Nr 5.

Takk for forståelsen.. det hjelper å ha dere her som forstår:Heartred
Tror vi skal rette ryggen raskere denne gangen, blir vel omtrentlig 8-9 uker ish før neste forsøk. Ikke 4.5 måneder som sist.
Så godt å høre! Forhåpentlig er det bare litt justeringer som skal til:smiley-angelic001 Stor klem!!

Vi fikk satt opp en time hos legen på klinikken, om en måned. 29. oktober. For å gjennomgå feilingen og legge plan videre.
Siden det i hovedsak er mannlig faktor, så tenker jeg TESA er neste steg (?)

Spurte når det stoppet og utvikle seg, og det hadde hun ikke svar på. Skulle ønske vi hadde økonomi til å gå privat nå. :inpain: Mulig om vi kan vri og vende på ting.. men ikke noen 3 pakk i såfall.
Må gi Porsgrunn en sjanse til, føler jeg. Først.

Takk for at du er du, Dipsy:Heartred
Det blir nok godt for dere å få gått gjennom ordentlig med legen, og få en ny plan ❤ Håper de finner en god oppskrift for dere. Virkelig.
Det er bare så utmattende når den velfortjente premien lar vente på seg. Håper ventetiden går så godt som mulig, og at dere får ladet godt opp til nytt forsøk ❤ Dere har jo allerede verdens beste bevis på at det kan gå, så nå håper jeg veien til den siste lille skatten går smertefritt på neste forsøk ❤

Herregud så utrolig kjedelig at det skjer igjen! Jeg skal i gang med nytt innsett nå. Siste var i april. Det går sinnsykt tregt føler jeg ❤️

Huff :( mange klemmer sendes! Håper dere får gode svar under legetimen

Herregud så utrolig kjedelig at det skjer igjen! Jeg skal i gang med nytt innsett nå. Siste var i april. Det går sinnsykt tregt føler jeg ❤️

Vente helt fra april til nå er drepen :bag: håper virkelig på suksess for deg denne gangen, krysser alt:Heartpink

Huff :( mange klemmer sendes! Håper dere får gode svar under legetimen

Tusen takk for klemmer :Heartred Ja, nå fikk jeg legetimen fremskyndet også.. med to uker. Det hjelper litt på utålmodigheten.

CD1 og møte med legen om en uke. Det går fremover med museskritt :happy090

Åå, så trist å lese at det ikke ble innsett :(
Håper de får lagt en god plan fremover for dere, sånn at det NESTE gang blir spire..!
Mange klemmer ❤️

Da var dagen for samtale med legen her, noe som ikke ble noe av :bored:

De ringte fra barnehagen en time før avreise, han hadde falt og slått seg stygt. Sprukken leppe, så det ble lege og tannlegebesøk. Ingen skader på tennene heldigvis.

Samtale utsatt til 2. november.

Peak på EL testen i går, og hr fått lagt inn mange aksjer denne pauserunden :smiley-angelic006 flere ganger om dagen og. Det er ekstra hyggelig de periodene mannen er mer gira :Heartred vi har bare godt av det.

Samtale med lege om en uke.. håper ingenting stikker kjepper i hjulene denne gangen *bank bank bank* så vi får kommet i gang med tredje uttak før jul.
Krysser det som krysses kan:chicken:

Da har vi vært i samtale med legen for gjennomgang og plan videre.

Vi kom til enighet om nok en kort protokoll, med samme medisinering som sist. Han var godt fornøyd med den stimuleringen, hvor det ble 7 egg ut og 6 modne og alle 6 befruktet. Lang protokoll er uaktuelt pga AMH.

men … når det kommer til avbruddene, at embryoene stopper i utvikling, er det ikke noe å gjøre noe med som han sa. Så sannsynligvis blir dette vårt siste forsøk vi vil få i Porsgrunn.

Så det vil vise seg nå, neste gang tenker jeg. Om vi havnet på en dårlig syklus kvalitetsmessig ..eller om løpet er kjørt for oss hos de.

