Nr 5.

Det er ikke ofte, men nå er jeg helt tom for ord... har så lyst til å klamre meg fast til håpet på dine vegne.
Virkelig.
Nei... har ikke ord.
Bare massevis av varme tanker og klemmer.
Er det virkelig ingen som kan hjelpe deg nå i påsken?
:Heartred

:Heartbigred

Det er ikke ofte, men nå er jeg helt tom for ord... har så lyst til å klamre meg fast til håpet på dine vegne.
Virkelig.
Nei... har ikke ord.
Bare massevis av varme tanker og klemmer.
Er det virkelig ingen som kan hjelpe deg nå i påsken?

jeg er 95% sikker på at dette ikke gikk nå.. men de siste 5% klamrer seg fast da.
Har ikke menssmerter mer.. det kommer bare bittelitt i bindet.. men har jo kommet rødt i toalettet. Som starten på mens.

leser om de som har blødninger i graviditeten hvor det går fint likevel.. men det tilhører heller sjeldenhetene. …vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå.. ber til høyere makter om at blødningen stopper og at testen motbeviser det jeg frykter.

Den siste måneden har vært helt forferdelig på andre fronter av livet, så hadde denne graviditeten å holde meg fast i :crybaby2..

jeg er 95% sikker på at dette ikke gikk nå.. men de siste 5% klamrer seg fast da.
Har ikke menssmerter mer.. det kommer bare bittelitt i bindet.. men har jo kommet rødt i toalettet. Som starten på mens.

leser om de som har blødninger i graviditeten hvor det går fint likevel.. men det tilhører heller sjeldenhetene. …vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå.. ber til høyere makter om at blødningen stopper og at testen motbeviser det jeg frykter.

Den siste måneden har vært helt forferdelig på andre fronter av livet, så hadde denne graviditeten å holde meg fast i :crybaby2..
Kjære deg ❤️❤️❤️ For en utrolig vond melding å lese ❤️❤️ Jeg er virkelig tom for ord, og både håper og ber sammen med deg ❤️

Blødninger i graviditet er ikke så uvanlig som man tror, men det er jo ikke noe man ønsker å oppleve ❤️ Jeg blødde on/off i flere uker med eldste. Måtte ha flere tul, og hjerte slo på alle. De fant ingen årsak, vet ikke om de lette etter det heller. Mer bare sjekket at det var liv. Jeg har senere lest om både hematom og tvillingabort, og hatt mine tanker. Denne gangen spottet jeg en gang, 11dpo. Og det var det.

Jeg sluttet med cyklogest 11/12 dpo. Altså veldig tidlig.

Jeg håper så inderlig for deg ❤️❤️❤️

TMI warning for sarte sjeler ved frokosttid.

Blødningen er søkk vekk, og nå bare brun utflod. ..hva skjer..? :scratch

De mensmurringene jeg hadde ved blødningen i går gav seg også rett etter. Selve blødningen var kanskje til sammen et truseinnlegg i mengde. Ingen smerter i går kveld, i natt eller nå..
kan det være håp i havet likevel…?

2-3 på begge to, øverst tatt på onsdag, nederst er dagens. 5+0 i dag.. om det fremdeles er noe ombord

E6BFB9EE-3FF1-4B97-AE18-4161E4D49627.jpeg

Last edited:
Kjære deg ❤️❤️❤️ For en utrolig vond melding å lese ❤️❤️ Jeg er virkelig tom for ord, og både håper og ber sammen med deg ❤️

Blødninger i graviditet er ikke så uvanlig som man tror, men det er jo ikke noe man ønsker å oppleve ❤️ Jeg blødde on/off i flere uker med eldste. Måtte ha flere tul, og hjerte slo på alle. De fant ingen årsak, vet ikke om de lette etter det heller. Mer bare sjekket at det var liv. Jeg har senere lest om både hematom og tvillingabort, og hatt mine tanker. Denne gangen spottet jeg en gang, 11dpo. Og det var det.

Jeg sluttet med cyklogest 11/12 dpo. Altså veldig tidlig.

Jeg håper så inderlig for deg ❤️❤️❤️

Om jeg kunne, ville jeg gitt deg en stor klem på ordentlig. :Heartred Du er bare så god:Heartred
Håpet lever videre, takket være deg og de andre støttende jentene her inne.

De mensmurringene jeg hadde ved blødningen i går gav seg også rett etter. Selve blødningen var kanskje til sammen et truseinnlegg i mengde. Ingen smerter i går kveld, i natt eller nå..

2-3 på begge to, øverst tatt på onsdag, nederst er dagens. 5+0 i dag.. om det fremdeles er noe ombord

Vis vedlegget 380404

Testene dine stiger, og med en såå fin hcg-stigning du har hatt så heller jeg egentlig mot at dette ikke er en SA!:Heartred Ikke for å gi deg forhåpninger altså, men det er relativt vanlig med blødninger i svangerskapet! :joyful: Tipper 3+ er like rundt hjørnet!

