Nr 5.

Da er bestemor på plass.
Selvsagt lander uttaksdag på planleggingsdag i barnehagen igjen :chicken:

Så de leker oppe sammen nå.. :love2 jeg kan kule’n i badekaret nede.. gruer og gleder meg til i morgen.

Spent på hvor vondt det vil bli denne gangen :bag: skal i alle fall få tatt smertestillende og vival i god tid, så får jeg sjangle inn og la de gjøre jobben.

Uttak overstått:chicken:

16 egg ut..! Da har vi litt fler å spille med her. Forhåpentlig.
Spent på hvor mange som er befruktet i morgen tidlig, de ringer 12 ish.

Blodfortynnende sprøyter i 10 dager på meg.. og kommer til å ta det rolig nå i helgen. Godt jeg har en mann som stiller opp :chicken:

Uttak overstått:chicken:

16 egg ut..! Da har vi litt fler å spille med her. Forhåpentlig.
Spent på hvor mange som er befruktet i morgen tidlig, de ringer 12 ish.

Blodfortynnende sprøyter i 10 dager på meg.. og kommer til å ta det rolig nå i helgen. Godt jeg har en mann som stiller opp :chicken:
Fantastisk resultat! Nå håper jeg virkelig dere får noe til innsett ❤️

13 egg normalt befruktet:happy093

Er helt i gledes sjokk her! Vet mye kan skje mot onsdag, men nå er i alle fall oddsen vesentlig høyere.

1. uttak: 9 egg ut og 3 normalt befruktet -avbrutt

2. uttak: 7 egg ut og 3 normalt befruktet -avbrutt

3. uttak: 16 egg ut og 13 normalt befruktet.

Kjære universet, gi oss i det minste én fin blasto:Heartred

13 egg normalt befruktet:happy093

Er helt i gledes sjokk her! Vet mye kan skje mot onsdag, men nå er i alle fall oddsen vesentlig høyere.

1. uttak: 9 egg ut og 3 normalt befruktet -avbrutt

2. uttak: 7 egg ut og 3 normalt befruktet -avbrutt

3. uttak: 16 egg ut og 13 normalt befruktet.

Kjære universet, gi oss i det minste én fin blasto:Heartred

Så gode nyheter!! Nå ble jeg skikkelig glad og spent på deres vegne:woot: Håper virkelig dette blir som det skal:Heartpink

Så gode nyheter!! Nå ble jeg skikkelig glad og spent på deres vegne:woot: Håper virkelig dette blir som det skal:Heartpink

Tusen takk :Heartred ja, det er veldig nervepirrende:nailbiting: får ikke vite mer før onsdag morgen, lange dager i venteland nå:chicken:

Skikkelig vondt var det i går, i dag kjennes det litt bedre ut:flower ikke nødvendig med noe Paracet nå.

Ikke økt i bukomfang eller gått opp i vekt, fingers crossed. Hadde vært fint å sluppet overstimulering og utsatt innsett:love2

10 timer og 45 minutter igjen av vente-helvete

Spurte de på crypho i dag om de var villige til å sjekke med labben om alle var falt fra i dag, dag 4.
Om det er tilfelle, er det null poeng å reise før fuglen fiser til klinikken for å få den beskjeden alene. Men neida :shifty: det var ikke mulig.

:arghh: uutholdelig venting.. bæææhh.

Håper jo.. men erfaringene hittil med to avbrutte sitter ferskt i minnet:blackeye: er så lite klar for ny nedtur

10 timer og 45 minutter igjen av vente-helvete

Spurte de på crypho i dag om de var villige til å sjekke med labben om alle var falt fra i dag, dag 4.
Om det er tilfelle, er det null poeng å reise før fuglen fiser til klinikken for å få den beskjeden alene. Men neida :shifty: det var ikke mulig.

:arghh: uutholdelig venting.. bæææhh.

Håper jo.. men erfaringene hittil med to avbrutte sitter ferskt i minnet:blackeye: er så lite klar for ny nedtur
Jeg har så veldig tro på at du skal få innsett i morgen ❤️❤️ Gleder meg til å høre om opplevelsen ❤️

1 blastocyst ligger klar og to blir fryst senere i dag eller i morgen. Fyflate…!

Ingen væske i buken, fine eggstokker, ingen væske i lungene. Så det er bare blodprøven som gjenstår.

Er den fin så blir det innsett kl 10:15:chicken: … sliter med å tro det..:wideyed:

Last edited:
1 blastocyst ligger klar og to blir fryst senere i dag eller i morgen. Fyflate…!

Ingen væske i buken, fine eggstokker, ingen væske i lungene. Så det er bare blodprøven som gjenstår.

Er den fin så blir det innsett kl 10:15:chicken: … sliter med å tro det..:wideyed:
Kjempemasse lykke til ❤️❤️ Dette blir så bra

Fantastisk ❤️❤️❤️❤️❤️

Ruger på en fin blasto:happy093

og det er hele 5 med videre.. så ringer de i morgen å gir beskjed om hvor mange som blir nedfryst enten i dag eller i morgen:gen113:woot:

Helt utrolig å komme til det stadiet her. Nå er jeg helt utslitt av all spenningen :hilarious: kommer til å sove godt i natt kjenner jeg… :Heartred

tusen takk for heiingen gode dere:Heartbigred

og det er hele 5 med videre.. så ringer de i morgen å gir beskjed om hvor mange som blir nedfryst enten i dag eller i morgen:gen113:woot:

Helt utrolig å komme til det stadiet her. Nå er jeg helt utslitt av all spenningen :hilarious: kommer til å sove godt i natt kjenner jeg… :Heartred

Ååå, gratulerer så mye som ruger. Krysser fingre og tær for positive tester om 1-2 uker ❤️

Yay! Krysser alt for at den blir hos deg i 9 mnd:smiley-angelic001:Heartred

Gratulerer så mye som ruger:chicken::Heartred Endelig var dagen her:love7:wav:hello2:love017:Heartbigred

Det ble én på frys:love7 Vi er skikkelig lettet og fornøyde nå. Uansett hvilken vei det vil gå, så har vi faktisk fått til to blastocyster. Så det er fullt mulig å klare det etter fler avbrutte. Da vil der være håp videre og.. om det er nødvendig med fler uttak.

:flower God solskinnsdag til alle dere fininger.

Last edited:
30800F20-23DA-4EA2-9792-10A48F8D87A0.jpeg

6 dpo, 8 dager etter ovitrelle.

CB1B929B-E51D-4810-8C0C-2AD554BF5A5E.jpeg

Back
Topp