Nr 5.

Huff, jeg skjønner at det er sårt for deg :Heartred Hold ut, snart er det din tur! Bra du fikk ut litt tårer, det hjelper ofte å gråte, bare la følelsene komme ut.

:Heartred Ja, holder jo ut. Det blir vår tur, alle oss som jobber mot målet her inne på forumet.
Det skal det.

Er vanskelig, men prøver hardt på å fokusere på den andre siden også. Med to streker på testen, fin opplevelse på TUL, kjenne spark og få den siste etterlengtede hjem:binkybaby

Noen dager er bare vonde.. og lar mannen slippe å høre på alt :stop ..så tømmer det ut her:scared001

:Heartred Ja, holder jo ut. Det blir vår tur, alle oss som jobber mot målet her inne på forumet.
Det skal det.

Er vanskelig, men prøver hardt på å fokusere på den andre siden også. Med to streker på testen, fin opplevelse på TUL, kjenne spark og få den siste etterlengtede hjem:binkybaby

Noen dager er bare vonde.. og lar mannen slippe å høre på alt :stop ..så tømmer det ut her:scared001
Det er lurt å fokusere på den siden også, ja :) Tenk den dagen det klaffer, hvor utrolig glad man blir! Prøver å fokusere på det jeg også, selv om det føles fjernt.

Forumet er et fint sted å tømme seg! :Heartred

CD 2 og stimuleringsstart i morgen :Heartred

Og i dag mister vi den ene hunden vår. Et forferdelig tungt valg å ta, men alderdommen har tatt den gode gutten. Han skal få slippe mer. :crybaby2

CD 2 og stimuleringsstart i morgen :Heartred

Og i dag mister vi den ene hunden vår. Et forferdelig tungt valg å ta, men alderdommen har tatt den gode gutten. Han skal få slippe mer. :crybaby2
Lykke til med stimuleringsstart i morgen ❤ Jeg er så spent på hvordan det går fremover! Så utrolig trist med hunden, det er så vondt å ta den endelige avgjørelsen, selv om man vet det er eneste riktig :sad010

Lykke til med stimuleringsstart i morgen ❤ Jeg er så spent på hvordan det går fremover! Så utrolig trist med hunden, det er så vondt å ta den endelige avgjørelsen, selv om man vet det er eneste riktig :sad010

Takk Dipsy :Heartred Ja, det blir spennende med ny runde nå. Endelig.
Hvor i verden ligger du i løypa nå? Har du fått dato for den hysteroskopien? :Heartred

Å miste den firbeinte gutten vår er vondt.. men det må få være vondt nå.. det vil gå over med tida :sorry:

Takk Dipsy :Heartred Ja, det blir spennende med ny runde nå. Endelig.
Hvor i verden ligger du i løypa nå? Har du fått dato for den hysteroskopien? :Heartred

Å miste den firbeinte gutten vår er vondt.. men det må få være vondt nå.. det vil gå over med tida :sorry:
Ja, veldig! Håper dere får et godt resultat denne gangen. Skulle de endre noe på medisinene? ❤

Hysteroskopi blir om to uker etter planen. Håper det går litt på skinner etter det. Litt tungt å motivere seg for nytt forsøk og lang protokoll akkurat nå, men det føles sikkert bedre når vi er i gang.

Uff, ja. Håper du får tatt en fin avskjed med den lille lodotten i dag ❤ Vår fikk sovne inn for et par år siden hjemme, i sofaen mens hun spiste livretten sin - pannekaker ❤ Det ble noe fint over det, selv om det var så ufattelig trist!

Ja, veldig! Håper dere får et godt resultat denne gangen. Skulle de endre noe på medisinene? ❤

Hysteroskopi blir om to uker etter planen. Håper det går litt på skinner etter det. Litt tungt å motivere seg for nytt forsøk og lang protokoll akkurat nå, men det føles sikkert bedre når vi er i gang.

Uff, ja. Håper du får tatt en fin avskjed med den lille lodotten i dag ❤ Vår fikk sovne inn for et par år siden hjemme, i sofaen mens hun spiste livretten sin - pannekaker ❤ Det ble noe fint over det, selv om det var så ufattelig trist!

To uker ja, da er det ikke for lenge til! Det er noe med å ha en plan, datoer å forholde seg til. Selv om det ikke alltid går som planlagt.. så har man en liten fremdriftsplan. For psykens del.

Endringen er å kutte ut Letrozol og øke dosen menopur. Ikke kjempeøkning, men fra 112.5 til 150. Har jo høy AMH verdi.

Det hørtes ut som en god avslutning på lille vennen deres, hjemme på sofaen med livretten..:Heartred
Vi kjørte til parken og serverte han kylling og hundegodis. Hadde hele hodet i posen å fikk forsyne seg grådig:Heartred

To uker ja, da er det ikke for lenge til! Det er noe med å ha en plan, datoer å forholde seg til. Selv om det ikke alltid går som planlagt.. så har man en liten fremdriftsplan. For psykens del.

