Nr 5.

Takk, da har jeg iaf litt mer info! Skal til gyn denne uken for en sjekk, så hører hva han sier før jeg gjør noe mer tenker jeg:) Vil jo egentlig ikke usse med noe, siden jeg har blitt ‘naturlig gravid’ med de fem barna vi har, men merker utålmodigheten kommer snikende siden det har drøyd noen mnder nå:hilarious: Hvor mye Vitex tok du, og når i syklusen? Jeg er CD7 nå, så er i den eviglange fasen før EL, så blir litt ekstra utålmodig merker jeg:rolleyes:

Håper virkelig det blir spire som sitter helt til mål for deg nå snart! :joyful: Heier i kulissene her:Heartred

Den tålmodigheten kjenner jeg til.. eller ikke :p de små fremtidige nurkene skal jammen få vite at de var svært etterlengtet:Heartred for dit skal vi..!

Jeg tok Vitex før vi var blitt prøvere, for å rydde opp i syklus. Så om man stopper i dpo land er jeg jammen ikke sikker på
 
Ny sjekk hos gyn i dag, der stod det rester clogga fast i mormunnen.. og begynnende infeksjon. :meh:
10 dager med flagyl og doxylin, og ny crp + hcg prøve.

så får jeg håpe det blir bra igjen innen mars *krysse fingra*

Oh no - godt du fikk det avklart før det ble ordentlig infeksjon! Søren at det skal være så vanskelig :Heartpink
Sender deg ein stooor klem :Heartpink:Heartpink
 
Oh no - godt du fikk det avklart før det ble ordentlig infeksjon! Søren at det skal være så vanskelig :Heartpink
Sender deg ein stooor klem :Heartpink:Heartpink

ja, det tenke jeg og! Best å bli kvitt skiten nå tidlig i forløpet. Takk for klemmen:Heartred
 
Ny sjekk hos gyn i dag, der stod det rester clogga fast i mormunnen.. og begynnende infeksjon. :meh:
10 dager med flagyl og doxylin, og ny crp + hcg prøve.

så får jeg håpe det blir bra igjen innen mars *krysse fingra*
Åh nei! Men godt du fikk sjekket det ut, og slipper å utvikle en real infeksjon. Får meg til å vurdere en sjekk sjæl. Merket du noe unormalt? ❤️
 
Åh nei! Men godt du fikk sjekket det ut, og slipper å utvikle en real infeksjon. Får meg til å vurdere en sjekk sjæl. Merket du noe unormalt? ❤️

Nja.. synes ømheten/menssmertene har tatt seg opp de siste 4-5 dagene. Mye slimblod, dårlig matlyst, trøtt. Og sammenliknet med dine tester så har hcg sunket veldig tregt. Ikke fått målt det, bare brukt strimler.
begynte å lukte vemmelig av bindene og:bag: ...
 
Håper at dette gjør susen så du slipper mer. Mange klemmer sendes!
 
Nja.. synes ømheten/menssmertene har tatt seg opp de siste 4-5 dagene. Mye slimblod, dårlig matlyst, trøtt. Og sammenliknet med dine tester så har hcg sunket veldig tregt. Ikke fått målt det, bare brukt strimler.
begynte å lukte vemmelig av bindene og:bag: ...
Ja, så du hadde ganske sterke tester, og du var jo i gang før meg. Kjipt når det ikke går etter planen, men fint at du enkelt og tidlig kan få noe for det. Håper du slipper utskrapning i hvertfall! Her har blødningene tatt seg litt opp igjen, men det er vel vanlig at det kan gå 14 dager, så jeg får evt bestille en kontroll etter det.
 
Sender over en stor lem og håper du snart får positive opplevelser og ikke bare motgang :)
 
Sender over en stor lem og håper du snart får positive opplevelser og ikke bare motgang :)

leste «et stort lem» :hilarious: .... overtrøtt much.

takk for latteren og klemmen, på tide med blanke ark og friskt mot snart. Det er jo snart vår og.. :flower hjelper litt bare det
 
leste «et stort lem» :hilarious: .... overtrøtt much.

takk for latteren og klemmen, på tide med blanke ark og friskt mot snart. Det er jo snart vår og.. :flower hjelper litt bare det
Å kjære vene jeg har også skrevet et stort lem :P :P
Åååååå herrefred her har det gått litt fort i skrivingen min :P
Hehe måtte le litt selv også :P :P :P
 
Torsdag forrige uke fikk de fisket ut en del som stod fast i cervix med tang, og det gjorde nok susen.

Bildene er tatt onsdag, fredag og nederst i dag.

BB8C73AF-4E33-4494-ACD8-80E80DC4B8F6.jpeg
 
Torsdag forrige uke fikk de fisket ut en del som stod fast i cervix med tang, og det gjorde nok susen.

Bildene er tatt onsdag, fredag og nederst i dag.

Vis vedlegget 348156

Ser ut som det hjalp og at testen straks er negativ:Heartred Håper du blir fort gravid igjen:Heartpink
 
Mange klemmer! Håper neste spire sitter raskt og helt til mål!
 
Tenker på deg:Heartred Bra det virker som alt er ute straks, så kan kroppen ta imot en ny spire! Krysser fingrene for deg at det blir full klaff snart! :joyful:
 
Torsdag forrige uke fikk de fisket ut en del som stod fast i cervix med tang, og det gjorde nok susen.

Bildene er tatt onsdag, fredag og nederst i dag.

Vis vedlegget 348156
Uff, det høres ikke noe godt ut! Ser ut som det har funket ja! Nå krysser jeg fingrene for at du kommer raskt inn i syklus igjen. Dere står vel på trappene til å få litt hjelp også? ❤️
 
Uff, det høres ikke noe godt ut! Ser ut som det har funket ja! Nå krysser jeg fingrene for at du kommer raskt inn i syklus igjen. Dere står vel på trappene til å få litt hjelp også? ❤️

Tenker vi venter til jeg har hatt en mens først, om kroppen følger sin gamle syklus omtrentlig (blir interessant å se) så bør den dukke opp om et par ukers tid.
Ja, IVF -here we come.. :dummy: forsamtale uke 11, spent på hvor mange ukers venting det blir før oppstart. Tilhører Porsgrunn. Hovedsaklig mannlig faktor, men jeg har høy AMH.. så mistenker selv uoppdaget pco.

God klem til deg Dipsy:Heartred
 
Back
Topp