Nr 5.

Da er TR på plass, og melding sendt til Porsgrunn med haster i store bokstaver.
Så nå spørs det da, oppstart nå eller på nyåret. Har veldig lite lyst til å utsette :bag:
Håper så inderlig at du får starte nå :Heartred:Heartred Jeg trodde selv at jeg måtte vente til nyåret, men fikk overraskende kontra i forrige uke. Jeg var ikke forberedt i det hele tatt. Jeg synes alle oppstarter og sykluser har jobbet totalt mot meg. Så deilig å endelig være på plussiden.

:Heartred:Heartred

Nytt forsøk i februar. :silent .. nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.

so long jenter.

Nytt forsøk i februar. :silent .. nå kan det forb… drittåret her se å bli ferdig.

so long jenter.
Fy fillern. For en deprimerende beskjed å få. Også februar!! Ikke en gang januar ❤️ All støtte herfra!

so long jenter.
Nei, så kjipt :( Det er så tungt med denne ventingen!!

Hei dagboka.. og dere som leser den:chicken:

Har fått nedturen på avstand, ny PP er godt i gang. 1 DPO i morgen.
Holder meg opptatt med en forkjøla lillemann og juleforberedelser.
8 dpo ryker første test.. :D

Hei dagboka.. og dere som leser den:chicken:

Har fått nedturen på avstand, ny PP er godt i gang. 1 DPO i morgen.
Holder meg opptatt med en forkjøla lillemann og juleforberedelser.
8 dpo ryker første test.. :D
Krysser fingre for deg! Hadde vært supert med en liten bonusspire, så kan de ha de avbrutte forsøka for seg selv ❤️❤️

7/8 dpo og ikke noe annet en en ghost-line i dag.

Har noen symptomer nå, så håper intenst. Ble gravid på denne tiden i fjor og, men mistet. Så håper litt ekstra på at det sitter nå. Det hadde vært en gave:Heartred

Stor fare for at jeg går på en nedtur smell i et par dager.. men har litt mer trua nå enn hva jeg har hatt siden februar ca. Krysser:love2

8/9 dpo og ikke noe å spore på testen i dag.

håpet er bytta ut med sinne og bitterhet :banghead: én mislykket graviditet på to års prøving.
Ikke et snev av positiv test i hele år.
Det er til å bli frustrert og lei av.. virkelig.

puh…

pms -du er en bitch. ..må fortsette å teste. Julebord med jobb i morgen

håpet er bytta ut med sinne og bitterhet :banghead: én mislykket graviditet på to års prøving.

puh…

Ååå jeg følger deg så innmari i bitterheten. Det er så kjedelig! Jeg hadde tre graviditeter i fjor (ingen barn, men dog) og ingen i år. Det er ikke fordi jeg ønsker å gå gjennom alle de abortene igjen, men bare vis meg at kroppen fortsatt kan liksom. For nå føler jeg at den ikke kan noe. Livmora er ute av drift.

Dere skal i gang med nytt forsøk i februar, ikke sant? Jeg håper dere får et godt forsøk og at du rekker å få en liten 2022-baby :Heartred:Heartred

puh…

Håper du får to streker i morgen ❤❤

Ååå jeg følger deg så innmari i bitterheten. Det er så kjedelig! Jeg hadde tre graviditeter i fjor (ingen barn, men dog) og ingen i år. Det er ikke fordi jeg ønsker å gå gjennom alle de abortene igjen, men bare vis meg at kroppen fortsatt kan liksom. For nå føler jeg at den ikke kan noe. Livmora er ute av drift.

Dere skal i gang med nytt forsøk i februar, ikke sant? Jeg håper dere får et godt forsøk og at du rekker å få en liten 2022-baby :Heartred:Heartred

Hei bringebær:Heartred
Det er vondt å lese om abortene dine.. det er ikke lite man klarer å stå i for å kjempe om ønskene og drømmene sine.
Ja.. godt sagt.. ute av drift. En kjemisk eller tidlig sa er ‘bedre’ enn bleikfistester. Bare en liten bekreftelse på at noe fremdeles funker.

Vi får siste runden i februar ja. Får håpe vi havner på en bedre syklus da, og matche egg og sperm som kan bli til noe :love2

Vondt å vite at det er siste sjans. Privat har vi ikke økonomi til nå. Så da blir det prøving på egenhånd videre. :Heartred

Håper du får to streker i morgen ❤❤

Ikke noe å spore i går, og er nå tom for tester. Kanskje senere i dag:love2 kan potensielt være 10 dpo i dag.. så toget er ikke gått helt 100% for denne gang

Ikke noe å spore i går, og er nå tom for tester. Kanskje senere i dag:love2 kan potensielt være 10 dpo i dag.. så toget er ikke gått helt 100% for denne gang
Håper for deg - og er spent på neste test når du får tak i en ❤

Nok en PP er i gang, jakten på el er rett rundt hjørnet. CD13 i dag.. og forventer el ca CD16.

Her er vi utslitte (mest meg vil jeg si) etter karantene og eldste ungdommen i huset isolert. Brakkesyk 2.5 åring og 13 åring og en syk 15 åring gjør noe med tålmodigheten :hilarious: men prøver å ta meg i skinnet altså.

Spørs om ikke dette blir en ganske halvhjerta prøveperiode :wacky: Er det ikke da det liksom skal sitte da? ;)

God jul til dere som leser :Heartred

Uff skjønner at det tar på med karantene! Håper allikevel du og familien får noen fine juledager fremover! :love7

God jul B82! :santa:Heartred

God jul ❤️

Jeg har virkelig all medfølelse! Jeg er lei av alt som heter covid. Og vi har ikke hatt sykdommen i hus en gang. ❤️

Uff skjønner at det tar på med karantene! Håper allikevel du og familien får noen fine juledager fremover! :love7

God jul B82! :santa:Heartred

God jul ❤️

Jeg har virkelig all medfølelse! Jeg er lei av alt som heter covid. Og vi har ikke hatt sykdommen i hus en gang. ❤️

Tusen takk fine dere :Heartred Slitsomt mens det står på, men er hun feberfri hele dette døgnet er hun fri i morgen..! :santa
Juleklemmer i vei fra meg

Back
Topp