Nr 5.

Hei dagboklesere:Heartred

Jeg fikk 2-3 på CB digital i går 14 dpo, men kan ikke roe meg i sjelen med den trege stigningen på strimler :pale

Hcg var på 43 13 dpo. ..antar at spiren festet seg 9 dpo ish, siden det først var svakt synlig 10 dpo..

Vær glad dere ikke er inne i det maniske hodet mitt, blir helt koko!

Dagens 15 dpo.

7C663F81-8DFB-4B3C-B012-CDA11EABDCE2.jpeg
F9931C6D-2049-4AC9-A02E-F9263BD2BD93.jpeg

Jeg fikk 2-3 på CB digital i går 14 dpo, men kan ikke roe meg i sjelen med den trege stigningen på strimler :pale

Hcg var på 43 13 dpo. ..antar at spiren festet seg 9 dpo ish, siden det først var svakt synlig 10 dpo..

Dagens 15 dpo.

Vis vedlegget 380226 Vis vedlegget 380227
Åååå som jeg forstår det hodet ditt. Jeg har hatt (og delvis fortsatt har) det selv. ❤️❤️

Nå skal jeg si noe jeg ikke hadde klart å si til meg selv, men som like fullt er sant. Strimlene skal ikke nødvendigvis stige hver dag. Dessuten kan urinen den ene dagen være ulik den dagen etter. Blodprøvesvar er sånn sett bedre å stole på.

Jeg synes din test 15dpo ser veldig god ut. Jeg tok en normal-test 14 dpo. Den så jeg nesten ikke. Altså hadde jeg ikke visst at jeg var gravid ville jeg avfeid den som negativ. Men når jeg vridde og vendte på den, så kunne jeg skimte noe der. Og da hadde jeg fått 1-2 på 10 dpo.

Dagens 15 dpo.

Jeg forstår deg godt... men må likevel si at jeg synes dette ser bra ut jeg, vennen.
:Heartbigred
Gleder meg til de blir så sterke at du kan sende skuldrene og roe tankene.
Og bare se fremover.
Er alltid mye bekymringer i starten.

Dagens 15 dpo.

Tror ikke mine fra Make Sure var så veldig mye sterkere, og jeg er 17 uker på vei nå ❤️

Åååå som jeg forstår det hodet ditt. Jeg har hatt (og delvis fortsatt har) det selv. ❤️❤️

Nå skal jeg si noe jeg ikke hadde klart å si til meg selv, men som like fullt er sant. Strimlene skal ikke nødvendigvis stige hver dag. Dessuten kan urinen den ene dagen være ulik den dagen etter. Blodprøvesvar er sånn sett bedre å stole på.

Jeg synes din test 15dpo ser veldig god ut. Jeg tok en normal-test 14 dpo. Den så jeg nesten ikke. Altså hadde jeg ikke visst at jeg var gravid ville jeg avfeid den som negativ. Men når jeg vridde og vendte på den, så kunne jeg skimte noe der. Og da hadde jeg fått 1-2 på 10 dpo.

Takk for at du kan sette deg inn i det rotete selvdestruktive hodet:bag: Takk for synspunktet ditt bringebær, håper. Sammenlikner en del fra mr Google, sammenlikner stigningen mest med egne tester, fra da det gikk fint og da det gikk dritt. Begge ganger hadde raskere stigning, så er dessverre skeptisk… men det er ikke helt umulig.. hvert svangerskap, hvert sitt forløp..?
Hcg testen hos Fürst i morgen vil vise. :Heartred

Jeg forstår deg godt... men må likevel si at jeg synes dette ser bra ut jeg, vennen.
:Heartbigred
Gleder meg til de blir så sterke at du kan sende skuldrene og roe tankene.
Og bare se fremover.
Er alltid mye bekymringer i starten.

Håper jeg tør glede meg selv altså:love2 etter målinger og UL i mai, om vi kommer så langt. Har i alle fall bestilt time allerede. Håper vi får tatt den i bruk:Heartred

Håper jeg tør glede meg selv altså:love2 etter målinger og UL i mai, om vi kommer så langt. Har i alle fall bestilt time allerede. Håper vi får tatt den i bruk:Heartred
Heier på deg! :Heartred Alltid!
Kommer til å puste lettet ut i takt med deg.
For dette har jeg virkelig trua på!
:love2

Hcg prøve nå straks :gen113

Og et lite hopp i styrke ser det ut til..?

25D9B258-6403-4806-956B-2602ED811A90.jpeg

Testene og stigningen ser kjempe bra ut!! Lykke til med ny hcg prøve!:gen014:love7

83A8A203-4622-4C49-A3B0-AD18EF1F46CE.jpeg

861735F0-44F5-4657-B340-AC4E8B1C57D2.jpeg

Fra 43 på fredag til 188 i dag, nøyaktig 72 timer i mellom. Det følger kurven da.. Tar ny hcg på onsdag så ser vi da..:Heartred

Ser meget bra ut, gratulerer så mye ❤️❤️

Ser meget bra ut, gratulerer så mye ❤️❤️
Gratulerer så mye:Heartred:Heartred

Herregud!!! Det der er jo helt vilt!!! For en stigning ❤️❤️❤️❤️

SER DET UT TIL?! Næmmen hællemåne, hvor sterke må de bli da?!
:hilarious:
Den er jo dritbra, den testen der!
:happy093

Testene og stigningen ser kjempe bra ut!! Lykke til med ny hcg prøve!:gen014:love7

Tusen takk fine dere:Heartred symptomene kommer mer og mer.. så har håpet oppe nå:bag: puppene verker, har «murringer» spesielt på kvelden, hormonell ekstrem, tørst, hodepine, smaksforandringer, trøtt, urolig søvn med mye drømmer og nattesvette.

Siste hcg prøve i morgen. Er den fin så skal jeg kun ta den siste digitale fredag eller lørdag.
Og droppe strimmeltestene.

… sist da jeg hadde MA, var det veldig fravær av alle symptomer. Så hadde en dårlig følelse. Men nå har jeg en god følelse.. :bag: skummelt å si høyt. Men håper jeg har rett:Heartbigred

Tusen takk fine dere:Heartred symptomene kommer mer og mer.. så har håpet oppe nå:bag: puppene verker, har «murringer» spesielt på kvelden, hormonell ekstrem, tørst, hodepine, smaksforandringer, trøtt, urolig søvn med mye drømmer og nattesvette.

Siste hcg prøve i morgen. Er den fin så skal jeg kun ta den siste digitale fredag eller lørdag.

… sist da jeg hadde MA, var det veldig fravær av alle symptomer. Så hadde en dårlig følelse. Men nå har jeg en god følelse.. :bag: skummelt å si høyt. Men håper jeg har rett:Heartbigred

Åh... Nå må dette gå fint!
:smiley-angelic001:Heartred:love7
Krysser alt jeg har for deg!

Jeg har en veldig god følelse på dine vegne ❤️❤️❤️ Gleder meg til du får se noe på tul ❤️❤️

Back
Topp