Nr 5.

Den oppsparte urinen ble ikke så konsentrert som tidligere i dag, en kopp te.. hmf.. :shifty: babyplan var omtrent lik, makesure var ikke like synlig :meh:

tester på nytt i morgen da

Gleder meg til ny test ❤️❤️❤️

Testen i dag tidlig var helt blenda :sorry:..

Håpet er ikke ute før tr er ankommet og det der. Men søren og.. fikk så troa i går:bag:

Testen i dag tidlig var helt blenda :sorry:..

Håpet er ikke ute før tr er ankommet og det der. Men søren og.. fikk så troa i går:bag:
Jeg håper veldig sammen med deg <3

Dagens. 10/11 dpo, og løpet er nok kjørt for denne gang. Tusen takk for heiarop, fine dere:Heartred ønsker det så inderlig.. men det hjelper ingenting på resultatet dessverre. :sick009

0B8C7FC6-43BA-4C22-BC4D-E82A8031A196.jpeg

6EE275E3-49E6-4971-AA87-71632DE1477F.jpeg

TR lusker rundt hjørnet, i morgen eller lørdag tipper jeg.
Unngikk nedturen denne gang, ser frem mot det siste IVF forsøket vårt isteden. Planlegger litt rundt det :chicken:
Og drømmer om vår og sommer:flower

CD1, og tidenes mest perfekte syklus. El på dag 14 og 28 dagers syklus. Wow..! Det er jeg ikke vant med :joyful: det må gjerne fortsette sånn.

Da blir det prøving på egenhånd denne runden igjen, og sprøytestart i uke 5/6.

Har på nytt spurt legen i Porsgrunn om å oppjustere dosen menopur noe, for å kunne stimulere noen fler egg. For å kunne ha litt fler å jobbe med…dette blir jo siste forsøket vårt :meh: så synes han kan være litt gem. Krysser fingra.

klemmer fra meg til alle dere fine:Heartred

CD2.

Fikk halvveis svar på crypho i går, jeg slipper å bruke Letrozol denne syklusen. Jubel..!
Er så lei de bivirkningene jeg får av de, ikke har det ført til noen graviditet heller. Jo mindre shit i kroppen, jo bedre.

Legen skulle se på doseringen, så får jeg vite mer neste uke.

Og en tung dag sånn ellers. Har en kollega som ikke er helt i vater - slem vil jeg si.
Viser meg video av høygravide funkygine som trener.. se da, se da, se så sprek hu er, og på overtid.
Med hånlig latter og en selvtilfredshet over å ha pirket i det vondeste.
Hun VET at jeg strever med å håndtere andres graviditeter etter MA’en. Desverre. Det var en annen kollega som var løsmunnet der :blackeye:

blir helt kvalm.
Sårbar, og irritert over sårbarheten. Sint på den.

drittdag.. drittkjerring. Håper dere har hatt en bedre lørdag

CD2.

Fikk halvveis svar på crypho i går, jeg slipper å bruke Letrozol denne syklusen. Jubel..!
Er så lei de bivirkningene jeg får av de, ikke har det ført til noen graviditet heller. Jo mindre shit i kroppen, jo bedre.

Og en tung dag sånn ellers. Har en kollega som ikke er helt i vater - slem vil jeg si.
Viser meg video av høygravide funkygine som trener.. se da, se da, se så sprek hu er, og på overtid.
Hun VET at jeg strever med å håndtere andres graviditeter etter MA’en. Desverre. Det var en annen kollega som var løsmunnet der :blackeye:

blir helt kvalm.

ÆSJ for ei drittkjerring! Så unødvendig :eek:

Håper du får en bedre søndag:Heartred

ÆSJ for ei drittkjerring! Så unødvendig :eek:

Håper du får en bedre søndag:Heartred

Ja, helt unødvendig. Sitter i dag å vurderer om jeg var for sensitiv. Jeg er alt for dårlig til å gi igjen med det samme, unngår helst det.
Blir satt ut.
Takk, dagen blir nok mye bedre i dag:love2 akebakkedag med mann og småen.

CD2.

blir helt kvalm.

Helt enig med deg, for ei drittkjerring!

❤️❤️

Da blir menopur økt til 300IE. Synes det var ganske høyt, sa i fra på crypho.
Svaret var «mht overdosering klarer de å fange opp dette på ultralyd»

ok. Litt motvillig og skremt her, men altså. Skulle det ende opp med fler egg ut, overstimulering og noe på frys.. så er det bedre enn enda et nytt avbrudd.

Hei på dere!

Etter litt meldinger frem og tilbake på crypho så har legen gitt oss medhold, vi går for 225IE menopur:chicken: .. med oppstart injeksjoner i uke 7.

Ikke lenge til med andre ord.

Jeg er forøvrig på CD 13 i dag, aksjeinnegg-racet startet i går. Bedre å satse, og tape.. enn å ikke ha satset. Eller noe sånt..

EL rett rundt hjørnet nå :woot: ..og jeg er nok en gang bare på CD14.

599BB124-F2CC-4F65-96BE-EA81893ACBB3.jpeg

TMI warning,

Tynne blod «tråder» i el slimet i dag. Kan ikke huske å ha hatt det tidligere.

Testen i kveld var mye svakere, så da blir det interessant å se i morgen..:happy: krysser fingra for peak

Back
Topp