Endringen er å kutte ut Letrozol og øke dosen menopur. Ikke kjempeøkning, men fra 112.5 til 150. Har jo høy AMH verdi.

Det hørtes ut som en god avslutning på lille vennen deres, hjemme på sofaen med livretten..:Heartred
Vi kjørte til parken og serverte han kylling og hundegodis. Hadde hele hodet i posen å fikk forsyne seg grådig:Heartred
Høres ut som en bra plan! Håper du sitter igjen med akkurat passe mengde med egg, og mange gode denne gangen, slik at det blir innsett på dere! ❤

Det skal nok gå raskt de to ukene. Venter på mens nå etter den siste SA'en, så blir det nedregulering fra dag 21 hvis alt går etter planen på hysteroskopi. Håper de bare finner noe abortrester, eller noe som enkelt kan fikses. Det hadde vært godt med en liten forklaring på alle abortene, sånn med tanke på å motivere seg videre.

Åh, lille venn :sad010

Stimuleringsdag 5 allerede.
Kjenner det jobber bra i eggstokkene, så noe skjer. Ultralyd på tirsdag, krysser fingrene for jevn vekst og passelig mengde.

Gikk på en liten sex-bommert i dag, ser klinikken ikke anbefaler det etter sprøytestart :bag: tenkte det var mer krise etter ovitrelle, men kroppen kan jo naturligvis slippe egg selv. Satser på at det går bra.

Stimuleringsdag 5 allerede.
Kjenner det jobber bra i eggstokkene, så noe skjer. Ultralyd på tirsdag, krysser fingrene for jevn vekst og passelig mengde.

Gikk på en liten sex-bommert i dag, ser klinikken ikke anbefaler det etter sprøytestart :bag: tenkte det var mer krise etter ovitrelle, men kroppen kan jo naturligvis slippe egg selv. Satser på at det går bra.
Jeg har aldri fått beskjed om å ikke ha sex under stimulering! Hadde det vært helt krise, regner jeg med de hadde gitt tydelig beskjed om det på alle klinikker :) Håper alt ser bra ut på tirsdag :Heartred

Jeg har aldri fått beskjed om å ikke ha sex under stimulering! Hadde det vært helt krise, regner jeg med de hadde gitt tydelig beskjed om det på alle klinikker :) Håper alt ser bra ut på tirsdag :Heartred

Takk:Heartred Da går det nok fint, etter litt googling så ser jeg klinikkene opererer med forskjellig regelverk ang sex under IVF behandling. Som du sier, hadde det vært helt prekært ville de sagt tydelig i fra :oops:

Fin tresjiktet slimhinne (målte ikke tykkelse), 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag! ..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen.

Forrige runde så det dårlig ut med celledeling dag to, så er veldig spent nå. Håper håper!

Zzzz… det har vært en lang dag med pjusk lillemann. Så vi fikk bestemor hit for å passe han mens vi er borte.
Så sitter i skrivende stund oppe å ser Ole brum med småen :sleep002

Er så spent på antall egg ut :smiley-ashamed004 ..kan det bli fler enn sist mon tro. Hadde vært så bra om vi ikke endte med ny avbrutt runde. Håper hardt!

Zzzz… det har vært en lang dag med pjusk lillemann. Så vi fikk bestemor hit for å passe han mens vi er borte.
Så sitter i skrivende stund oppe å ser Ole brum med småen :sleep002

Er så spent på antall egg ut :smiley-ashamed004 ..kan det bli fler enn sist mon tro. Hadde vært så bra om vi ikke endte med ny avbrutt runde. Håper hardt!
Lykke til i dag! :Heartred:Heartred Håper på mange gode egg!

7 egg. Litt mellomfornøyd..? Vet ikke. Men legen stakk hull på blæra mi og, så håper jeg unngår uvi nå da:oops:

Veldig spent på telefonen i morgen klokka 08:00 :wideyed:

6 modne egg, 3 befruktet og 3 får være med videre.. kanskje noen treginger blandt de.
Håper ikke vi hører noe før planlagt innsett onsdag kl 12:00 :flower

6 modne egg, 3 befruktet og 3 får være med videre.. kanskje noen treginger blandt de.
Håper ikke vi hører noe før planlagt innsett onsdag kl 12:00 :flower
Ååå, krysser fingrene for de tre befruktede gulleggene:):Heartred Masse masse lykke til! Krysser fingrene for at alt går som det skal! :Heartred

Masse lykke til imorgen, kun ett gullegg som skal til:smiley-bounce012:smiley-angelic001:cool05:happy119:love017:talk017:Heartbigred Heia gullegget, kjære du:Heartred Krysser alt jeg har for de magiske to streker:Heartred

So far so good! De skulle sjekke utviklingen i går søndag, og ringe i løpet av dagen i dag om det så dårlig ut. Ingen telefon i dag.
Da er neste steg, ingen telefon onsdag morgen før 09:00 :chicken:

Back
Topp