Kan hende jeg tar et i morgen om jeg rekker, for å ha et utgangspunkt. Magen er jo litt større enn vanlig, får i alle fall ikke til å holde den inne, men ikke noe babyform nei.
Da kommer jeg og sniker litt ekstra i morgen
Måler du rundt magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende jeg tar et i morgen om jeg rekker, for å ha et utgangspunkt. Magen er jo litt større enn vanlig, får i alle fall ikke til å holde den inne, men ikke noe babyform nei.
Stemmer helt klart for magebilder
Da kommer jeg og sniker litt ekstra i morgen
Måler du rundt magen?
Får ha på gravid-buksa, da formes magen litt finere.
Nei, men tror jeg har magemål fra rett før jeg ble gravid, da jeg holdt på med prosjekt gå ned i vekt. Husker ikke om jeg bare målte midje eller også over magen. Får se hva som står i boka.
koselig med magebilder, men skjønner du ikke vil ha det på nett.
13 uker imorgen. Synes dette går fort jeg! Men så har jo folk begynt å føde de som ble gravide når jeg var i 6pp og hadde napp nr 4 og..
Så fin Enda finere blir du om litt når babykulen blir mer synlig! Jeg er for øvrig 24 uker og har ikke særlig til kul enda...
Jeg synes du ser kjempe fin ut!
Pluss, du er en del slankere enn meg
Tror 1,5 av de 2,5 kiloene jeg har lagt på meg er pupper.  Jaja, det skal en vel ikke klage på hehe.
Takk. Jeg er veldig tettbygd tror jeg. Er 162 høy, og veide 81.5 på genserbildet. 84 kg nå.
Kjent fenomenJeg syns andre sine svangerskap går mye fortere enn mitt. Og spesielt da vi strevde i starten...
Når rakk du å komme så langt da?Så fin Enda finere blir du om litt når babykulen blir mer synlig! Jeg er for øvrig 24 uker og har ikke særlig til kul enda...
Når rakk du å komme så langt da?
Ja, det gikk dessverre ikke sånn. Får se når det blir min tur... Håper alt er bra med deg.Det lurer jeg også på Skulle ønske du hadde holdt følge