Nr 5.

4+4 ..skriblerier og tanker..

I dag har menssmertene/murringene tatt seg opp. Hvem får hetta..? Jo jeg! Litt..? nei. Mucho..? si si!

Har tatt siste hcg og frykter det svaret ikke blir å finne før tirsdag neste uke? Fürst stenger i alle fall tidligere i dag pga påske, men de på lab har vel muligens ikke fri tidligere..? Aner ikke . Håper det kommer i 19:30 tida i kveld. Og ar de murringene/vondtene her gir seg uten blødninger..

Last edited:
4+4 ..skriblerier og tanker..

I dag har menssmertene/murringene tatt seg opp. Hvem får hetta..? Jo jeg! Litt..? nei. Mucho..? si si!

Har tatt siste hcg og frykter det svaret ikke blir å finne før tirsdag neste uke? Fürst stenger i alle fall tidligere i dag pga påske, men de på lab har vel muligens ikke fri tidligere..? Aner ikke . Håper det kommer i 19:30 tida i kveld. Og ar de murringene/vondtene her gir seg uten blødninger..
Jeg har hatt murringer av og på hele veien... spesielt i starten.
Trur det er helt vanlig.
:Heartred

Siste hcg måling:Heartred

E39287CB-A4A4-44B9-9545-7C2E7B5D76E1.jpeg

Nå skal jeg prøve å slappe av litt. Det her ser bra ut! :crybaby2:love017

Wow wow ❤️❤️ Hvor mange satte du inn?? :hilarious::hilarious:

Haha! Lov å håpe at det har delt seg? :hilarious: Nei, altså..følte meg grådig med den tanken der, men det hadde vært hjertelig velkomment med to.

Takk for all støtte bringebær. Nå lover jeg å holde motet oppe:Heartred:Heartred

Haha! Lov å håpe at det har delt seg? :hilarious: Nei, altså..følte meg grådig med den tanken der, men det hadde vært hjertelig velkomment med to.

Takk for all støtte bringebær. Nå lover jeg å holde motet oppe:Heartred:Heartred
Det er alltid lov å håpe ❤️❤️ Jeg føler ikke akkurat at folk med våre lange veier er grådige på noe som helst måte ❤️

Med den fine stigningen så er det lov å la bekymringene få en liten pause ❤️❤️

Og der sank hjertet…

dagen startet med lysebrunt på papiret og murringene er der ennå.. smerter og spotting lover ikke godt :smiley-angry017

Og der sank hjertet…

dagen startet med lysebrunt på papiret og murringene er der ennå.. smerter og spotting lover ikke godt :smiley-angry017
Håper det er helt uskyldig :smiley-angelic001 Krysser fingrene for deg!

Og der sank hjertet…

Åh, kjære deg... har du noen du kan ringe så du kan få svar?
Krysser alt jeg har i hele meg for at dette skal gå bra.
Sånn ellers vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg.
Føler så sterkt med deg.

Og der sank hjertet…

Krysser fingrene for at det er uskyldig. De to gangene jeg har mistet i tidlig SA, har blødningen kommet etter hCG har sunket nesten tilbake til null, så med så høy hCG og stigning de siste dagene, velger jeg å tenke litt positivt på dine vegne ❤️ men skjønner at det er skummelt!

Åh, kjære deg... har du noen du kan ringe så du kan få svar?
Krysser alt jeg har i hele meg for at dette skal gå bra.
Sånn ellers vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg.
Føler så sterkt med deg.

Krysser fingrene for at det er uskyldig. De to gangene jeg har mistet i tidlig SA, har blødningen kommet etter hCG har sunket nesten tilbake til null, så med så høy hCG og stigning de siste dagene, velger jeg å tenke litt positivt på dine vegne ❤️ men skjønner at det er skummelt!

Den brune spottingen forsvant like fort som den kom…? Altså.. det er bare gått 7 timer ish fra jeg oppdaget det.
Har fremdeles graviditetssymptomer, så ..holder fast i håpet litt til :Heartred ..

