Nr 5.

Jeg fikk ikke 3+ før 5+2 i noen av svangerskapene mine. Det ene er en datter på 1,5 år og det andre er en lillesøster på 18 uker i magen. Kan absolutt fremdeles gå bra ☺️

Tusen takk, det gir litt mer mat til håpet å lese andres erfaringer her :Heartred:Heartred

Den er jo under alle omstendigheter veldig fin ❤️ Noe skjer der inne, selv om du spotter ❤️

Jeg forstår godt at du tar avstand. Det du ikke engasjerer deg i, eksisterer i et øyeblikk ikke.

Jeg håper du snart kan engasjere deg skikkelig ❤️❤️

:Heartred Det hadde vært så ubeskrivelig godt om det faktisk gikk nå. Tirsdag kveld kl 20 ish får jeg dommen :scared001da bør det ligge på 4000 ca, eller mer..

Kjære vene:Heartred:pale for en forferdelig skremmende opplevelse! Og med smerter og.. håper de tok deg inn med en gang, og følte deg trygg på legen. Morkake foran er jo en vanlig årsak til blødninger (har jeg lest om de siste dagene) har det gitt seg nå?
Håpe det trekker seg oppover jo lengre du kommer i svangerskapet så du slipper fler av de episodene gode deg :Heartred

Nå skulle ikke jeg ta så altfor mye plass i din dagbok da, fine deg... men jeg ble tatt på alvor.
Både i går og i dag. Heldigvis!
Ringte igjen i dag fordi jeg fylte et nattbind med blod, og i det jeg gikk på do kom det en koagel på størrelse med en plomme.
Sorry detaljene.
Men ja, rakk å se for meg og grupe på så altfor mye som var langt ifra hyggelig.
Var veldig godt å få komme inn på nytt i dag, fikk se den lille tydeligere i dag.
Og fikk spurt om alt jeg har grublet på siden i går.
Selv om livmorhalsen er lukket er den aldri HELT lukket... og selv når man har mensen er den faktisk lukket.
DET visste ikke jeg. Så blødninger i svangerskapet er tydeligvis mer vanlig enn jeg var klar over.
Jeg må ennå være forberedt på mer blod og klumper, for det så han på ultralyden.
Men nå er jeg i det minste mer forberedt. Og lille har det bra.

Hvordan er det med deg?
Det var så godt å få komme inn sånn, og jeg var ikke klar over at legevakten kunne henvise meg til sykehuset for en ultralyd, selv på en helligdag.

Nå skulle ikke jeg ta så altfor mye plass i din dagbok da, fine deg... men jeg ble tatt på alvor.
Både i går og i dag. Heldigvis!
Ringte igjen i dag fordi jeg fylte et nattbind med blod, og i det jeg gikk på do kom det en koagel på størrelse med en plomme.
Sorry detaljene.
Men ja, rakk å se for meg og grupe på så altfor mye som var langt ifra hyggelig.
Var veldig godt å få komme inn på nytt i dag, fikk se den lille tydeligere i dag.
Og fikk spurt om alt jeg har grublet på siden i går.
Selv om livmorhalsen er lukket er den aldri HELT lukket... og selv når man har mensen er den faktisk lukket.
DET visste ikke jeg. Så blødninger i svangerskapet er tydeligvis mer vanlig enn jeg var klar over.
Jeg må ennå være forberedt på mer blod og klumper, for det så han på ultralyden.
Men nå er jeg i det minste mer forberedt. Og lille har det bra.

Hvordan er det med deg?
Det var så godt å få komme inn sånn, og jeg var ikke klar over at legevakten kunne henvise meg til sykehuset for en ultralyd, selv på en helligdag.

Grøsser på ryggen altså.. men så himla bra at du fikk slippe inn og ny sjekk i dag og! Skummelt med blod, enda skumlere med koagler:bag: Altså, det burde stå tydeligere både her og der at blødning i svangerskapet ikke er ensbetydende med spontanabort.

Men selv i graviditeten er ikke mormunn helt gjennplugget nei..? Da lærte jeg noe nytt og?! :wideyed:

Fint å se på ul at lille skatt har det fint, og at det er forventet enda mer blod.. så du kan være beredt:Heartred Og betrygget:Heartred

Jeg holder pusten frem til tirsdag kveld, virker som spottingen avtar nå. Krysser fingra for det

Grøsser på ryggen altså.. men så himla bra at du fikk slippe inn og ny sjekk i dag og! Skummelt med blod, enda skumlere med koagler:bag: Altså, det burde stå tydeligere både her og der at blødning i svangerskapet ikke er ensbetydende med spontanabort.

Men selv i graviditeten er ikke mormunn helt gjennplugget nei..? Da lærte jeg noe nytt og?! :wideyed:

Fint å se på ul at lille skatt har det fint, og at det er forventet enda mer blod.. så du kan være beredt:Heartred Og betrygget:Heartred

Jeg holder pusten frem til tirsdag kveld, virker som spottingen avtar nå. Krysser fingra for det

Jeg forstod det iallfall slik... at den ikke er noe mer lukket enn den er ellers, også under menstruasjon.
Trudde det var full åpning for at blodet skulle få komme ut, jeg. :wideyed: Under mensen.
Og at om man da blødde og fikk klumper under svangerskap, så var det åpent da og...

