Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy, da ligger vi veldig likt i løypa. Fikk stor økning i testen i går tidlig og positiv test i dagSer jammen ut som EL er tidligere ute denne syklusen, artig! CD14. Pleier å ligge på CD 16-18
Vis vedlegget 373897
Gøy, da ligger vi veldig likt i løypa. Fikk stor økning i testen i går tidlig og positiv test i dag
Ser jammen ut som EL er tidligere ute denne syklusen, artig! CD14. Pleier å ligge på CD 16-18
Vis vedlegget 373897
Innom og heier ❤8/9 dpo.. mye murringer og ømme nipler, ingen ekstra utflod.
Testet svaaakt positivt 9 dpo sist. Så i bakhodet har jeg det som målestokk.. selv om jeg vet det er forskjellig fra gang til gang.
Kjenner jeg har håpet mer enn på lenge denne runden, så vet også hvordan det kræsjet kommer til å bli følelsesmessig om man bare kunne spolt 48 timer frem for å vite..!
Innom og heier ❤
Innom og heier ❤
En rask og sjelden tur innom forumet, legger igjen en liten heierunde for 2022 til dere beggeTakk fine Tenker på deg. Håper jeg finner deg aktiv her igjen om ikke så alt for lenge.
Jeg ser så spennende!!9/10 dpo .. kan det være noe her da? Har tatt to tester og begge viste samme strek.
Vis vedlegget 374441
Vis vedlegget 374442
Jeg ser så spennende!!
Oioioi, spennende Jeg ser og håper virkelig det er noe på gang her9/10 dpo .. kan det være noe her da? Har tatt to tester og begge viste samme strek.
Vis vedlegget 374441
Vis vedlegget 374442
og en fra babyplan
Vis vedlegget 374447
Oioioi, spennende Jeg ser og håper virkelig det er noe på gang her
Jeg venter i spenningTakk.. må prøve å ta det med en klype salt, har vært borti mange skyggestreker før. Men ikke fler tester på rad.. og av ulikt merke
blir mer testing i kveld
Her er det virkelig noe Jeg venter i spenning på fortsettelsen. Lag deg en liten hjemmelaget en, så kan ivf gå og ta seg en bolle.