Nr 5.

:chicken: Da er vi godt i gang med stimulering av egg dag 4 av 9.
Letrozol 5mg, menopur 112,5 og fyremadel 0,25.
Hører til i Porsgrunn, og har så langt bare godt inntrykk av de.

Første dagen med Letrozol er alltid et sjokk for kroppen min, så blir ganske utslått. Men nå går det greit, legger meg tidlig og jobber redusert av andre årsaker.. så det passet fint nå.

Kjenner eggstokkene jobbe noe heftig.. føler meg stappa :wideyed: har høy AMH, så er beredt på at vi kan ende med totalfrys.. men håper på ferskinnsett :rolleyes:

Så langt er det bare mannen som har satt sprøytene, og synes igrunn det er fint å la han få ta del i det her på den måten. Han er mer stødig på hånda enn meg og:joyful:
Fyremadel fra i morgen av, spent på den! Skal visst være mer vrien å sette riktig, og svi mer.

neste steg - UL på fredag, krysser fingra!

Fyremadel krever at man er litt mer bestemt, ja :P men det svir ikke så mye eller lenge. Bare lettere ubehagelig, synes jeg.
Håper den går greit for deg og - lykke til!

Fyremadel krever at man er litt mer bestemt, ja :p men det svir ikke så mye eller lenge. Bare lettere ubehagelig, synes jeg.
Håper den går greit for deg og - lykke til!

kniper øynene igjen jeg da, så får sjefen ta seg av resten :hilarious: selve grepet i magehuden, er det greit at man tar et grepa tak? Hardt klyp. Kjenner jo mindre da.. men om det ikke er anbefalt så dropper vi det isåfall

kniper øynene igjen jeg da, så får sjefen ta seg av resten :hilarious: selve grepet i magehuden, er det greit at man tar et grepa tak? Hardt klyp. Kjenner jo mindre da.. men om det ikke er anbefalt så dropper vi det isåfall

Jeg kløp egentlig ganske hardt.. fikk blåmerker av grepet mitt i blant.. :P
Viktigste er jo at det settes inni magefettet, tror ikke det skal ha noe å si om man klyper hardt eller svakt..?
På infoen jeg har lest/sett så er det bare at man skal klype i magen; men har ikke sett noe "pass på så du ikke klyper for hardt".
Så.. jeg har ikke sett noe på det i alle fall!

:chicken: Da er vi godt i gang med stimulering av egg dag 4 av 9.
Letrozol 5mg, menopur 112,5 og fyremadel 0,25.
Hører til i Porsgrunn, og har så langt bare godt inntrykk av de.

Første dagen med Letrozol er alltid et sjokk for kroppen min, så blir ganske utslått. Men nå går det greit, legger meg tidlig og jobber redusert av andre årsaker.. så det passet fint nå.

Kjenner eggstokkene jobbe noe heftig.. føler meg stappa :wideyed: har høy AMH, så er beredt på at vi kan ende med totalfrys.. men håper på ferskinnsett :rolleyes:

Så langt er det bare mannen som har satt sprøytene, og synes igrunn det er fint å la han få ta del i det her på den måten. Han er mer stødig på hånda enn meg og:joyful:
Fyremadel fra i morgen av, spent på den! Skal visst være mer vrien å sette riktig, og svi mer.

neste steg - UL på fredag, krysser fingra!
Åh, dette er spennende! Jeg følger med fra sidelinjen og heier ❤

Jeg kløp egentlig ganske hardt.. fikk blåmerker av grepet mitt i blant.. :p
Viktigste er jo at det settes inni magefettet, tror ikke det skal ha noe å si om man klyper hardt eller svakt..?
På infoen jeg har lest/sett så er det bare at man skal klype i magen; men har ikke sett noe "pass på så du ikke klyper for hardt".
Så.. jeg har ikke sett noe på det i alle fall!

Blåmerker faktisk :wideyed: har jo sett noen IVF mager på nett med blåmerker.. det er kanskje av klyper og ikke stikket (?) hehe. takk, da klyper vi hardt videre :happy090

Blåmerker faktisk :wideyed: har jo sett noen IVF mager på nett med blåmerker.. det er kanskje av klyper og ikke stikket (?) hehe. takk, da klyper vi hardt videre :happy090

Haha, ja, jeg er ganske sikker på at det HER var fordi jeg kløp :p

Ja, det er litt for spennende nå :nailbiting: hvordan har det gått med fyremadel? ❤

Engstet meg uten grunn, den var ikke noe værre enn menopur - så det var piece of cake!
Glad mannen har sanitetserfaring fra militæret :hilarious:

men omg da.. får du svar fra klinikken i dag tro?! :wideyed:

Engstet meg uten grunn, den var ikke noe værre enn menopur - så det var piece of cake!
Glad mannen har sanitetserfaring fra militæret :hilarious:

men omg da.. får du svar fra klinikken i dag tro?! :wideyed:
Så bra! Husker jeg syntes tiden gikk så fort når jeg tok sprøyter, for da var det liksom ett skritt nærmere målet hver dag :joyful:

Jeg er nærmest sjokkskadet her :hilarious: Har ikke tro på at jeg får svar før i morgen, men det er lov å håpe! Tenk hvis det blir innsett likevel da :nailbiting:

Så bra! Husker jeg syntes tiden gikk så fort når jeg tok sprøyter, for da var det liksom ett skritt nærmere målet hver dag :joyful:

Jeg er nærmest sjokkskadet her :hilarious: Har ikke tro på at jeg får svar før i morgen, men det er lov å håpe! Tenk hvis det blir innsett likevel da :nailbiting:

Krysser A L T jeg har..!! ..hilsen litt hormonell som begynner å sippe av håp for deg :Heartred:Heartred:bag:

Så spennende at du også er i gang med egguttak :love7 Jeg er like bak deg i løypa. Starter på menopur i dag! Masse lykke til med første ultralyd.

UL på fredag viste 6 ledende eggposer på 17mm og 4-5 mindre på 14.

Hadde uttak i dag som gikk knallfint! Var så latterlig engstelig for store smerter :hilarious:

Fikk ut 9 egg..! Så da er det bare å holde pusten å krysse fingre for at det er noen som utvikler seg fint. Innsett på onsdag isåfall. :chicken:

sofa og varmeflaske på meg, det er ømt nå. Men ikke veldig vondt. :Heartred

Hadde uttak i dag som gikk knallfint! Var så latterlig engstelig for store smerter :hilarious:

Fikk ut 9 egg..! Så da er det bare å holde pusten å krysse fingre for at det er noen som utvikler seg fint. Innsett på onsdag isåfall. :chicken:

Herlig! 9 egg er jo helt perfekt! Dette blir spennende ❤

Det var veldig gode nyheter! Grattis med overstått uttak, og snart klar for ruging ❤

Hurra for mange egg ut! Håper på gode nyheter de neste dagene :)

Back
Topp