Gratulerer med å ha nådd første delmål! Du er flink!
Du er god!
Tusen takk alle sammenGratulerer med nådd delmål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med å ha nådd første delmål! Du er flink!
Du er god!
Tusen takk alle sammenGratulerer med nådd delmål!
Tusen takk! Varte ikke så lenge men prøver på igjenDu er god! Gratulerer med å ha nådd delmålet!
HeiHei!
Hvordan går det med deg etter oppstart av wegovy? Tenker selv å snakke om dette med min fastlege etter ammeslutt. Har du hjulpet? Hvordan taklet du bivirkningene?
Hvordan ligger vekta an nå? Kjedelig du ikke merket særlig forskjell på wegovy, mange som «blir dårligere» av usunn mat, og derfor holder de seg unna. Får håpe du finner noe annet som funker!Hei
Gikk veldig greit med oppstart av Wegovy og kan ikke si at jeg hadde noen store bivirkninger, ikke som jeg kommer på nå hvert fall
Jeg har nå sluttet med det. Jeg gikk ikke noe særlig ned på det. Spiste mindre og ble fortere mett som er kjempebra men spiste litt feil derfor lite vektnedgang, pluss lite bevegelse. Men vet om andre som har brukt det og de har gått ned mye.
Vil anbefale å sjekke ut Marit Kolby og boka hennes «hva og når skal du spise» om du ønsker tips til varig vektnedgangHei!
Hvordan går det med deg etter oppstart av wegovy? Tenker selv å snakke om dette med min fastlege etter ammeslutt. Har du hjulpet? Hvordan taklet du bivirkningene?
Nå har vekta gått litt opp. Jeg har ikke vært flink i det siste. Tiden etter at jeg sluttet med Wegovy så var vekten stabil med litt vektnedgang faktisk.Hvordan ligger vekta an nå? Kjedelig du ikke merket særlig forskjell på wegovy, mange som «blir dårligere» av usunn mat, og derfor holder de seg unna. Får håpe du finner noe annet som funker!
Jeg har siden første barn i 2019 gått opp 20 kg Og skal egentlig veie hvertfall 35 kg mindre enn jeg gjør nå. Men finner det svært vanskelig å gå ned nå. Sliter så veldig med matstøy hele tiden. Spiser ikke noe særlig usunt, men det hjelper lite å spise sunn mat når man kan få i seg både 2 og 3 porsjoner Skal nevnes at jeg har slitt med vekten hele livet. Og hadde kun typ 10 år livet mitt der jeg lå på idealvekten.Hei
Gikk veldig greit med oppstart av Wegovy og kan ikke si at jeg hadde noen store bivirkninger, ikke som jeg kommer på nå hvert fall
Jeg har nå sluttet med det. Jeg gikk ikke noe særlig ned på det. Spiste mindre og ble fortere mett som er kjempebra men spiste litt feil derfor lite vektnedgang, pluss lite bevegelse. Men vet om andre som har brukt det og de har gått ned mye.