Takk <31,1kg er jo kjempebra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <31,1kg er jo kjempebra!
TakkSå god du er!
Wow, det er jo en kanonstart!Fredag og veiing igjen. Denne uka har vekta holdt seg noen lunde stabil fra mandagen, så resultatet denne uka ble -1,3 kg som gir meg en total på -3,4kg siden nyttår Er veldig glad for at jeg har fått en sånn fin start på veien ned. Går nok ikke like mye ned fremover kan jeg tenke meg men håper hvertfall på ned 0,5 i uka. Har 9 uker på meg til å gå ned ca 3,5-4 kg så det satser jeg på at jeg når
Kjenner fortsatt litt på at jeg har lyst på noe snop men generelt så har det gått ganske greit.
Jeg er bare 0,2 kg unna vekt ved starten av 2021. Håper det går mer nedover denne gangen enn i fjor
4,0 kg unna første delmål (92,3)
6,4 kg unna andre delmål (89,9)
6,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
9,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)
16,3 kg unna målet for juni 2022 (80 kg / 25,83 BMI)
19,3 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
Takk Det er det så nå må jeg ikke tulle det til videreWow, det er jo en kanonstart!
Dette klarer du Jeg har troaTakk Det er det så nå må jeg ikke tulle det til videre
Dette klarer du Jeg har troa
Så fantastisk resultat da!! Takk og heier på deg også!Å kutte ned på karbo og periodisk faste er helt knall har selv gått ned nesten 6 kg siden nyttår eneste er at jeg har byttet ut mitt første måltid fra knekkebrød til smoothie med bær, spinat, protein pulver, mct olje og cocos melk og jeg har blitt hekta det er så godt og det funker så det suser. Heier på deg dette klarer du.
TakkSå flink du er altså!
Tusen takk! Ja det er det jeg håper på at skjer bare jeg går litt mer ned i vekt Har jo holdt på en del år med vektnedgang men aldri klart det i det lange løp så har bestemt meg at denne gangen skal jeg klare det. Målet for året er å nå 80 kg så "bare" 14 kg igjenSå flink du er! Håper så veldig at litt lavere vekt er det som skal til for at spiren sitter ❤
Tusen takk!Syns du har vært kjempeflink!
Syns også det er vanskelig å opprettholde grønnsaksspising til de fleste måltid, men merker det går bedre om jeg varierer type grønnsaker. Kuttingen er kjedelig da, så prøver å kutte opp endel av gangen så jeg slipper det hver dag.