Haha! Ganske så normalt det
Har fri i morgen, så kommer til å følge med som en hauk!
Jepp, håper bare de ikke har rukket å bli så forsinka når det er så tidlig på dagen. Det blir jo verre og verre jo lengre utpå dagen en kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ganske så normalt det
Har fri i morgen, så kommer til å følge med som en hauk!
Jepp, håper bare de ikke har rukket å bli så forsinka når det er så tidlig på dagen. Det blir jo verre og verre jo lengre utpå dagen en kommer.
Ja, det er sant. Tror rekorden jeg har opplevd er 2,5time. Da var ikke sjefen fornøyd
Shit! Tror ikke det har vært verre enn halvannen time her, men stort sett 30-45 minutter. Vel, bortsett fra om man er sent ute til timen da, da er de i rute.
Fin start på dagen.
Håper på god legetime og UL og alt bra imorgen.
Lykke til på legetime i morgen
Nå er det ikke lenge til! Jippi!
Håper alt går bra!
Hipp hurra for 12 uker!
Lykke til hos legen, håper du kommer hjem med masse fine bilder
Å, så koselig lesning! Fineste lille sjømonsteret! Og tenk 12 hele uker, da Ikke så veldig svart fredag for deg, mao
Jeg hadde gått opp ca 2 kg samme tid, og har gått opp 6 kg totalt til nå, så det er jo ikke så ille. Men jeg har jo lav bmi, så skjønner at du vil gå saktest mulig opp (det vil jo til og med jeg).
Så bra at alt sto bra til med den lille bylten
Gratulerer med sniktitt, 12 uker og alt bra
Gratulerer med 12 fullgåtte uker! Så betryggende med en liten sniktitt
Gratulerer med 12+0
Så herlig å lese! Senk skuldrene og kos deg masse!
Takk alle sammen! Har fått oppdatert litt og langt inn et blurry alien-bilde. Supert at jeg fikk en sniktitt altså.