Nr 5.

So far so good! De skulle sjekke utviklingen i går søndag, og ringe i løpet av dagen i dag om det så dårlig ut. Ingen telefon i dag.
Da er neste steg, ingen telefon onsdag morgen før 09:00 :chicken:
Så deilig at du kan slappe av noen timer nå :Heartred Jeg håper virkelig at det blir innsett på deg denne gangen! Nå er det jo bare én nervepirrende dag i morgen og vipps, så er det onsdag!!

Så deilig at du kan slappe av noen timer nå :Heartred Jeg håper virkelig at det blir innsett på deg denne gangen! Nå er det jo bare én nervepirrende dag i morgen og vipps, så er det onsdag!!

Jobb og hektisk dag i morgen, så håper dagen går fortere. Vi er lengre nå enn sist, så er veldig glad de ikke ringte i dag :hello2
I kveld blir det spekemat og cava -på en mandag :rolleyes:

Jobb og hektisk dag i morgen, så håper dagen går fortere. Vi er lengre nå enn sist, så er veldig glad de ikke ringte i dag :hello2
I kveld blir det spekemat og cava -på en mandag :rolleyes:
Vel fortjent :D Håper du ikke får telefon i dag!!

Vel fortjent :D Håper du ikke får telefon i dag!!

Håper dagen forbigår uten noen dårlige telefoner :smiley-angelic001:Heartred

Ingen telefon i dag heller -bank i bordet.
Da er det bare én time i usikkerhet igjen, mellom 08:00-09:00 i morgen tidlig.
Så blir jeg forhåpentlig ruger på en blasto kl 12:00
:nailbiting: Krysser alt!
Tror det blir et glass cava til i kveld .. for å kunne sove :hilarious: ..og kanskje er det siste sjans nå på lang tid..?

Tror det blir et glass cava til i kveld .. for å kunne sove :hilarious: ..og kanskje er det siste sjans nå på lang tid..?
Ååå, jeg har ventet i spenning på oppdatering! Så fantastisk :D Nå må det bare bli innsett! Håper det blir ditt siste glass cava på en god stund :Heartred

Spennende, lykke til i morgen :eek:

Tusen takk:Heartbigred blir ekstremt nervepirrende før kl 09:00. Da vil det være noe å sette inn om ikke den dritt telefonen ringer :bag:.
Det er ikke såå viktig om vi får noen på frys eller ikke. Vil bare ha en liten survivor-blasto som kan gi oss en sjanse denne gangen.

Tusen takk:Heartbigred blir ekstremt nervepirrende før kl 09:00. Da vil det være noe å sette inn om ikke den dritt telefonen ringer :bag:.
Det er ikke såå viktig om vi får noen på frys eller ikke. Vil bare ha en liten survivor-blasto som kan gi oss en sjanse denne gangen.

Får håpe de lar være å ringe, sånn at du får satt inn! :)

Fingre og tær krysser for morgendagen ❤ Kos deg med Cava (forhåpentligvis det siste glasset på 9 mnd) ❤

Krysser alt jeg har for deg:smiley-bounce016:signs003:Heartbigred:smiley-angelic001 Masse, masse lykke til:Heartred

Neei :sad010fy søren, det er bare urettferdig. Jeg gråter med deg :sad015 Utviklet det seg ikke riktig? ❤ Hva sier klinikken? Kan de gå for en annen stimulering?

Vi fikk satt opp en time hos legen på klinikken, om en måned. 29. oktober. For å gjennomgå feilingen og legge plan videre.
Siden det i hovedsak er mannlig faktor, så tenker jeg TESA er neste steg (?)

Spurte når det stoppet og utvikle seg, og det hadde hun ikke svar på. Skulle ønske vi hadde økonomi til å gå privat nå. :inpain: Mulig om vi kan vri og vende på ting.. men ikke noen 3 pakk i såfall.
Må gi Porsgrunn en sjanse til, føler jeg. Først.

Takk for at du er du, Dipsy:Heartred

Mange gode klemmer ❤️

Er det mulig:arghh: huff.. forstår fortvilelsen og skuffelsen:sorry:

Takk for forståelsen.. det hjelper å ha dere her som forstår:Heartred
Tror vi skal rette ryggen raskere denne gangen, blir vel omtrentlig 8-9 uker ish før neste forsøk. Ikke 4.5 måneder som sist.

Back
Topp