De to gangene jeg hadde SA så sank hcg i flere dager før jeg begynte å blø! Har trua på at dette er spire fortsatt jeg!:Heartred Ta vare på deg selv de neste dagene og husk å kos deg litt selv om du er redd og bekymret!:angel8

Om jeg kunne, ville jeg gitt deg en stor klem på ordentlig. :Heartred Du er bare så god:Heartred
Håpet lever videre, takket være deg og de andre støttende jentene her inne.
Den klemmen er så gjengjeldt, søte deg ❤️❤️

Det er nettopp disse umenneskelige situasjoner, hvor hele verden vakler, at dette forumet utgjør sin aller beste styrke. Hvor ellers finner du samme støtte og omtanke, fra relativt ukjente kvinner. Jeg elsker det ❤️

Testene dine er flotte, og blødningene har stoppet. Det er gode tegn. I mine SA stoppet blødningene IKKE. De tiltok veldig i styrke.

Tenker på deg hele tiden, B82 ❤️❤️

Vis vedlegget 380404
Har fremdeles en god magefølelse for deg. Veldig få som opplever SA med stigende hCG, satser på at det er støttemedisinen med blødningsforstyrrelser som bivirkning som er årsaken til blødningene. Krysser fingrene for deg. Skal du på noen TUL?

Jeg holder på håpet for deg.
Lærte noe nytt i dag...

Kom nesten nettopp hjem fra Ahus, etter en runde på legevakten med smerter og blødninger.
Er i dag 13+2 og var så heldig at jeg fikk komme til ultralyd for å se.
Alt var bra med lille, men blødningen kom fra morkaken som ligger foran.
Så det var vist normalt... selv om jeg aldri har opplevd det i mine 3 tidligere svangerskap.

Jeg bare nevner det i håp om at det ikke er noe verre hos deg.

Du har ingen sjanse til å få se du også da?

Krysser alt for deg. Har opplevd begge deler. Men de gangene jeg mistet steg testene sent. Og symptomene på graviditet forsvant. Mens når det gikk bra hadde jeg fin stigning på testene. (Slik som du har) Men hadde flere blødninger med mens lignende kramper/smerter de første ukene. Rødt friskt blod, deretter brunt i noen dager. Litt opphold før det samme noen dager senere igjen. En forferdelig berg og dalbane av følelser. Så det er fortsatt fullt mulig at dette går bra:Heartred

Krysser fingrene for deg ❤️ Jeg hadde en litt større blødning med litt smerter da jeg var 6-7 uker på vei. Var helt sikker på at det var starten på en SA, men det gikk helt fint.

Har fulgt en stund fra sidelinjen, håper virkelig dette går bra ❤️ Krysser alt jeg har for deg!

Fineste jentene her inne :Heartred Jeg spotter fremdeles brunt, ikke mye men litt. Fikk denne nå i dag 5+1, hadde ikke forventet det. Men tar ny hcg på tirsdag.. har ikke den aller beste magefølelsen.. mer 50/50..? Kjenner jeg er sliten av den uvissheten. Uengasjert. Tar litt avstand til det for å beskytte meg selv

5EB2125E-1D34-41D0-A88E-F29335F286EC.jpeg

Fineste jentene her inne :Heartred Jeg spotter fremdeles brunt, ikke mye men litt. Fikk denne nå i dag 5+1, hadde ikke forventet det. Men tar ny hcg på tirsdag.. har ikke den aller beste magefølelsen.. mer 50/50..? Kjenner jeg er sliten av den uvissheten. Uengasjert. Tar litt avstand til det for å beskytte meg selv

Vis vedlegget 380425
Den er jo under alle omstendigheter veldig fin ❤️ Noe skjer der inne, selv om du spotter ❤️

Jeg forstår godt at du tar avstand. Det du ikke engasjerer deg i, eksisterer i et øyeblikk ikke.

Jeg håper du snart kan engasjere deg skikkelig ❤️❤️

Vis vedlegget 380425
Jeg fikk ikke 3+ før 5+2 i noen av svangerskapene mine. Det ene er en datter på 1,5 år og det andre er en lillesøster på 18 uker i magen. Kan absolutt fremdeles gå bra ☺️

Jeg holder på håpet for deg.
Lærte noe nytt i dag...

Kom nesten nettopp hjem fra Ahus, etter en runde på legevakten med smerter og blødninger.
Er i dag 13+2 og var så heldig at jeg fikk komme til ultralyd for å se.
Alt var bra med lille, men blødningen kom fra morkaken som ligger foran.
Så det var vist normalt... selv om jeg aldri har opplevd det i mine 3 tidligere svangerskap.

Jeg bare nevner det i håp om at det ikke er noe verre hos deg.

Du har ingen sjanse til å få se du også da?

Kjære vene:Heartred:pale for en forferdelig skremmende opplevelse! Og med smerter og.. håper de tok deg inn med en gang, og følte deg trygg på legen. Morkake foran er jo en vanlig årsak til blødninger (har jeg lest om de siste dagene) har det gitt seg nå?
Håpe det trekker seg oppover jo lengre du kommer i svangerskapet så du slipper fler av de episodene gode deg :Heartred

Back
Topp