Nr 5.

Skal få samtaler med jordmor denne uken, tenker det er et bedre alternativ enn psykolog i dette tilfellet. Trenger det nå for å komme meg opp igjen.

Og tester for å se at hcg synker

Vis vedlegget 346976

Vis vedlegget 346977

vurderer å bestille en time hos privat gyn i slutten av uka for å sjekke ståa.
Har tenkt så masse på deg ❤️ Godt at du får noen samtaler med jordmor, håper det gjør deg godt!

Tok en test i går kveld jeg også for å sjekke. Den er omtrent som din første. Det føles så trist å gå og håpe at den skal bli svakere ❤️

Har tenkt så masse på deg ❤️ Godt at du får noen samtaler med jordmor, håper det gjør deg godt!

Tok en test i går kveld jeg også for å sjekke. Den er omtrent som din første. Det føles så trist å gå og håpe at den skal bli svakere ❤️

Blir rørt av å lese at du tenker på meg.. :Heartred Tenker på deg og. Masse.

Ja.. de testene.. det er ikke noe glede å se det forsvinner ut av kroppen. Er ikke noe god til å gi slipp, jeg.
Har bestemt meg for å beholde BBHugme puta i senga til vi er i mål. For vi skal komme dit, du og jeg. Og alle andre fine damene her inne:Heartred

Tenker på deg og sender deg en god klem! :Heartred Bbhugme puta har fulgt meg noen år allerede (pga bekkenleddssmerter), og beholder den en god stund til jeg også:joyful: Ta godt vare på degselv! :)

Bare innom for å si at jeg tenker på deg:Heartred

Skal få samtaler med jordmor denne uken, tenker det er et bedre alternativ enn psykolog i dette tilfellet. Trenger det nå for å komme meg opp igjen.

Og tester for å se at hcg synker

Vis vedlegget 346976

Vis vedlegget 346977

vurderer å bestille en time hos privat gyn i slutten av uka for å sjekke ståa.
Tenker på deg♥️ Sikkert lurt å sjekke opp, det kunne jeg selv ønsket at jeg hadde gjort for mange uker siden. Håper dette blir siste gang vi ser tester som synker i styrke♥️

Blir rørt av å lese at du tenker på meg.. :Heartred Tenker på deg og. Masse.

Ja.. de testene.. det er ikke noe glede å se det forsvinner ut av kroppen. Er ikke noe god til å gi slipp, jeg.
Har bestemt meg for å beholde BBHugme puta i senga til vi er i mål. For vi skal komme dit, du og jeg. Og alle andre fine damene her inne:Heartred
Nei, jeg vet.. Kjenner på det samme. Vemodig å tenke på at jeg ikke lengre skal være gravid, samtidig er det helt nødvendig for å komme videre i prosessen ❤️

Vi skal komme i mål ja, og det skal være verdt alt til slutt ❤️

Tenker på deg♥️ Sikkert lurt å sjekke opp, det kunne jeg selv ønsket at jeg hadde gjort for mange uker siden. Håper dette blir siste gang vi ser tester som synker i styrke♥️

Bestilte en time i dag jeg, klarte ikke la være. Så om et par timer vet jeg. Tmi, men det har ikke kommet koagler etter cytotec-dagen (torsdag), bare blod med slim på papiret ved tørk.

Bestilte en time i dag jeg, klarte ikke la være. Så om et par timer vet jeg. Tmi, men det har ikke kommet koagler etter cytotec-dagen (torsdag), bare blod med slim på papiret ved tørk.
Bestilte du privat eller fikk du time på sykehuset? Får håpe alt er ute sånn at kroppen er helt klar for ny runde nå♥️

Bestilte du privat eller fikk du time på sykehuset? Får håpe alt er ute sånn at kroppen er helt klar for ny runde nå♥️

Bestilte privat, har best erfaring med de. Er litt ‘diva’ der.. :hilarious: kjedeligste jeg vet er å sitte i evigheter på venterom pga forsinkelser. Noe det alltid er på sykehuset her :wacky:

Alt var kommet ut :gen014 så nå føler jeg meg mye lettere.

