Nr 5.

Hvordan går det med deg? Er du tilbake i syklus enda? ❤️

Hei Dipsy!

Neida, her er det ingenting som skjer. Har følt meg mer pms hormonell en stund, men ingen murringer eller tegn på mens.
På dag 47 nå. Letrozol ligger klar i skapet, så synes det kan sette i gang nå, ikkesannt? :angelic:

Hvor lenge skal man vente før de evt gir primolut for å starte syklus? Vet du?

Ser at det blir en ventesyklus på deg også.. blir spennende å se om det er noe å hente fra mensprøven din. Krysser fingra!

Hei Dipsy!

Neida, her er det ingenting som skjer. Har følt meg mer pms hormonell en stund, men ingen murringer eller tegn på mens.
På dag 47 nå. Letrozol ligger klar i skapet, så synes det kan sette i gang nå, ikkesannt? :angelic:

Hvor lenge skal man vente før de evt gir primolut for å starte syklus? Vet du?

Ser at det blir en ventesyklus på deg også.. blir spennende å se om det er noe å hente fra mensprøven din. Krysser fingra!
Åh, så kjedelig! Nei, jeg aner virkelig ikke, men de sier jo det er vanlig at det går 4-6 uker, så etter det kanskje? Håper du slipper primolut, og at syklusen din starter snart! Ja, det blir spennede å se. Var så dårlig i helgen at jeg ikke fikk summet meg til posten en gang, men skal få sendt prøven i morgen tenkte jeg! Håper den holder til Hellas uten å ødelegges :shy:

Har tenkt masse på deg, og håper at det går bra med deg ❤️

Er nå på dag 49 etter MA og har begynt å spotte,
-endelig skjer det noe:woot:
Da kan jeg forhåpentlig ringe inn mens i dag eller i morgen.

Åh, så kjedelig! Nei, jeg aner virkelig ikke, men de sier jo det er vanlig at det går 4-6 uker, så etter det kanskje? Håper du slipper primolut, og at syklusen din starter snart! Ja, det blir spennede å se. Var så dårlig i helgen at jeg ikke fikk summet meg til posten en gang, men skal få sendt prøven i morgen tenkte jeg! Håper den holder til Hellas uten å ødelegges :shy:

Har tenkt masse på deg, og håper at det går bra med deg ❤️
Ser ut som jeg slipper primolut nå :woot:
Æsj.. var det etter vaksinen du ble dårlig? (kan være jeg husker feil og bommer helt altså)
Håper du føler deg bedre nå :flower

Takk for at du tenker på meg:Heartred tenker på deg og! Når man gjennomgår noe av samme driten så er støtten og ønsket mitt for at dere skal lykkes sterk gjennom webbet her :Heartred

Barra bing barra bom..! Der slapp det for fullt :smiley-bounce012

Mens er ringt inn til Porsgrunn, og venter spent på svar i morgen. Satser på at det blir 2,5mg Letrozol nå i nullstillingssyklus. 5mg blir jeg ganske dårlig av:bag: men må man, så må man.

Barra bing barra bom..! Der slapp det for fullt :smiley-bounce012

Mens er ringt inn til Porsgrunn, og venter spent på svar i morgen. Satser på at det blir 2,5mg Letrozol nå i nullstillingssyklus. 5mg blir jeg ganske dårlig av:bag: men må man, så må man.
Spennende!:nailbiting::woot:

Så bra :) blir spennende nå :)

Ja, blir fint å få styr på syklus igjen:)
2.5mg fra i morgen, og 5 dager fremover. Ultralyd 22.03.
Så om ting går etter planen blir det oppstart med prosjekt assistert rett etter påske:gen014 (gru)gleder meg!

Ja, blir fint å få styr på syklus igjen:)
2.5mg fra i morgen, og 5 dager fremover. Ultralyd 22.03.
Så om ting går etter planen blir det oppstart med prosjekt assistert rett etter påske:gen014 (gru)gleder meg!
Så herlig at kroppen endelig spiller på lag og er i gang igjen! ❤️

Da er jeg kommet til CD13, Letrozol har gitt fine forhold denne syklusen:joyful:
Tykkelse på endometriet er på 12,3mm
Folikkel på 25mm

Fikk utskrevet ovitrelle, så prøver en siste gang selv før oppstart med assistert neste syklus.

Er bare å krysse fingra og håpe på et mirakel:smiley-angelic001

Last edited:
Da er jeg kommet til CD13, Letrozol har gitt fine forhold denne syklusen:joyful:
Folikkel på 25mm

Fikk utskrevet ovitrelle, så prøver en siste gang selv før oppstart med assistert neste syklus.

Krysser alt av fingre og tær!

Folikkel på 25mm

Håper på et lite mirakel for dere ❤️ har du målt endometrie i starten av syklusen også, eller bare nå?

Håper på et lite mirakel for dere ❤️ har du målt endometrie i starten av syklusen også, eller bare nå?

Takk fine Dipsy:flower Det ble bare målt nå, fikk ikke noe beskjed om annet.

Takk fine Dipsy:flower Det ble bare målt nå, fikk ikke noe beskjed om annet.
Skjønner ❤️ Jeg var bare nysgjerrig, siden vi ligger ganske likt i løypa, og mitt forsøk ble avbrutt pga tykk slimhinne dag 2 og 3. Lover godt for din prøveperiode nå!

Folikkel på 25mm

Masse lykke til!

Folikkel på 25mm

Masse lykke til:Heartred

Folikkel på 25mm

Dette høres ut som en vinneroppskrift! Og skulle det ikke være det, så blir det kjempespennende neste syklus:angel8 Heiaheia!

Dette høres ut som en vinneroppskrift! Og skulle det ikke være det, så blir det kjempespennende neste syklus:angel8 Heiaheia!

Takk for optimismen din :flower vinneroppskrift it is! Og blir det ikke noe, så gønner vi på med god hjelp fra Porsgrunn om få uker.. skrekkblanda fryd :whacky011

Takk for optimismen din :flower vinneroppskrift it is! Og blir det ikke noe, så gønner vi på med god hjelp fra Porsgrunn om få uker.. skrekkblanda fryd :whacky011
Jeg har trua, men forstår at det er skrekkblandet fryd:joyful::Heartred

Back
Topp