Forøvrig er jeg 8 dpo i dag.. så er litt spenning rundt de kommende dagene og :Heartred

Vi kom til enighet om nok en kort protokoll, med samme medisinering som sist. Han var godt fornøyd med den stimuleringen, hvor det ble 7 egg ut og 6 modne og alle 6 befruktet. Lang protokoll er uaktuelt pga AMH.

men … når det kommer til avbruddene, at embryoene stopper i utvikling, er det ikke noe å gjøre noe med som han sa. Så sannsynligvis blir dette vårt siste forsøk vi vil få i Porsgrunn.

Så det vil vise seg nå, neste gang tenker jeg. Om vi havnet på en dårlig syklus kvalitetsmessig ..eller om løpet er kjørt for oss hos de.

Forøvrig er jeg 8 dpo i dag.. så er litt spenning rundt de kommende dagene og :Heartred
Krysser fingrene for en liten hjemmelaget spire på dere, og det er jo godt dere har et forsøk til hos Porsgrunn på lur dersom det ikke går. Alle fingre krysset for dere :love7

Hei!

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken og vil bare legge igjen et stort heiarop til deg og mannen, og lille spire som forhåpentligvis dukker opp snart :love2

Du, og sikkert dere, har et pågangsmot som er beundringsverdig og jeg håper så inderlig dere får det til :love2

Hei!

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken og vil bare legge igjen et stort heiarop til deg og mannen, og lille spire som forhåpentligvis dukker opp snart :love2

Du, og sikkert dere, har et pågangsmot som er beundringsverdig og jeg håper så inderlig dere får det til :love2

Søte du! Det er både fint og pinlig å høre at du har lest i gjennom alt, har virkelig(og er) en dårlig og negativ utgave av meg selv i år. :bag:

men det skal jo bli bedre! :Heartred

Søte du! Det er både fint og pinlig å høre at du har lest i gjennom alt, har virkelig(og er) en dårlig og negativ utgave av meg selv i år. :bag:

men det skal jo bli bedre! :Heartred

Det er absolutt ikke pinlig:love2 Men skjønner hva du mener, for jeg hadde nok følt det samme om du hadde lest hele min :joyful: Jeg er definitivt ikke den beste utgaven av meg selv jeg heller, og med utfordringene du har gått gjennom synes jeg du har all rett og forståelse for at det er sånn det er. Måtte bare legge igjen kommentar på at jeg heier og håper skikkelig for dere :love2

Hadde de ikke snakket om å prøve TESE? Eller dropper de det? Jeg krysser fingrene for at det blir en liten spire på dere, enten hjemmelaget eller via IVF :Heartred

Får dere starte opp før jul?

Hadde de ikke snakket om å prøve TESE? Eller dropper de det? Jeg krysser fingrene for at det blir en liten spire på dere, enten hjemmelaget eller via IVF :Heartred

Får dere starte opp før jul?

Hei! De sa TESE var utelukket siden vi har et felles barn fra før. Mirakelgutten på 2.5år

Venter på svar på Crypho om tid for oppstart, håper mensen dukker opp innen en ukes tid.
Håper det er rom i herberget før jul!

Det er absolutt ikke pinlig:love2 Men skjønner hva du mener, for jeg hadde nok følt det samme om du hadde lest hele min :joyful: Jeg er definitivt ikke den beste utgaven av meg selv jeg heller, og med utfordringene du har gått gjennom synes jeg du har all rett og forståelse for at det er sånn det er. Måtte bare legge igjen kommentar på at jeg heier og håper skikkelig for dere :love2

Tusen takk. Det er veldig fint av deg å blåse litt håp i dagboken min:Heartred takk

Da er TR på plass, og melding sendt til Porsgrunn med haster i store bokstaver.
Så nå spørs det da, oppstart nå eller på nyåret. Har veldig lite lyst til å utsette :bag:

Back
Topp