Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 egg er normalt befruktet..! Om de ikke ringer i morgen kl 09:00, så blir det innsett
Hurra! Imorgen blir du ruger!3 egg er normalt befruktet..! Om de ikke ringer i morgen kl 09:00, så blir det innsett
Å nei Jeg føler så inderlig med deg og sender en stor klemAvbrutt
og nedbrutt.. både mannen og jeg. Dritt.
Får håpe vi rekker er forsøk til før sommeren om mensen ikke blir utsatt noe veldig pga stimuleringen. Har kuttet lutinus nå.
Neei, så utrolig leit ❤.Skjønner veldig godt at dette er tungt. Tenker på deg, og håper dere kan forsøke i juni igjen ❤Avbrutt
og nedbrutt.. både mannen og jeg. Dritt.
Får håpe vi rekker er forsøk til før sommeren om mensen ikke blir utsatt noe veldig pga stimuleringen. Har kuttet lutinus nå.
Å nei Jeg føler så inderlig med deg og sender en stor klem
Å nei så leit å høre mange klemmer!
Åå nei så synd sender klemmer
Så utrolig kjipt Sender deg en stor klem
Så synd! Hva skjedde? Sender deg en god klem!
Neei, så utrolig leit ❤.Skjønner veldig godt at dette er tungt. Tenker på deg, og håper dere kan forsøke i juni igjen ❤
Du er så tapper ❤ Håper kroppen din kommer raskt inn i normal syklus. Nei, vet egentlig ikke noe mer. Tror alt står og faller på den første ultralydkontrollen ikke altfor optimistisk på å få innsett egentlig, men vi håper jo. Hater å ikke ha kontroll, så har sjekket ventetid på privat hysteroskopi, men det koster skjorta, så vi får bare håpe det ikke er nødvendig ❤Takk Dipsy vi slikker såra og ser videre tror jeg.. har ikke noe valg. Vet du noe mer om veien din videre nå etter vinglingen fra klinikken?
Syklusdag 1.
Eller, borfallsblødning dag 1. vet ikke om det spiller så stor rolle. Skal melde fra på crypho i morgen for å loggføre, så regner jeg med at det blir Letrozol denne ventesyklusen også.
Fint at noe skjer i det minste
Har tenkt mye på deg og lurt på hvordan du har det ❤ Venting er noe dritt, men det blir lettere for hver dag som går! Håper at neste forsøk fører til bedre resultater, det fortjener du virkelig ❤