Blødd mer eller har testene blitt svakere?Da var det over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødd mer eller har testene blitt svakere?Da var det over
Blødd mer eller har testene blitt svakere?
Det er ikke ofte, men nå er jeg helt tom for ord... har så lyst til å klamre meg fast til håpet på dine vegne.
Virkelig.
Nei... har ikke ord.
Bare massevis av varme tanker og klemmer.
Er det virkelig ingen som kan hjelpe deg nå i påsken?
Kjære deg For en utrolig vond melding å lese Jeg er virkelig tom for ord, og både håper og ber sammen med deg
jeg er 95% sikker på at dette ikke gikk nå.. men de siste 5% klamrer seg fast da.
Har ikke menssmerter mer.. det kommer bare bittelitt i bindet.. men har jo kommet rødt i toalettet. Som starten på mens.
leser om de som har blødninger i graviditeten hvor det går fint likevel.. men det tilhører heller sjeldenhetene. …vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå.. ber til høyere makter om at blødningen stopper og at testen motbeviser det jeg frykter.
Den siste måneden har vært helt forferdelig på andre fronter av livet, så hadde denne graviditeten å holde meg fast i ..
Kjære deg For en utrolig vond melding å lese Jeg er virkelig tom for ord, og både håper og ber sammen med deg
Blødninger i graviditet er ikke så uvanlig som man tror, men det er jo ikke noe man ønsker å oppleve Jeg blødde on/off i flere uker med eldste. Måtte ha flere tul, og hjerte slo på alle. De fant ingen årsak, vet ikke om de lette etter det heller. Mer bare sjekket at det var liv. Jeg har senere lest om både hematom og tvillingabort, og hatt mine tanker. Denne gangen spottet jeg en gang, 11dpo. Og det var det.
Jeg sluttet med cyklogest 11/12 dpo. Altså veldig tidlig.
Jeg håper så inderlig for deg
TMI warning for sarte sjeler ved frokosttid.
Blødningen er søkk vekk, og nå bare brun utflod. ..hva skjer..?
De mensmurringene jeg hadde ved blødningen i går gav seg også rett etter. Selve blødningen var kanskje til sammen et truseinnlegg i mengde. Ingen smerter i går kveld, i natt eller nå..
kan det være håp i havet likevel…?
2-3 på begge to, øverst tatt på onsdag, nederst er dagens. 5+0 i dag.. om det fremdeles er noe ombord
Vis vedlegget 380404
Den klemmen er så gjengjeldt, søte degOm jeg kunne, ville jeg gitt deg en stor klem på ordentlig. Du er bare så god
Håpet lever videre, takket være deg og de andre støttende jentene her inne.
Har fremdeles en god magefølelse for deg. Veldig få som opplever SA med stigende hCG, satser på at det er støttemedisinen med blødningsforstyrrelser som bivirkning som er årsaken til blødningene. Krysser fingrene for deg. Skal du på noen TUL?TMI warning for sarte sjeler ved frokosttid.
Blødningen er søkk vekk, og nå bare brun utflod. ..hva skjer..?
De mensmurringene jeg hadde ved blødningen i går gav seg også rett etter. Selve blødningen var kanskje til sammen et truseinnlegg i mengde. Ingen smerter i går kveld, i natt eller nå..
kan det være håp i havet likevel…?
2-3 på begge to, øverst tatt på onsdag, nederst er dagens. 5+0 i dag.. om det fremdeles er noe ombord
Vis vedlegget 380404
Den er jo under alle omstendigheter veldig fin Noe skjer der inne, selv om du spotterFineste jentene her inne Jeg spotter fremdeles brunt, ikke mye men litt. Fikk denne nå i dag 5+1, hadde ikke forventet det. Men tar ny hcg på tirsdag.. har ikke den aller beste magefølelsen.. mer 50/50..? Kjenner jeg er sliten av den uvissheten. Uengasjert. Tar litt avstand til det for å beskytte meg selv
Vis vedlegget 380425
Jeg fikk ikke 3+ før 5+2 i noen av svangerskapene mine. Det ene er en datter på 1,5 år og det andre er en lillesøster på 18 uker i magen. Kan absolutt fremdeles gå braFineste jentene her inne Jeg spotter fremdeles brunt, ikke mye men litt. Fikk denne nå i dag 5+1, hadde ikke forventet det. Men tar ny hcg på tirsdag.. har ikke den aller beste magefølelsen.. mer 50/50..? Kjenner jeg er sliten av den uvissheten. Uengasjert. Tar litt avstand til det for å beskytte meg selv
Vis vedlegget 380425
Jeg holder på håpet for deg.
Lærte noe nytt i dag...
Kom nesten nettopp hjem fra Ahus, etter en runde på legevakten med smerter og blødninger.
Er i dag 13+2 og var så heldig at jeg fikk komme til ultralyd for å se.
Alt var bra med lille, men blødningen kom fra morkaken som ligger foran.
Så det var vist normalt... selv om jeg aldri har opplevd det i mine 3 tidligere svangerskap.
Jeg bare nevner det i håp om at det ikke er noe verre hos deg.
Du har ingen sjanse til å få se du også da?