Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den øverste har rosa strek jeg altså!!
Dæven, jeg ser rosa strek ❤ Herregud, tenk om vi får slå følge inn i april da magefølelsen altså!
Jeg er så spent på dagens test ❤
Faen. Den var så tydelig den i går. Du må være med meg inn i april kom igjen nå ❤9 dpo morgen - og en svakere fantomstrek. Gir ikke opp helt ennå har så sjukt lyst til å joine deg inn i aprilgruppa
Fine deg ❤ Det er så ufattelig vondt når det ikke går, men du må aldri slutte å håpe hardt! Det skal bli verdt det en vakker dag ❤ Blir det kort protokoll nå?Takk for håp og kryssede fingre -dere er gode
Nå er testene helt kritthvite, 10 dpo. Om egget slapp en dag senere kan jeg i teorien være 9, men håpet for denne runden svinner hen. Hadde virkelig en god følelse.. så det gjør skikkelig vondt. Blir forbanna på meg selv for å håpe så hardt. Fuck it!
Fine deg ❤ Det er så ufattelig vondt når det ikke går, men du må aldri slutte å håpe hardt! Det skal bli verdt det en vakker dag ❤ Blir det kort protokoll nå?
10 dpo er fortsatt tidlig! Jeg ser i hvert fall streken på bildet ditt, så håper veldig for deg! Her er bildet av testen min 10 dpo når jeg ble gravid nå og den er ikke mye sterkere enn den du fikk i dag, så jeg må si at jeg er veldig optimistisk på dine vegne. Håper virkelig det går veien
10 dpo er fortsatt tidlig! Jeg ser i hvert fall streken på bildet ditt, så håper veldig for deg! Her er bildet av testen min 10 dpo når jeg ble gravid nå og den er ikke mye sterkere enn den du fikk i dag, så jeg må si at jeg er veldig optimistisk på dine vegne. Håper virkelig det går veien
Ja, det har det heldigvis! Har ikke vært det enkleste jeg har gjort, men har ikke hatt noen veldig uttalte plager heller, så er veldig glad for det. Håper jeg kan holde meg frisk siste innspurten ogsåTakk for oppmuntring det er veldig fint å ha håp fra sidelinja når det ikke er så mye å hente i eget hode. Den testen din var fin da.. og snart fødeklar også du! Har svangerskapet vært greit så langt?
Synes den er sterkere enn den i går, krysser fingrene masse for at det går veien! Kan jo også være dette egget har festet seg litt i senere laget, er jo folk som får negative tester helt til IKMMenssmerter til og fra. Kan jeg være litt kortere på vei da..? Eller sitter jeg bare her med en ræva batch makesure tester.
Vis vedlegget 363074
Menssmerter til og fra. Kan jeg være litt kortere på vei da..? Eller sitter jeg bare her med en ræva batch makesure tester.
Vis vedlegget 363074
Hva skjer med disse testene dine? Håper de blir tydeligere utover. Det er jo strek her ❤Menssmerter til og fra. Kan jeg være litt kortere på vei da..? Eller sitter jeg bare her med en ræva batch makesure tester.
Vis vedlegget 363074