Sender deg ein haug med klemmer - så skumle og triste nyheter
Heier på deg og at de fikk bort alt
Tusen takk, gode deg
Jeg er erklært kreftfri, og fikk brev om planen videre, -kort protokoll på septembersyklus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg ein haug med klemmer - så skumle og triste nyheter
Heier på deg og at de fikk bort alt
Tusen takk, gode deg
Jeg er erklært kreftfri, og fikk brev om planen videre, -kort protokoll på septembersyklus
Du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette ❤ Jeg er så glad på din og deres vegne! Kan jeg spørre hvorfor du egentlig skulle ha lang protokoll og det ble endret til kort?Tusen takk, gode deg
Du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette ❤ Jeg er så glad på din og deres vegne! Kan jeg spørre hvorfor du egentlig skulle ha lang protokoll og det ble endret til kort?
Håper for deg
Åh, her ser jeg noe på nederste. Så spennende ❤ Tror det er din tur nå ❤
Tror jeg har vært innom dagboken din en 3-4 ganger i dag, bare for å sjekke om du har oppdatert ❤ Spent, og krysser fingre for at du får sterkere strek!
Åh, den var vel passe herlig - det må det være en mening med ❤ Det er jo fortsatt veeldig tidlig for din del! Og godt å høre at det er flere av oss med PMS symptomer. Jeg har grått og grått etter å ha fått vite at en kollega er gravid. Altså, det går greit og jeg pleier å takle det på et vis, men i dag var det bare dråpen. Blir sliten av meg selv.. og nå ser jeg fantomstreker over alt.. Hold oss oppdatert! Vi skal heie deg frem helt til målstreken, uansett ❤I wish! I dag var det helt blenda. Er raket opp for babyplan tidligtester.. men tror det bare var shitt likevel. Skyggestreker.
Tester videre med make sure.. krysser fingra, men har pms fra en annen verden og ingen symptomer på suksess.
Takk for heiinga
Pst
Fant forresten denne på bakken i dag.. håpe det kan bringe lykken med seg for oss begge
Vis vedlegget 362813
Kom igjen nå ❤Fantomstrek i dag også, 8 dpo. Får de i løpet av de neste dagene nå da.. kåmmån!
Vis vedlegget 362839
Jeg ser ❤Vis vedlegget 362851 Og enda en.. kan det være
skygger på alle makesure testene nå tro ?