Innom og sjekker... Nå må du snart ha fått svar positivt svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Ville bare si at jeg sitter og følger med og sender masse gode tanker! Snart kommer gladnyheterFine dere..! Venter og venter her har sikkert refreshet siden 30 ganger på en time nå.
Dette var unormalt lang tid. Jeg kjenner igjen utålmodighetenAlvorlig lei av å vente!
Da kommer det vel ikke før i løpet av kvelden da.. passet dårlig for ei uten tålmodighet
Yes da!!!
Verdi på 9500, doblingstiden ser flott ut. Spottingen er fremdeles borte og kvalmen er kommet i bølger.
Neste steg tidlig UL på fredag
Vis vedlegget 380563
Vis vedlegget 380564
Yes da!!!
Verdi på 9500, doblingstiden ser flott ut. Spottingen er fremdeles borte og kvalmen er kommet i bølger.
Vis vedlegget 380563
Vis vedlegget 380564
JAADAAAAAAAAA!!!!!
Åh, nå ble jeg rørt til tårer her!
Gratulerer så himla mye, vennen!
Herregud, for en reise.
Og nå sitter du her med spire i magehybelen...
Jeg hadde det på følelsen!! Gratulerer
I WILL!Det er helt uvirkelig altså, tusen takk for heiingen din .. det blir godt å omstille hodet til «dette skal gå bra» modus.
Neste steg er tidlig UL på fredag kl 13:30, så oppdaterer igjen rett etter masse klemmer.. og stay tuned.
I knew it Grattis Så flott og lese. Jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå Hurra. Jeg feirer med litt ostepopp for degYes da!!!
Vis vedlegget 380563
Vis vedlegget 380564
I knew it Grattis Så flott og lese. Jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå Hurra. Jeg feirer med litt ostepopp for deg
Herregud Jeg griiiiiner Dette er så nydelig å lese. Nå skal graviditeten nytes, kjære, gode duYes da!!!
Vis vedlegget 380563
Vis vedlegget 380564