Håper for deg!
Takk fine du har forresten trøstespist en hel eske toffifee i formiddag på under 10 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!
Det holder jeg med deg i! Toffifee er magisk godtTakk fine du har forresten trøstespist en hel eske toffifee i formiddag på under 10 min
Det holder jeg med deg i! Toffifee er magisk godt
Har du testa igjen i dag?
Åå, dette var leit. Og testene som så såå lovende ut! Håper du får innsett raskt!Helt blenda i dag også, 11dpo. Så da er løpet kjørt. Må bare vente på mens og håpe det ikke kan bli så alt for lenge til innsett av lille eskimo
Ååå så spennende med andunger bor dere på gård?Dagene snegler seg avgårde med migreneliknende hodepine som kommer og går, samt magesmerter og en tung depressiv følelse. Tåler virkelig dårlig dette hormonplasteret.
Har nå trappet ned til ett plaster i dag, så kanskje det letter litt
Utover det så er det gleder og.. Til mandag får jeg rugemaskinen i hus, og andeegg litt senere i uka! Så det blir spenning på andre fronter og.
Ååå så spennende med andunger bor dere på gård?
Så hyggelig Ønsker meg dyr jeg også. Kanskje når poden er litt større. Sikler på hund, meeeeen det tar jo litt tid. Mannen vil ha høner og jeg er litt enig. Vi bor på gård.Nei, vi har ikke gård, men bor litt avsides med stor inngjerdet hage ja.. blir helt vilt spennende
Åååå det blir så utrolig bra Nå håper jeg min holder seg på plass, så kan vi ruge samtidigAlt fint på UL, så da blir det innsett av et lite snøfnugg torsdag 31.03
Åååå det blir så utrolig bra Nå håper jeg min holder seg på plass, så kan vi ruge samtidig
Det er så vanskelig! Jeg føler alle svangerskap går til grunne, så hvorfor ikke dette også. Hcg-økning trygger meg dessverre ikke Et hjerte vil hjelpe litt. Men det er litt tidlig enda. Huff. Litt negative tanker før helga, men sånn er det inni meg akkurat nå.Det hadde vært en drøm.. Tenker på deg Bringebær, hver dag er en dag nærmere mål.. holder pusten med deg
Hurra!! Heier så på dereAlt fint på UL, så da blir det innsett av et lite snøfnugg torsdag 31.03
Jeg håper så inderlig med deg4 dager til innsett
3 dager til jeg er ‘40 and fab’
Småen på straks 3 har sovet inntil meg en times tid, myke kroppen med hånda som søker min. Lukte på de lyse myke krøllene.. en overveldende følelse av takknemlighet.
Han er i sin beste selvstendighetsalder. Det meste er en kamp, men vi fikser det ganske bra både mannen og jeg. Vi har roen.
Samtidig er lengselen etter et lillesøsken et sug i magen… har jo jobbet mot dette målet i 28 PP’er. Å runde det 40 tallet er greit i seg selv, men gir en følelse av panikk med tanke på fertiliteten.
Så håper det lille snøfnugget vil være med på reisen vår. Bli til en del av flokken her sammen med oss
Gratulerer med dobbel-ruging Måtte det bli både landender og småsøskenRuging her og ruging der
I går, 31/03 fikk jeg satt inn den tinte blastoen så ruging 2 ganger på en måned føles spinnvilt.
Samme dag fikk vi hentet rugeegg og satt i gang rugemaskinen, første gjennomlysing om få dager. Dette blir kjempespennende! Forhåpentlig blir vi stolte «foreldre» til danske landender om en liten måned.
Første test ryker på mandag, 9 dpo