Så ja, lærte absolutt noe nytt om kroppen i dag.

Krysser alt jeg har for deg.
Så godt å høre at spottingen avtar.
:Heartred

Da er spottingen vekk :Heartred puster ut litt, for nå.

5+3

I dag er D dagen. Ny hcg prøve vil gi svar.
Murringene er der ganske tydelig nå, noe som stresser meg.. har vært konstant siden i går kveld.
Sjekker etter blødninger ofte.. ikke noe foreløpig.

Kjenner det blir godt for 3 åringen å få komme seg i bhg i dag.. så får jeg huset for meg selv noen timer. ..kjøpe en ny pakke strimmeltester kanskje.. vet ærlig talt ikke om jeg tør å ta de da :oops:

Last edited:
5+3

Murringene er der ganske tydelig nå, noe som stresser meg.. har vært konstant siden i går kveld.

Kjenner det blir godt for 3 åringen å få komme seg i bhg i dag.. så får jeg huset for meg selv noen timer. ..kjøpe en ny pakke strimmeltester kanskje.. vet ærlig talt ikke om jeg tør å ta de da :oops:
Krysser alt jeg har for at dette går bra :Heartbigred

5+3

Åååå som jeg håper for deg i dag! Dette limboland er det vanskeligste sted å være ❤️ Krysser alt!!

Klarte ikke styre unna meny :facepalm:

dagens test 5+3, det er i alle fall ikke urovekkende svakt nå. Fürst har fått mitt blod, så ..neglebitende venting

AE2FDD08-3189-4C81-9C1F-54B05EC9F19B.jpeg

Åååå som jeg håper for deg i dag! Dette limboland er det vanskeligste sted å være ❤️ Krysser alt!!

Godt å ha deg ved min side bringebær :Heartpink
limbodritt kan ta seg en bolle… fikk ul time på Crypho i dag 9/5. en evighet til :silent …. Er veldig fristet til å booke meg en time til fredag allerede.. hos en annen privat gyn enn jeg har brukt fast tidligere.. litt rimeligere og. Bare for å se. Skal, skal ikke…

Last edited:
Godt å ha deg ved min side bringebær :Heartpink
limbodritt kan ta seg en bolle… fikk ul time på Fürst i dag 9/5. en evighet til :silent …. Er veldig fristet til å booke meg en time til fredag allerede.. hos en annen privat gyn enn jeg har brukt fast tidligere.. litt rimeligere og. Bare for å se. Skal, skal ikke…
Det er jo en evighet til! Jeg klarte ikke vente lenger når jeg var 5+6, og måtte ta en sniktitt, før den jeg bestilte 7+0. Jeg så hjertet 5+6, så jeg stemmer for en titt på fredag ❤️ Det hjalp meg veldig! Nervene roet seg godt ❤️

Det er jo en evighet til! Jeg klarte ikke vente lenger når jeg var 5+6, og måtte ta en sniktitt, før den jeg bestilte 7+0. Jeg så hjertet 5+6, så jeg stemmer for en titt på fredag ❤️ Det hjalp meg veldig! Nervene roet seg godt ❤️

Da har jeg bestilt time :nailbiting: 13:30 på fredag.. 5+6

Klarte ikke styre unna meny :facepalm:

dagens test 5+3, det er i alle fall ikke urovekkende svakt nå. Fürst har fått mitt blod, så ..neglebitende venting

Vis vedlegget 380483
Er ikke den dritsterk!?
:Heartbigred

Kommer til å følge med utover dagen her inne.
Nå venter du bare på at svarene skal poppe opp hos Furst?

Er ikke den dritsterk!?
:Heartbigred

Kommer til å følge med utover dagen her inne.
Nå venter du bare på at svarene skal poppe opp hos Furst?

Ganske så sterk test ja.. svaret pleier å komme rundt kl 20:00 :gen113

Ååå kjære deg ❤️ Håper så inderlig ❤️ Du er sterk, og den testen din er super sterk og fin:) skjønner du bestilte deg en ny privat gyn time ☺️ Håper tiden til fredag går raskt :) også skal jeg tenke på deg ca 20 i kveld :) jeg vet det går bra ❤️❤️

Ååå kjære deg ❤️ Håper så inderlig ❤️ Du er sterk, og den testen din er super sterk og fin:) skjønner du bestilte deg en ny privat gyn time ☺️ Håper tiden til fredag går raskt :) også skal jeg tenke på deg ca 20 i kveld :) jeg vet det går bra ❤️❤️

Tusen takk Maggie86:Heartred:Heartred Føler meg som et vrak med bena på jorda:smiley-ashamed004 håper du er sannsiger altså.. :smiley-ashamed004
Teller ned timer.. oppdaterer her så fort jeg vet.
Iflg fler tabeller bør nivået ligge på 4500 eller mer. Nå må bare resten av dagen gå fort..

Back
Topp