Nr 5.

Gratulerer med dobbel-ruging ❤️ Måtte det bli både landender og småsøsken ❤️

:Heartbigred Andeeggene er det i alle fall utvikling i til nå, min egen rugeprosess er det ikke mulig å gjennomlyse :whacky011
9 dpo i morgen, og på dette tidspunktet er håpet helt på bunn nivå :sick009 hvor blir det av fornuften..

Hadde du symptomer tidlig? Stikk, murringer, økt utflod.. fra 8 dpo?

:Heartbigred Andeeggene er det i alle fall utvikling i til nå, min egen rugeprosess er det ikke mulig å gjennomlyse :whacky011
9 dpo i morgen, og på dette tidspunktet er håpet helt på bunn nivå :sick009 hvor blir det av fornuften..

Hadde du symptomer tidlig? Stikk, murringer, økt utflod.. fra 8 dpo?
Deilig å høre at endene er i anmarsj ❤️

Jeg kan godt følge deg i at forventningene er lave. Det føler jeg alltid mine er også.

Jeg hadde ingen symptomer så tidlig. Kan ikke huske at jeg hadde noen før testdag egentlig. Knapt nok noen nå. Hadde jeg ikke sett hjertet ville jeg vært megabekymret ❤️

Helt blenda 9 dpo, ..kan det bli noen strek i morgen da tro? Kåmmån univers. :smiley-angelic001 Vis at du kan gi meg litt hell på veien nå :smiley-angelic003

Helt blenda 9 dpo, ..kan det bli noen strek i morgen da tro? Kåmmån univers. :smiley-angelic001 Vis at du kan gi meg litt hell på veien nå :smiley-angelic003
Jeg heier på strek i morgen. Jeg fikk kun på tidligtest 9dpo. Og kun antydning. Liten antydning på vanlig strimmel 10dpo

❤️❤️

Og hvilken test har du? Normal sine er veldig trege.

Og hvilken test har du? Normal sine er veldig trege.

Normal sine er i alle fall helt ubrukelige ja. Bruker bare makesure sine, vanlige.. ikke tidlig tester.

Vil jo så inderlig at dette skal gå nå. Det stormer på andre fronter i livet, så dette ville vært et fint «plaster». :Heartred

Normal sine er i alle fall helt ubrukelige ja. Bruker bare makesure sine, vanlige.. ikke tidlig tester.

Vil jo så inderlig at dette skal gå nå. Det stormer på andre fronter i livet, så dette ville vært et fint «plaster». :Heartred
Da kan det jo ta lenger tid! Jeg kunne bare skimte det på vanligstest 10dpo. Og egentlig mest fordi jeg hadde sett det på tidligtest dagen før.

Jeg håper så inderlig for deg ❤️ Innimellom trenger livet det bare mer enn andre ganger.

10 dpo

2F5FF751-BDD0-4C18-A294-A28DED98258A.jpeg

3E602571-60DD-44AD-84C2-233F9AB1AF2A.jpeg

Måtte ta en til med det samme. Strek på denne og.
Men jeg har brent meg så mange ganger på tullestreker, så jubler ikke før jeg ser den bli sterkere.
Håper håper håper…!! :smiley-ashamed004:smiley-angelic001

Her er det tørket.
Gårsdagens øverst, de to siste er dagens

1F0710C9-2EF0-495E-ABFF-6F2E6A4839E5.jpeg

Jaaaaa!!!!! :smiley-bounce016
Se på de fine strekene ❤️❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️

Fineste dere:Heartred jeg håper.. men tør ikke takke for gratulasjoner ennå.. det må bli tydelig først :silent

håper håper håper..

Fineste dere:Heartred jeg håper.. men tør ikke takke for gratulasjoner ennå.. det må bli tydelig først :silent

håper håper håper..
Jeg skjønner det godt <3 Men den er i mine øyne veldig tydelig <3 Gleder meg til å følge oppdatering. Jeg hadde bedre tester på kvelden.

:D:D Fine streker!

Ok, det kan vel ikke være skyggestreker på alle tre merkene?!
596DFFBE-C6C2-4278-ABD5-F1E19479ADE3.jpeg
F5D87F0C-A409-4AEF-A72F-4E8168803343.jpeg

Ååå seee, streker!! :angel8 Så stas, håper spiren sitter helt til termin!!:love017

Back
Topp