Håper så inderlig at du får starte nåDa er TR på plass, og melding sendt til Porsgrunn med haster i store bokstaver.
Så nå spørs det da, oppstart nå eller på nyåret. Har veldig lite lyst til å utsette![]()
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så inderlig at du får starte nåDa er TR på plass, og melding sendt til Porsgrunn med haster i store bokstaver.
Så nå spørs det da, oppstart nå eller på nyåret. Har veldig lite lyst til å utsette![]()
Fy fillern. For en deprimerende beskjed å få. Også februar!! Ikke en gang januarNytt forsøk i februar... nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.
so long jenter.
Neei, fy søren, det er bare en tung beskjed å få ❤Nytt forsøk i februar... nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.
so long jenter.
Nytt forsøk i februar... nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.
so long jenter.
Nei, så kjiptNytt forsøk i februar... nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.
so long jenter.
Krysser fingre for deg! Hadde vært supert med en liten bonusspire, så kan de ha de avbrutte forsøka for seg selvHei dagboka.. og dere som leser den
Har fått nedturen på avstand, ny PP er godt i gang. 1 DPO i morgen.
Holder meg opptatt med en forkjøla lillemann og juleforberedelser.
8 dpo ryker første test..![]()
Ååå jeg følger deg så innmari i bitterheten. Det er så kjedelig! Jeg hadde tre graviditeter i fjor (ingen barn, men dog) og ingen i år. Det er ikke fordi jeg ønsker å gå gjennom alle de abortene igjen, men bare vis meg at kroppen fortsatt kan liksom. For nå føler jeg at den ikke kan noe. Livmora er ute av drift.8/9 dpo og ikke noe å spore på testen i dag.
håpet er bytta ut med sinne og bitterhetén mislykket graviditet på to års prøving.
Ikke et snev av positiv test i hele år.
Det er til å bli frustrert og lei av.. virkelig.
puh…
pms -du er en bitch. ..må fortsette å teste. Julebord med jobb i morgen
Håper du får to streker i morgen ❤❤8/9 dpo og ikke noe å spore på testen i dag.
håpet er bytta ut med sinne og bitterhetén mislykket graviditet på to års prøving.
Ikke et snev av positiv test i hele år.
Det er til å bli frustrert og lei av.. virkelig.
puh…
pms -du er en bitch. ..må fortsette å teste. Julebord med jobb i morgen
Ååå jeg følger deg så innmari i bitterheten. Det er så kjedelig! Jeg hadde tre graviditeter i fjor (ingen barn, men dog) og ingen i år. Det er ikke fordi jeg ønsker å gå gjennom alle de abortene igjen, men bare vis meg at kroppen fortsatt kan liksom. For nå føler jeg at den ikke kan noe. Livmora er ute av drift.
Dere skal i gang med nytt forsøk i februar, ikke sant? Jeg håper dere får et godt forsøk og at du rekker å få en liten 2022-baby![]()
Håper du får to streker i morgen ❤❤
Håper for deg - og er spent på neste test når du får tak i en ❤Ikke noe å spore i går, og er nå tom for tester. Kanskje senere i dagkan potensielt være 10 dpo i dag.. så toget er ikke gått helt 100% for denne gang
Uff skjønner at det tar på med karantene! Håper allikevel du og familien får noen fine juledager fremover!
God jul B82!![]()
God jul
Jeg har virkelig all medfølelse! Jeg er lei av alt som heter covid. Og vi har ikke hatt sykdommen i hus en gang.![]()