Nr 5.

Sender deg ein haug med klemmer - så skumle og triste nyheter :Heartpink

Heier på deg og at de fikk bort alt :Heartpink

Tusen takk, gode deg:Heartred

Jeg er erklært kreftfri, og fikk brev om planen videre, -kort protokoll på septembersyklus :love7

Dette var god lesing at du er kreftfri ❤️❤️ For en forferdelig mnd du har hatt ❤️

Tusen takk, gode deg:Heartred

Jeg er erklært kreftfri, og fikk brev om planen videre, -kort protokoll på septembersyklus :love7
Du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette ❤ Jeg er så glad på din og deres vegne! Kan jeg spørre hvorfor du egentlig skulle ha lang protokoll og det ble endret til kort?

Du aner ikke hvor glad jeg ble av å lese dette ❤ Jeg er så glad på din og deres vegne! Kan jeg spørre hvorfor du egentlig skulle ha lang protokoll og det ble endret til kort?

:Heartred Takk skjønne

Vet i grunn like lite som deg ang protokoll lengde vinglingen. De er sommerstengt i Porsgrunn, så får vite mer om noen uker.
Planen i posten viser høyere doser av menopur, ellers det samme regimet som sist. Skal ikke motsi de å teste kort protokoll igjen, var jo det jeg egentlig ønsket.

mange klemmer til deg.. håper det sitter på neste IUI om det ikke viser seg å bli positivt snart:Heartred

6/7 DPO, og testingen er i gang :wacky:

Denne runden har jeg en god følelse.. skummelt, men spennende:woot:
Tror ikke jeg har hatt EL før denne runden etter IVF forsøket i april. Kroppen tok en shutdown.
Muligheten er der, om enn mikroskopisk.. så er den der. Det er fint :Heartred

Håper for deg:smiley-angelic001:Heartred

Ser i alle fall noe! gårsdagens øverst, dagens nederst

DEDC4354-A637-4834-B254-64EF5DC7C143.jpeg

Blir spennende fremover! Håper for deg!

Tror jeg har vært innom dagboken din en 3-4 ganger i dag, bare for å sjekke om du har oppdatert ❤ Spent, og krysser fingre for at du får sterkere strek!

Tror jeg har vært innom dagboken din en 3-4 ganger i dag, bare for å sjekke om du har oppdatert ❤ Spent, og krysser fingre for at du får sterkere strek!

I wish! I dag var det helt blenda. Er raket opp for babyplan tidligtester.. men tror det bare var shitt likevel. Skyggestreker.
Tester videre med make sure.. krysser fingra, men har pms fra en annen verden og ingen symptomer på suksess.
Takk for heiinga:Heartred

Pst
Fant forresten denne på bakken i dag.. håpe det kan bringe lykken med seg for oss begge

EC5E2DCE-42B3-40B9-B3CF-990F92372BE8.jpeg

I wish! I dag var det helt blenda. Er raket opp for babyplan tidligtester.. men tror det bare var shitt likevel. Skyggestreker.
Tester videre med make sure.. krysser fingra, men har pms fra en annen verden og ingen symptomer på suksess.
Takk for heiinga:Heartred

Pst
Fant forresten denne på bakken i dag.. håpe det kan bringe lykken med seg for oss begge

Vis vedlegget 362813
Åh, den var vel passe herlig - det må det være en mening med ❤ Det er jo fortsatt veeldig tidlig for din del! Og godt å høre at det er flere av oss med PMS symptomer. Jeg har grått og grått etter å ha fått vite at en kollega er gravid. Altså, det går greit og jeg pleier å takle det på et vis, men i dag var det bare dråpen. Blir sliten av meg selv.. og nå ser jeg fantomstreker over alt.. :banghead: Hold oss oppdatert! Vi skal heie deg frem helt til målstreken, uansett ❤

Fantomstrek i dag også, 8 dpo. Får se i løpet av de neste dagene nå da.. kåmmån!

607DC1A4-2B7A-4F04-BF3B-3EC7E7B7F3DD.jpeg

Last edited:
A4EB765F-84A4-4FD5-A77B-197D3762A2FD.jpeg
Og enda en.. kan det være
skygger på alle makesure testene nå tro ?

Back
Topp