Jeg fikk ikke 3+ før 5+2 i noen av svangerskapene mine. Det ene er en datter på 1,5 år og det andre er en lillesøster på 18 uker i magen. Kan absolutt fremdeles gå bra
Tusen takk, det gir litt mer mat til håpet å lese andres erfaringer her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke 3+ før 5+2 i noen av svangerskapene mine. Det ene er en datter på 1,5 år og det andre er en lillesøster på 18 uker i magen. Kan absolutt fremdeles gå bra
Den er jo under alle omstendigheter veldig fin Noe skjer der inne, selv om du spotter
Jeg forstår godt at du tar avstand. Det du ikke engasjerer deg i, eksisterer i et øyeblikk ikke.
Jeg håper du snart kan engasjere deg skikkelig
Kjære vene for en forferdelig skremmende opplevelse! Og med smerter og.. håper de tok deg inn med en gang, og følte deg trygg på legen. Morkake foran er jo en vanlig årsak til blødninger (har jeg lest om de siste dagene) har det gitt seg nå?
Håpe det trekker seg oppover jo lengre du kommer i svangerskapet så du slipper fler av de episodene gode deg
Nå skulle ikke jeg ta så altfor mye plass i din dagbok da, fine deg... men jeg ble tatt på alvor.
Både i går og i dag. Heldigvis!
Ringte igjen i dag fordi jeg fylte et nattbind med blod, og i det jeg gikk på do kom det en koagel på størrelse med en plomme.
Sorry detaljene.
Men ja, rakk å se for meg og grupe på så altfor mye som var langt ifra hyggelig.
Var veldig godt å få komme inn på nytt i dag, fikk se den lille tydeligere i dag.
Og fikk spurt om alt jeg har grublet på siden i går.
Selv om livmorhalsen er lukket er den aldri HELT lukket... og selv når man har mensen er den faktisk lukket.
DET visste ikke jeg. Så blødninger i svangerskapet er tydeligvis mer vanlig enn jeg var klar over.
Jeg må ennå være forberedt på mer blod og klumper, for det så han på ultralyden.
Men nå er jeg i det minste mer forberedt. Og lille har det bra.
Hvordan er det med deg?
Det var så godt å få komme inn sånn, og jeg var ikke klar over at legevakten kunne henvise meg til sykehuset for en ultralyd, selv på en helligdag.
Grøsser på ryggen altså.. men så himla bra at du fikk slippe inn og ny sjekk i dag og! Skummelt med blod, enda skumlere med koagler Altså, det burde stå tydeligere både her og der at blødning i svangerskapet ikke er ensbetydende med spontanabort.
Men selv i graviditeten er ikke mormunn helt gjennplugget nei..? Da lærte jeg noe nytt og?!
Fint å se på ul at lille skatt har det fint, og at det er forventet enda mer blod.. så du kan være beredt Og betrygget
Jeg holder pusten frem til tirsdag kveld, virker som spottingen avtar nå. Krysser fingra for det
Da er spottingen vekk puster ut litt, for nå.
Veldig deilig å leseDa er spottingen vekk puster ut litt, for nå.
Krysser alt jeg har for at dette går bra5+3
I dag er D dagen. Ny hcg prøve vil gi svar.
Murringene er der ganske tydelig nå, noe som stresser meg.. har vært konstant siden i går kveld.
Sjekker etter blødninger ofte.. ikke noe foreløpig.
Kjenner det blir godt for 3 åringen å få komme seg i bhg i dag.. så får jeg huset for meg selv noen timer. ..kjøpe en ny pakke strimmeltester kanskje.. vet ærlig talt ikke om jeg tør å ta de da …
Åååå som jeg håper for deg i dag! Dette limboland er det vanskeligste sted å være Krysser alt!!5+3
I dag er D dagen. Ny hcg prøve vil gi svar.
Murringene er der ganske tydelig nå, noe som stresser meg.. har vært konstant siden i går kveld.
Sjekker etter blødninger ofte.. ikke noe foreløpig.
Kjenner det blir godt for 3 åringen å få komme seg i bhg i dag.. så får jeg huset for meg selv noen timer. ..kjøpe en ny pakke strimmeltester kanskje.. vet ærlig talt ikke om jeg tør å ta de da …
Åååå som jeg håper for deg i dag! Dette limboland er det vanskeligste sted å være Krysser alt!!
Det er jo en evighet til! Jeg klarte ikke vente lenger når jeg var 5+6, og måtte ta en sniktitt, før den jeg bestilte 7+0. Jeg så hjertet 5+6, så jeg stemmer for en titt på fredag Det hjalp meg veldig! Nervene roet seg godtGodt å ha deg ved min side bringebær
limbodritt kan ta seg en bolle… fikk ul time på Fürst i dag 9/5. en evighet til …. Er veldig fristet til å booke meg en time til fredag allerede.. hos en annen privat gyn enn jeg har brukt fast tidligere.. litt rimeligere og. Bare for å se. Skal, skal ikke…
Det er jo en evighet til! Jeg klarte ikke vente lenger når jeg var 5+6, og måtte ta en sniktitt, før den jeg bestilte 7+0. Jeg så hjertet 5+6, så jeg stemmer for en titt på fredag Det hjalp meg veldig! Nervene roet seg godt
Er ikke den dritsterk!?Klarte ikke styre unna meny
dagens test 5+3, det er i alle fall ikke urovekkende svakt nå. Fürst har fått mitt blod, så ..neglebitende venting
Vis vedlegget 380483
Er ikke den dritsterk!?
Kommer til å følge med utover dagen her inne.
Nå venter du bare på at svarene skal poppe opp hos Furst?
Ååå kjære deg Håper så inderlig Du er sterk, og den testen din er super sterk og fin skjønner du bestilte deg en ny privat gyn time Håper tiden til fredag går raskt også skal jeg tenke på deg ca 20 i kveld jeg vet det går bra
Det blir utrolig spennende Og jeg håper sånn for testen din i kveldDa har jeg bestilt time 13:30 på fredag.. 5+6