Gratulerer med 13 uker og nusselig mage. Synes du ser flott ut jeg
Takk.
Gratulerer med 13 uker!
Takk.
13+3 i dag, og bare 4 dager til neste TUL. Kjenner jeg gruer meg litt. Hva om lille dings ikke har vokst? Hva om ditt og hva om datt. Det er jo ikke noe tegn på at noe skal være galt, men jeg er bekymra uansett. Prøver å ikke tenke så mye på det da, og heller bare gjøre dagligdagse ting og skyve bekymringene lengst mulig bak. Jeg får ikke gjort noe fra eller til nå uansett, så å bekymre seg for mye er egentlig bare tull. Men ikke til å unngå i min situasjon. Misunner de som klarer å senke skuldrene etter uke 12 altså.
Et par ganger i helga har jeg dog kjent noe som jeg virkelig skvatt av. Det var noe som minte om liv! Det er jo alt alt for tidlig til at det kan være reelt vel? Det gjør virkelig ikke noe om lille dings gir seg til kjenne mye tidligere enn i forrige svangerskap altså, men det er sikkert ikke det jeg har kjent så tidlig. Det var veldig lite og kjapt over, men jeg virkelig hoppa til. Det kan jo være litt ymse, men føltes ikke helt som vanlige luftbobler heller. Rakk jo ikke kjenne så godt etter for det kom og gikk veldig fort.