Håper den følelsen gir seg. Rart hvordan det svinger ut av det blå ja
Tror det ble trigga av at jeg enda ikke kjenner noe særlig til "klump" nederst i magen - men jeg er jo så godt polstra så det skal godt gjøres så tidlig uansett. Men hodet er merkelig.
Bedre sent enn aldri så har jeg funnet dagboken din! Er så koselig at det nå er en termindagbok og kunne ikke vært mer glad på dine vegne forstår godt at det går litt opp og ned, det er vel ganske naturlig men du virker sterk og jeg har all tro på at denne gangen går det hele veien og du har jo allerede kommet så langt! Hvordan er livet som gravid?
Takk. Livet som gravid ja. La oss si det sånn, hadde det ikke vært fordi jeg har nerver ut av en annen verden så hadde jeg glemt av at jeg er gravid. Lite plager, utover en periode med oppblåsthet og at jeg var litt mer trøtt. Eneste plagen jeg har nå for tiden er at jeg er konstant sulten. DET kunne jeg klart meg uten kjenner jeg. Men det også har roa seg litt ned, så fysisk sett er alt tipptopp egentlig. Og det tror jeg egentlig gjør at jeg takler psyken litt bedre, siden jeg har fysisk overskudd. Da orker jeg å være sosial, finne på normale ting etc.