11+2 og i morgen tenker jeg at jeg henter ut albyl-e. Resepten ligger klar, og selv om legene har sagt fra uke 12 (som i 12+0) så starter jeg noen dager før. Jeg ble kjempestressa i dag av å lese om andre i samme situasjon som har begynt tidligere, og fikk en sånn panikkfølelse av at lille kommer til å dø fordi jeg begynner så sent. Det er jo selvsagt bare tull, men sånn er det med hodet nå. Og legen som skrev planen vet jeg sa mellom uke 10 og 12, så jeg skjønner ikke hvorfor de har operert med bare uke 12 nå. Nå MÅ jeg begynne med noe aktivt for å forebygge at det går galt, for jeg føler jeg har null kontroll og er generelt ganske utrygg. Dette blir nok også bare verre og verre jo lengre jeg kommer, siden det er jo nå morkaka har alt ansvaret for næringa til lille dings, og den stoler jeg ikke på gitt. Blir greit å komme i gang med tablettene. Håper ikke det er noe tull med resepten, da blir det en panikk-telefon til fastlegen som må fikse det kjapt. Lettere å få fatt på han enn legene på sykehuset i alle fall.
Har vært i babyshower i dag, og det var på nippet at jeg forsnakket meg noen ganger - men gikk greit. Er ikke helt klar for å fortelle det til flere, og så syns jeg uansett at et babyshower til noen andre er helt feil tidspunkt. Var en trivelig kveld da, vennegjengen der er så herlige. Kake ble det også, og det var bare søtkaker der så første jeg gjorde da jeg kom hjem var å finne frem brød og noe salt pålegg. Godt jeg ikke sliter med kvalme for å si det sånn.
Ellers roa angsten seg ned utpå dagen, og det var veldig deilig å være ute og være sosial.
Har vært i babyshower i dag, og det var på nippet at jeg forsnakket meg noen ganger - men gikk greit. Er ikke helt klar for å fortelle det til flere, og så syns jeg uansett at et babyshower til noen andre er helt feil tidspunkt. Var en trivelig kveld da, vennegjengen der er så herlige. Kake ble det også, og det var bare søtkaker der så første jeg gjorde da jeg kom hjem var å finne frem brød og noe salt pålegg. Godt jeg ikke sliter med kvalme for å si det sånn.
Ellers roa angsten seg ned utpå dagen, og det var veldig deilig å være ute og være sosial.