Sies at blod i eggløsningsslimet gjør en ekstra fertil. Håper for deg
Ja, det har jeg også hørt. Lov å håpe i alle fall
Takk for håpet ditt, det MÅ jo skje en dag. Helst iløpet av dette året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sies at blod i eggløsningsslimet gjør en ekstra fertil. Håper for deg
Jeg har trolig hatt det samme denne syklusen. Det er noe dritt altså. Så jeg hopper inn i februar til deg og dereSer ut til at jeg har mista toppen. Mulig den var tidligere den torsdagen, evt sent onsdag.
Fortsetter å teste, nå er det tydelig negativt.
Mulig dette er en syklus uten el også. Vi får se, vi får se…
CD 36, og ingen antydning til tr.
Og vi som skulle vært godt i gang med IVF nå..
Nå har vi uansett corona i hus her, så fokuset på IVF og prøving er ikke veldig høyt. Tr kommer når hun kommer.. orker ikke stresse med det riktig ennå.
god natt godt folk
Regner med du tester med graviditetstest, men hvordan er symptomene dine nå da? Forstoppelse var noe jeg merket sist som symptom, en uke før jeg fikk positiv test.
Skulle ønske det var tilfelle, men er dessverre ikke gravid. Testet senest i går, bare for å sløse bort den siste babyplantesten
oddsen er større når vi får kommet i gang med IVF igjen
Sånn er det her også. Ikke corona da, men mens som overhodet ikke kommer. Som i ikke en ørliten magekrampe en gang. Den skulle vært her 3/4. februar. Det skjedde ikke for å si det sånn. Har g.testet. Intet. Hadde ingen forhåpning om det heller da. Vi får lage vår egen april-gruppe. Det er så positiv jeg er til hele prosjektet nå.CD 36, og ingen antydning til tr.
Og vi som skulle vært godt i gang med IVF nå..
Nå har vi uansett corona i hus her, så fokuset på IVF og prøving er ikke veldig høyt. Tr kommer når hun kommer.. orker ikke stresse med det riktig ennå.
god natt godt folk
Sånn er det her også. Ikke corona da, men mens som overhodet ikke kommer. Som i ikke en ørliten magekrampe en gang. Den skulle vært her 3/4. februar. Det skjedde ikke for å si det sånn. Har g.testet. Intet. Hadde ingen forhåpning om det heller da. Vi får lage vår egen april-gruppe. Det er så positiv jeg er til hele prosjektet nå.
Du assa. Før jeg rakk å svare deg så kom tr hos deg. Måtte dette bli et fruktbart forsøk. Hvor du henter ut mange flotte egg.Fine du skulle også hatt 3/4, og da ikke kjent en eneste ting. Hvor kjipern er ikke det ja?
Altså.
Nå etter jeg skrev det innlegget her, så fikk jeg en tanke om noe som muligens kunne hjelpe. Legge en glovarm varmeflaske på magen.
Vet det hjelper på ‘flowen’ når mens først er på.
Og nå har jeg fadermeg mensmurringer. Mye mulig det er tilfeldig. Men kanskje var det litt drahjelp..? Oppdaterer senere.
Heia mars/april. God klem
Lykke til denne runden, jeg håper det er din tur nåDavar sprøytestartskuddet gått. 225IE, det gikk rett i fletta denne gangen. Rommet spinner. Blanding av en behagelig følelse og svimmelhet. Og skikkelig trøtt.
Lykke til denne runden, jeg håper det er din tur nå