Nr 5.

God jul :Heartred

Ser jammen ut som EL er tidligere ute denne syklusen, artig! :woot: CD14. Pleier å ligge på CD 16-18

3025A22A-ADB4-486C-A2BB-9299C1A36DA3.jpeg

5 dpo.. og har tester nok for mange PP’er fremover i hus.
Testorama fra lørdag ish:pompus:

stay tuned..

6 dpo.

Det verker både ved høyre og venstre eggstokk - kanskje jeg har sluppet to egg denne måneden? :pompus: ..håper og håper. Er så klar så klar for å få dette eviglange prøveprosjektet inn i en ny fase.

klemmer fra utålmodige B82 :love2

8/9 dpo.. mye murringer og ømme nipler, ingen ekstra utflod.

Testet svaaakt positivt 9 dpo sist. Så i bakhodet har jeg det som målestokk.. selv om jeg vet det er forskjellig fra gang til gang.

Kjenner jeg har håpet mer enn på lenge denne runden, så vet også hvordan det kræsjet kommer til å bli følelsesmessig :blackeye: om man bare kunne spolt 48 timer frem for å vite..!

8/9 dpo.. mye murringer og ømme nipler, ingen ekstra utflod.

Testet svaaakt positivt 9 dpo sist. Så i bakhodet har jeg det som målestokk.. selv om jeg vet det er forskjellig fra gang til gang.

Kjenner jeg har håpet mer enn på lenge denne runden, så vet også hvordan det kræsjet kommer til å bli følelsesmessig :blackeye: om man bare kunne spolt 48 timer frem for å vite..!
Innom og heier ❤

9/10 dpo .. kan det være noe her da? Har tatt to tester og begge viste samme strek.

C5C643CD-62C3-4257-9408-1A8209C6A337.jpeg

E46479C0-B960-4D6C-8E93-8E7DE65C36CB.jpeg

og en fra babyplan

C347B71E-0AAA-4BAE-896F-76460AD4FD41.jpeg

Last edited:
Oioioi, spennende :nailbiting: Jeg ser og håper virkelig det er noe på gang her :Heartred

Takk..:Heartred må prøve å ta det med en klype salt, har vært borti mange skyggestreker før. Men ikke fler tester på rad.. og av ulikt merke:bag:

blir mer testing i kveld

Takk..:Heartred må prøve å ta det med en klype salt, har vært borti mange skyggestreker før. Men ikke fler tester på rad.. og av ulikt merke:bag:

blir mer testing i kveld
Jeg venter i spenning :)

Her er det virkelig noe :love7 Jeg venter i spenning på fortsettelsen. Lag deg en liten hjemmelaget en, så kan ivf gå og ta seg en bolle.

Her er det virkelig noe :love7 Jeg venter i spenning på fortsettelsen. Lag deg en liten hjemmelaget en, så kan ivf gå og ta seg en bolle.

Skummelt å håpe for mye, men har du rett ville jeg blitt friskmeldt i mitt prøver-hode.. tror jeg :Heartred Oppdatering kommer i 22-23 tiden

Håper for deg!

Back
Topp