Håper for deg!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!
9/10 dpo .. kan det være noe her da? Har tatt to tester og begge viste samme strek.
Vis vedlegget 374441
Vis vedlegget 374442
og en fra babyplan
Vis vedlegget 374447
Testen i dag tidlig var helt blenda ..
Håpet er ikke ute før tr er ankommet og det der. Men søren og.. fikk så troa i går
Jeg håper veldig sammen med deg <3Testen i dag tidlig var helt blenda ..
Håpet er ikke ute før tr er ankommet og det der. Men søren og.. fikk så troa i går
CD2.
Fikk halvveis svar på crypho i går, jeg slipper å bruke Letrozol denne syklusen. Jubel..!
Er så lei de bivirkningene jeg får av de, ikke har det ført til noen graviditet heller. Jo mindre shit i kroppen, jo bedre.
Legen skulle se på doseringen, så får jeg vite mer neste uke.
Og en tung dag sånn ellers. Har en kollega som ikke er helt i vater - slem vil jeg si.
Viser meg video av høygravide funkygine som trener.. se da, se da, se så sprek hu er, og på overtid.
Med hånlig latter og en selvtilfredshet over å ha pirket i det vondeste.
Hun VET at jeg strever med å håndtere andres graviditeter etter MA’en. Desverre. Det var en annen kollega som var løsmunnet der
blir helt kvalm.
Sårbar, og irritert over sårbarheten. Sint på den.
drittdag.. drittkjerring. Håper dere har hatt en bedre lørdag
ÆSJ for ei drittkjerring! Så unødvendig
Håper du får en bedre søndag
Ja, helt unødvendig. Sitter i dag å vurderer om jeg var for sensitiv. Jeg er alt for dårlig til å gi igjen med det samme, unngår helst det.
Blir satt ut.
Takk, dagen blir nok mye bedre i dag akebakkedag med mann og småen.
Helt enig med deg, for ei drittkjerring!CD2.
Fikk halvveis svar på crypho i går, jeg slipper å bruke Letrozol denne syklusen. Jubel..!
Er så lei de bivirkningene jeg får av de, ikke har det ført til noen graviditet heller. Jo mindre shit i kroppen, jo bedre.
Legen skulle se på doseringen, så får jeg vite mer neste uke.
Og en tung dag sånn ellers. Har en kollega som ikke er helt i vater - slem vil jeg si.
Viser meg video av høygravide funkygine som trener.. se da, se da, se så sprek hu er, og på overtid.
Med hånlig latter og en selvtilfredshet over å ha pirket i det vondeste.
Hun VET at jeg strever med å håndtere andres graviditeter etter MA’en. Desverre. Det var en annen kollega som var løsmunnet der
blir helt kvalm.
Sårbar, og irritert over sårbarheten. Sint på den.
drittdag.. drittkjerring. Håper dere har hatt en bedre lørdag
Sies at blod i eggløsningsslimet gjør en ekstra fertil. Håper for degTMI warning,
Tynne blod «tråder» i el slimet i dag. Kan ikke huske å ha hatt det tidligere.
Testen i kveld var mye svakere, så da blir det interessant å se i morgen.. krysser fingra for peak