Nr 5.

Sies at blod i eggløsningsslimet gjør en ekstra fertil. Håper for deg ❤️

Ja, det har jeg også hørt. Lov å håpe i alle fall :smiley-angelic001

Takk for håpet ditt, det MÅ jo skje en dag. Helst iløpet av dette året:smiley-ashamed005

Ser ut til at jeg har mista toppen. Mulig den var tidligere den torsdagen, evt sent onsdag.
Fortsetter å teste, nå er det tydelig negativt.

Mulig dette er en syklus uten el også. :chicken: Vi får se, vi får se…

Ser ut til at jeg har mista toppen. Mulig den var tidligere den torsdagen, evt sent onsdag.
Fortsetter å teste, nå er det tydelig negativt.

Mulig dette er en syklus uten el også. :chicken: Vi får se, vi får se…
Jeg har trolig hatt det samme denne syklusen. Det er noe dritt altså. Så jeg hopper inn i februar til deg og dere :-)

CD 21 -har i går og i dag hatt rikelig med EL slim.
G test negativ, EL test fra make sure positiv, EL test fra metode noe høy men ikke positiv.

Synes det har vært noe rart med den nye batchen EL tester fra make sure, så si alle testene blir nesten positive uansett hvor i syklus jeg er.

men legger inn en aksje i dag, i tilfelle :)

Dpo mysteriet fortsetter.
Kan være både 10/12 og kan være bare 5.
Våknet med kvalme, forstoppelse og rikelig utflod i alle fall. Det kan være tegn, eller bare gastritten som kødder med meg igjen.

er uansett hjemme fra jobb sengeliggende. :hungover:

CD 36, og ingen antydning til tr.
Og vi som skulle vært godt i gang med IVF nå..:meh:

Nå har vi uansett corona i hus her, så fokuset på IVF og prøving er ikke veldig høyt. Tr kommer når hun kommer.. orker ikke stresse med det riktig ennå.

god natt godt folk:chicken:

Nå har vi uansett corona i hus her, så fokuset på IVF og prøving er ikke veldig høyt. Tr kommer når hun kommer.. orker ikke stresse med det riktig ennå.

Regner med du tester med graviditetstest, men hvordan er symptomene dine nå da? Forstoppelse var noe jeg merket sist som symptom, en uke før jeg fikk positiv test.

Regner med du tester med graviditetstest, men hvordan er symptomene dine nå da? Forstoppelse var noe jeg merket sist som symptom, en uke før jeg fikk positiv test.

Skulle ønske det var tilfelle, men er dessverre ikke gravid. Testet senest i går, bare for å sløse bort den siste babyplantesten :joyful:
oddsen er større når vi får kommet i gang med IVF igjen :happy090

Skulle ønske det var tilfelle, men er dessverre ikke gravid. Testet senest i går, bare for å sløse bort den siste babyplantesten :joyful:
oddsen er større når vi får kommet i gang med IVF igjen :happy090

Åå, det var synd.. Masse lykke til med IVF:Heartred

Sånn er det her også. Ikke corona da, men mens som overhodet ikke kommer. Som i ikke en ørliten magekrampe en gang. Den skulle vært her 3/4. februar. Det skjedde ikke for å si det sånn. Har g.testet. Intet. Hadde ingen forhåpning om det heller da. Vi får lage vår egen april-gruppe. Det er så positiv jeg er til hele prosjektet nå.

Sånn er det her også. Ikke corona da, men mens som overhodet ikke kommer. Som i ikke en ørliten magekrampe en gang. Den skulle vært her 3/4. februar. Det skjedde ikke for å si det sånn. Har g.testet. Intet. Hadde ingen forhåpning om det heller da. Vi får lage vår egen april-gruppe. Det er så positiv jeg er til hele prosjektet nå.