Synd det er påskestengt overalt nå da, skulle gjerne tatt en hcg test til for å sjekket videre stigning for å roet nervene og tankene. Er desverre ikke så god til å kunne legge alt dette til side og være den beste utgaven av meg selv for mann og barn. :bag:

Tenker litt høyt…om dette skulle går bra likevel, med en hcg verdi på 600 tatt kl 08:00 i går og en doblingstid på ca 29 timer.. er det mulig å kunne få 3+ på digital i morgen kveld ish.

Vet at CB digital er en dårlig måte å måle med, men har bare det tilgjengelig.

takk for at dere er her fininger:Heartred

Den brune spottingen forsvant like fort som den kom…? Altså.. det er bare gått 7 timer ish fra jeg oppdaget det.
Har fremdeles graviditetssymptomer, så ..holder fast i håpet litt til :Heartred ..

Synd det er påskestengt overalt nå da, skulle gjerne tatt en hcg test til for å sjekket videre stigning for å roet nervene og tankene. Er desverre ikke så god til å kunne legge alt dette til side og være den beste utgaven av meg selv for mann og barn. :bag:

Tenker litt høyt…om dette skulle går bra likevel, med en hcg verdi på 600 tatt kl 08:00 i går og en doblingstid på ca 29 timer.. er det mulig å kunne få 3+ på digital i morgen kveld ish.

Jeg er glad det har stoppet. Jeg vet hvordan det er. Jeg gikk i full alarmberedskap når jeg spottet. Og det også gav seg raskt igjen. Det er lov å tenke at det var uskyldig. Jeg merker at jeg har noen kramper i magen sånn i tide og utide. Noen ganger kan jeg tolke det som kvalme, andre ganger mer kramper. Jeg har bestemt meg for å ikke legge mer i det. Prøve å slappe av. ❤️❤️ Krysser alt jeg har for deg. Alltid ❤️❤️

Åh... så bra det stoppet der, fine deg.
Du er virkelig i mine tanker nå.

Det er ikke noen dum greie å bruke CB for å se etter 3+.
Jeg hadde gjort det. Kanskje spart den et par dager til, hvis jeg hadde klart å vente.
For sikkerhets skyld.

Klart vi er her.
Vi håper og ønsker så inderlig for deg!
:love7

Note to self…

i går kveld fortsatte det litt, samme farge. Det er vanndig brunt. Samme når jeg stod opp i dag.
Leser jo mange plasser at brunt vil si gammelt blod.. og at det ikke er ensbetydende med SA.
Det kan jo henge igjen 2-3 dager også.

håper videre :Heartred

Krysser fingrene for at alt går bra :Heartred Jeg hadde en del murringer og litt spotting i starten selv, og det gikk bra, så håper på samme for deg og spiren :Heartred:Heartred

Note to self…

i går kveld fortsatte det litt, samme farge. Det er vanndig brunt. Samme når jeg stod opp i dag.
Leser jo mange plasser at brunt vil si gammelt blod.. og at det ikke er ensbetydende med SA.
Det kan jo henge igjen 2-3 dager også.

håper videre :Heartred
Håper veldig med deg ❤️ Kan det være støttemedisin som gjør det? Hos meg sluttet spottingen når jeg sluttet på cyklogest.

Håper veldig med deg ❤️ Kan det være støttemedisin som gjør det? Hos meg sluttet spottingen når jeg sluttet på cyklogest.

Takk gode du.. har tenkt tanken altså, og håper jo at det kan være det. Leter etter sannsynlige årsaker som ikke er sa/ma. Jeg tar cyclogest rektalt nå, men ja… Graviditeten i seg selv gjør underlivet mer lettblødende, (har ikke hatt samleie så kan ikke forklares med det)

I pakningsvedlegget til både cyclogest og estradot står blødningsforstyrrelser oppført. Så.. har håp i et snøre her, slipper det ikke :Heartred

hvor lenge ble du stående på cyclogest forresten?

Back
Topp