Nr 5.

Takk for all heiing altså, det er spennende og frustrerende dager i dpo tida:bag: veldig godt å ha forumet å lene seg på.

Nå har jeg startet å spotte, så da er neste steg Letrozol-syklus. Så blir det IVF i september, kort protokoll :chicken:

Takk for all heiing altså, det er spennende og frustrerende dager i dpo tida:bag: veldig godt å ha forumet å lene seg på.

Nå har jeg startet å spotte, så da er neste steg Letrozol-syklus. Så blir det IVF i september, kort protokoll :chicken:
Jeg heier på deg ❤ Skjønner virkelig ikke hva som skjedde med testene dine denne gangen..

Dag 3 av letrozolkur - og i shitty form denne gangen. 2 dager igjen så blir det bedre :chicken:
UL om en uke.

Ser ut til at det blir sprøytestart i uke 37, ikke så alt for lenge til :Heartred gleder meg til det

Dag 3 av letrozolkur - og i shitty form denne gangen. 2 dager igjen så blir det bedre :chicken:
UL om en uke.

Ser ut til at det blir sprøytestart i uke 37, ikke så alt for lenge til :Heartred gleder meg til det
Det er virkelig ikke lenge til ❤

UL i dag, slimhinne på 8mm og en eggpose på 18mm. EL om et par dager ca.

Heia eggert :happy090

Spent på om EL dukker opp i morgen. Har vært vinglete i styrke (som vanlig) siden mandag. Så håper den slår skikkelig ut snart.

bare et note to self. Kjekt å ha det lagret :chicken:

Last edited:
3 DPO.

EL testen ble positiv på lørdag formiddag, og negativ noen timer senere. Korteste LH stigningen jeg har registrert.

66907BD9-16C7-4600-98B1-098EE6891DC8.jpeg

Vanligvis pleier den å bli skikkelig mørkt positiv, og vare i et døgn eller to.
Så vi får se da.. :dontknow uansett, er det ikke lenge til kort protokoll om det ikke går :Heartred

3 DPO.

EL testen ble positiv på lørdag formiddag, og negativ noen timer senere. Korteste LH stigningen jeg har registrert.

Vis vedlegget 364675

Vanligvis pleier den å bli skikkelig mørkt positiv, og vare i et døgn eller to.
Så vi får se da.. :dontknow uansett, er det ikke lenge til kort protokoll om det ikke går :Heartred
Sender masse babystøv deres vei :love7 Deilig å ha forsøk neste syklus som en backup!

5 DPO og har kjøpt inn ny pakke med tester. Måtte bare sjekke at jeg ikke satt med en dårlig batch, så testet i dag :p ingen skyggestrek.

Dett stikker godt fra corpus luteum, og PMS’en er på plass. Så vil tro at EL har funnet sted.

…Maibaby hadde vært fint da..:love2

5 DPO og har kjøpt inn ny pakke med tester. Måtte bare sjekke at jeg ikke satt med en dårlig batch, så testet i dag :p ingen skyggestrek.

Dett stikker godt fra corpus luteum, og PMS’en er på plass. Så vil tro at EL har funnet sted.

Håper, håper det blir maibaby på dere ❤

Heia heia, krysser fingrene :love7

6 DPO og mest sannsynlig skyggestrek. Noen her som har prøvd easy @ home testene?

FFFDE6A6-DF97-4190-A1F4-5D44FE5B6F0C.jpeg

Nå skulle lille bli født i disse dager. Om ikke det hadde blitt MA i januar.

To av mine søstre har vært gravide etter meg.
Hun ene har født. Hun andre venter mini om få uker. Klarer ikke å unngå å kjenne på hvor dypt det stikker i meg den sorgen… hvor utakknemlige de er når det snakkes om søvnløshet og anger.

Har merket sorgen i form av trøtthet, uro.. tiltaksløshet. Men ikke klart å finne frem tårene.
Gråter egentlig veldig sjelden.

Satt på en film helt alene, da fikk de tårene endelig sluppet tak. En sterk film :Heartred ligger på Viaplay.

B8923E7F-74F0-4B82-9033-7FB1949D569D.jpeg

Håper vi får det til. Helst om ikke alt for lenge.

hilsen mrs PMS

Nå skulle lille bli født i disse dager. Om ikke det hadde blitt MA i januar.

To av mine søstre har vært gravide etter meg.
Hun ene har født. Hun andre venter mini om få uker. Klarer ikke å unngå å kjenne på hvor dypt det stikker i meg den sorgen… hvor utakknemlige de er når det snakkes om søvnløshet og anger.

Har merket sorgen i form av trøtthet, uro.. tiltaksløshet. Men ikke klart å finne frem tårene.
Gråter egentlig veldig sjelden.

Satt på en film helt alene, da fikk de tårene endelig sluppet tak. En sterk film :Heartred ligger på Viaplay.

Vis vedlegget 364908

Håper vi får det til. Helst om ikke alt for lenge.

hilsen mrs PMS
Huff, jeg skjønner at det er sårt for deg :Heartred Hold ut, snart er det din tur! Bra du fikk ut litt tårer, det hjelper ofte å gråte, bare la følelsene komme ut.

Back
Topp