Fine du:Heartred skulle også hatt 3/4, og da ikke kjent en eneste ting. Hvor kjipern er ikke det ja? :fucyc
Altså.
Nå etter jeg skrev det innlegget her, så fikk jeg en tanke om noe som muligens kunne hjelpe. Legge en glovarm varmeflaske på magen.
Vet det hjelper på ‘flowen’ når mens først er på.

Og nå har jeg fadermeg mensmurringer. Mye mulig det er tilfeldig. Men kanskje var det litt drahjelp..? Oppdaterer senere.

Heia mars/april. God klem:Heartred

Og dér kom tr med et brak! Herlighet hvor fort ting snur :hilarious:

Nå er mens meldt inn og sprøytestart er på søndag:wideyed::woot: …nå får magen min se å holde seg bra. Det er en ordre. Til universet.

Humør, håp og glede steg ti store hakk nå i alle fall :happy093 ..siste forsøk, here we go!

Fine du:Heartred skulle også hatt 3/4, og da ikke kjent en eneste ting. Hvor kjipern er ikke det ja? :fucyc
Altså.
Nå etter jeg skrev det innlegget her, så fikk jeg en tanke om noe som muligens kunne hjelpe. Legge en glovarm varmeflaske på magen.
Vet det hjelper på ‘flowen’ når mens først er på.

Og nå har jeg fadermeg mensmurringer. Mye mulig det er tilfeldig. Men kanskje var det litt drahjelp..? Oppdaterer senere.

Heia mars/april. God klem:Heartred
Du assa. Før jeg rakk å svare deg så kom tr hos deg. ❤️❤️ Måtte dette bli et fruktbart forsøk. Hvor du henter ut mange flotte egg.

Jeg håper noen av murringene dine vil smitte opp hit, og gi meg noen heftige menssmerter i natt. Jepp jeg tar alt nå ❤️ God klem ❤️

Davar sprøytestartskuddet gått. 225IE, det gikk rett i fletta denne gangen. Rommet spinner. Blanding av en behagelig følelse og svimmelhet. Og skikkelig trøtt.

Davar sprøytestartskuddet gått. 225IE, det gikk rett i fletta denne gangen. Rommet spinner. Blanding av en behagelig følelse og svimmelhet. Og skikkelig trøtt.
Lykke til denne runden, jeg håper det er din tur nå ❤️

Stimuleringsdag 6, og hallo som eggstokkene snakker med meg :bag: De tar plass nå altså.
Hadde en ganske aktiv dag på jobb, og måtte ty til varme omslag i korsryggen etter noen timer.

ultralyd tidlig på mandag.. er veldig spent på hva de vil finne av antall.. og om jeg nå er overstimulert

Ligger på senga med sommerfugler i magen nå. UL er bare noen timer unna.. er veldig spent.
Siste forsøket, så alt avhenger av dette.
Ber til høyere makter om at det er god follikkelvekst:oops: alle gode ting er jo tre..?

UL overstått, og jeg ble satt på et par dager til med hormoner :chicken:

Denne gangen er det fler eggposer på vei, det tar bare litt mer tid. Legen ville ha med seg den flokken på 9mm videre, og gav beskjed om at det ville bli en risiko for totalfrys om jeg ender opp overstimulert. Det kjennes helt greit egentlig.. om vi vil få noe på frys

Endometriet 12 mm

2 x 16mm
5 x 15mm
1 x 13mm
1 x 12mm
1 x 10mm
7 x 9mm

Ny ultralyd på onsdag kl 14:30. Spennende dager:Heartred

hey, og denne legen sa at dette slettes ikke var siste forsøket vårt :wideyed: , tør ikke ta helt av her.. må få det bekreftet igjen av overlegen. Men altså.. det hadde vært veldig fint å ha døren åpen der. Vi har jo hittil ikke fått noe innsett

Skrev 14:30, det var 13:30 timen var :joyful:

Endometriet 13mm

1 x 13mm
1 x 14mm
1 x 16mm
3 x 17mm
5 x 18mm
1 x 19mm
2 x 20mm
1 x 22mm
2 x 23mm

Back