gå bra» modus.
Neste steg er tidlig UL på fredag kl 13:30, så oppdaterer igjen rett etter :Heartred masse klemmer.. og stay tuned.
I WILL!
Gleder meg til å se gullet ditt.
:Heartbigred
 
I knew it ❤️ Grattis❤️ Så flott og lese. Jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå❤️❤️ Hurra. Jeg feirer med litt ostepopp for deg :p:hilarious::hilarious:

Tusen takk for at du henger her å heier Maggie86..! :Heartred Mmm.. ostepop hørtes godt ut. Særlig de tynne, ekstra sprø:hilarious:
 
Back
Topp