De er jo virkelig tydelige alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå seee, streker!! Så stas, håper spiren sitter helt til termin!!
De er jo virkelig tydelige alle sammen
Oooooo vanskelig spm. Utålmodige meg ville jo tatt den med en gang Dette er bare så bra altsåJa, shit altså. Var ikke nødvendig å myse på den tidligtesten Digital i kveld eller vente til i morgen…?
Oooooo vanskelig spm. Utålmodige meg ville jo tatt den med en gang Dette er bare så bra altså
Det er kun for tidlig. Du har mer enn nok streker. Jeg så en oversikt her inne om at noen streker er før hcg er 25, så det synes på strimler, men digital er enten-eller. Jeg tipper du maks trenger å gi det et døgn. Kan også ha vært litt for utvannet urin. Mye som spiller inn så tidlig, hvor man ligger på grensa til 25.Tok den nå, ikke gravid. Da er det forhåpentlig bare for tidlig.. utålmodig much
Det er kun for tidlig. Du har mer enn nok streker. Jeg så en oversikt her inne om at noen streker er før hcg er 25, så det synes på strimler, men digital er enten-eller. Jeg tipper du maks trenger å gi det et døgn. Kan også ha vært litt for utvannet urin. Mye som spiller inn så tidlig, hvor man ligger på grensa til 25.
Oooiii!! Babystrek!!Ok, det kan vel ikke være skyggestreker på alle tre merkene?!
Vis vedlegget 379951 Vis vedlegget 379952
Gleder meg til å se Testekjøret er så intenst!!Takk altså… blir jo helt tullerusk av mindre. Tester på nytt med digital i morgen om strimlene øker på
Den er kjempefin Tenk du er gravid
Den er kjempefin Tenk du er gravid
Det skal gå denne gangenDet føles uvirkelig.. denne gangen må det bare gå bra..
Jiippii! Så herlig!! Gratulerer sååå mye!
Åh, kjære vene... du er jo gravid, du!!!
Jeg er så rørt!
Gratulerer så mye, fine du!
Gratulerer så masseAltså, den uroen i kroppen med tanke på riktig stigning på tester og hcg prøver
holder pusten ..
Vis vedlegget 380056