Nr 5.

Forsøpler min egen dagbok med spam :hilarious:

F79F7116-D23E-477C-B14F-7045DA3FD495.jpeg

A5B2BC89-DDFA-4DD2-BCFB-0BC56039DDFB.jpeg

Dette kan da ikke være skyggestreker?? De har jo farge på seg:D Nå må testen i morgen være så tydelig at det ikke trengs tolkning!

Jeg er så spent på dagens test ❤

9 dpo morgen - og en svakere fantomstrek. Gir ikke opp helt ennå:Heartred har så sjukt lyst til å joine deg inn i aprilgruppa:silent

9 dpo morgen - og en svakere fantomstrek. Gir ikke opp helt ennå:Heartred har så sjukt lyst til å joine deg inn i aprilgruppa:silent
Faen. Den var så tydelig den i går. Du må være med meg inn i april :smiley-angelic001 kom igjen nå ❤

Håper masse for deg:smiley-angelic001:Heartred

Takk for håp og kryssede fingre -dere er gode:Heartred
Nå er testene helt kritthvite, 10 dpo. Om egget slapp en dag senere kan jeg i teorien være 9, men håpet for denne runden svinner hen. Hadde virkelig en god følelse.. så det gjør skikkelig vondt. Blir forbanna på meg selv for å håpe så hardt. :pukeFuck it!

Takk for håp og kryssede fingre -dere er gode:Heartred
Nå er testene helt kritthvite, 10 dpo. Om egget slapp en dag senere kan jeg i teorien være 9, men håpet for denne runden svinner hen. Hadde virkelig en god følelse.. så det gjør skikkelig vondt. Blir forbanna på meg selv for å håpe så hardt. :pukeFuck it!
Fine deg ❤ Det er så ufattelig vondt når det ikke går, men du må aldri slutte å håpe hardt! Det skal bli verdt det en vakker dag ❤ Blir det kort protokoll nå?

Fine deg ❤ Det er så ufattelig vondt når det ikke går, men du må aldri slutte å håpe hardt! Det skal bli verdt det en vakker dag ❤ Blir det kort protokoll nå?

Det blir først Letrozol på augustsyklus for å stabilisere, deretter kort protokoll i september. Samme regime som sist med økning i menopur. (150, ikke 112.5 som sist)

Ja, det skal bli verdt det:Heartred kommer til å følge med på deg, det er så gledelig å ha deg over på den andre siden!

Nok et spøkelse. Tar siste test i morgen, så er det bare å håpe på et mirakel:wacky:

F055E45A-2CB7-4387-85EB-BA2086F45465.jpeg

Nok et spøkelse. Tar siste test i morgen, så er det bare å håpe på et mirakel:wacky:

Vis vedlegget 363004
10 dpo er fortsatt tidlig! Jeg ser i hvert fall streken på bildet ditt, så håper veldig for deg! Her er bildet av testen min 10 dpo når jeg ble gravid nå og den er ikke mye sterkere enn den du fikk i dag, så jeg må si at jeg er veldig optimistisk på dine vegne. Håper virkelig det går veien :Heartred

Vedlegg

• 20210201_062447.jpg
    20210201_062447.jpg
    1,3 MB · Visninger: 64
10 dpo er fortsatt tidlig! Jeg ser i hvert fall streken på bildet ditt, så håper veldig for deg! Her er bildet av testen min 10 dpo når jeg ble gravid nå og den er ikke mye sterkere enn den du fikk i dag, så jeg må si at jeg er veldig optimistisk på dine vegne. Håper virkelig det går veien :Heartred

Takk for oppmuntring :Heartred det er veldig fint å ha håp fra sidelinja når det ikke er så mye å hente i eget hode. Den testen din var fin da..:Heartpink og snart fødeklar også du! Har svangerskapet vært greit så langt?

Takk for oppmuntring :Heartred det er veldig fint å ha håp fra sidelinja når det ikke er så mye å hente i eget hode. Den testen din var fin da..:Heartpink og snart fødeklar også du! Har svangerskapet vært greit så langt?
Ja, det har det heldigvis! Har ikke vært det enkleste jeg har gjort, men har ikke hatt noen veldig uttalte plager heller, så er veldig glad for det. Håper jeg kan holde meg frisk siste innspurten også :happy:

Menssmerter til og fra. Kan jeg være litt kortere på vei da..? Eller sitter jeg bare her med en ræva batch makesure tester.

994089D8-952E-4DA4-8F20-BF1925FCCA4B.jpeg

Menssmerter til og fra. Kan jeg være litt kortere på vei da..? Eller sitter jeg bare her med en ræva batch makesure tester.

Vis vedlegget 363074
Synes den er sterkere enn den i går, krysser fingrene masse for at det går veien! Kan jo også være dette egget har festet seg litt i senere laget, er jo folk som får negative tester helt til IKM

Back
Topp