Da er det bare å komme seg videre og vente på at syklus skal komme på plass igjen.
Tilbake til start :happy090
Har begynt å ta Vitex igjen, synes det hjalp å korte ned syklusene mine tidligere.. så kanskje det vekker systemet til liv igjen litt kjappere.

Da er det bare å komme seg videre og vente på at syklus skal komme på plass igjen.
Har begynt å ta Vitex igjen, synes det hjalp å korte ned syklusene mine tidligere.. så kanskje det vekker systemet til liv igjen litt kjappere.
Sååå bra! Hurra! Heia syklusen:gen014

Sexlysten er tilbake :smiley-angelic006 fremskritt.. men må jo vente til blødningen er gitt seg.

Minker gradvis på testene her.. blør ennå en del slimete, ny sjekk på torsdag.

98546C28-A6A5-4D3B-B36C-1F7AFFDD4F9A.jpeg

Så godt at alt hadde kommet ut! Huff, ikke noe gøy det her, men det skal ordne seg til slutt! :joyful:
Du, ang Vitex! Jeg bestilte det for noen mnder siden men har ikke turt å ta det siden jeg ikke følte jeg fant nok info! Hva er din erfaring? Jeg har lange sykluser på rundt 36-38 dager med el rundt CD25, så skulle gjerne hatt kortere syklus;) Lutealfasen er på 11/12 dager, så den er litt kortere enn normalt.. Er i PP7 nå, så lyst til å få igang sakene:hilarious:

Så godt at alt hadde kommet ut! Huff, ikke noe gøy det her, men det skal ordne seg til slutt! :joyful:
Du, ang Vitex! Jeg bestilte det for noen mnder siden men har ikke turt å ta det siden jeg ikke følte jeg fant nok info! Hva er din erfaring? Jeg har lange sykluser på rundt 36-38 dager med el rundt CD25, så skulle gjerne hatt kortere syklus;) Lutealfasen er på 11/12 dager, så den er litt kortere enn normalt.. Er i PP7 nå, så lyst til å få igang sakene:hilarious:

Hei hei:love2
Startet med Vitex før vi begynte prøvinga i 2018, etter et par mnd så ble syklusen min kortet ned til ca 30 dager, før det var de veldig variable 30-39 dager omtrent (noen ganger lengre og), hadde ikke brukt hormonell prevensjon før dette.

Lutealfasen vet jeg ikke om har blitt noe endret med Vitex, testet ikke etter el i den perioden.

Det har i alle fall ikke gitt noen dårlig effekt for min del, så håper det sparker i gang syklus :rolleyes:

ja, synes det er på tide at spirelille finner sin plass nå altså, heier på deg..!:happy093.

Hei hei:love2
Startet med Vitex før vi begynte prøvinga i 2018, etter et par mnd så ble syklusen min kortet ned til ca 30 dager, før det var de veldig variable 30-39 dager omtrent (noen ganger lengre og), hadde ikke brukt hormonell prevensjon før dette.

Lutealfasen vet jeg ikke om har blitt noe endret med Vitex, testet ikke etter el i den perioden.

Det har i alle fall ikke gitt noen dårlig effekt for min del, så håper det sparker i gang syklus :rolleyes:

ja, synes det er på tide at spirelille finner sin plass nå altså, heier på deg..!:happy093.

Takk, da har jeg iaf litt mer info! Skal til gyn denne uken for en sjekk, så hører hva han sier før jeg gjør noe mer tenker jeg:) Vil jo egentlig ikke usse med noe, siden jeg har blitt ‘naturlig gravid’ med de fem barna vi har, men merker utålmodigheten kommer snikende siden det har drøyd noen mnder nå:hilarious: Hvor mye Vitex tok du, og når i syklusen? Jeg er CD7 nå, så er i den eviglange fasen før EL, så blir litt ekstra utålmodig merker jeg:rolleyes:

Håper virkelig det blir spire som sitter helt til mål for deg nå snart! :joyful: Heier i kulissene her:Heartred

Ny sjekk hos gyn i dag, der stod det rester clogga fast i mormunnen.. og begynnende infeksjon. :meh:
10 dager med flagyl og doxylin, og ny crp + hcg prøve.

så får jeg håpe det blir bra igjen innen mars *krysse fingra*

Back
Topp