Får håpe det.
Nei, Trøndelag - men det regner endel her også og de siste årene har det vært dårlige vintre. Har bare blitt verre og verre med årene.
Ja, det er jeg enig i. Blir bare mindre snø og mer nedbør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det.
Nei, Trøndelag - men det regner endel her også og de siste årene har det vært dårlige vintre. Har bare blitt verre og verre med årene.
Hurra for uke 11! Håper tiden flyr frem til neste UL.
Gratulerer så mye med regnbuebarn på vei. Jeg har også et regnbuebarn og kaller det lille hjerteplaster. Håper sykehuset tar godt vare på deg. Man slipper som regel å gå mye over 37 uker etter en sånn hendelse og det er jo en maaager trøst!
Denne uken kommer til å fly avgårde
Ukene før jul pleier som regel å rase av gårde Plutselig er du på UL igjen
Åh, så herlig at du sannsynligvis fant hjerteslagene vurderer om jeg skal gå til anskaffelse av doppler etterhvert jeg også, hadde vært veldig betryggende å kunne høre hjertet slå innimellom når det er lenge til neste UL.10+3 i dag, og føler meg bare mindre og mindre gravid for hver dag som går. Hadde jeg ikke vært så nervøs så hadde jeg glemt graviditeten helt bort. Men, nå vurderer brystene å bli litt ømme i alle fall, og begynner å bli skikkelig spretne. Etter at jeg gikk ned 30 kg så har de vært litt slappere enn jeg har likt, så fint at løsskinnet der fylles opp. Litt verre med magen da, den er stor men bare tjukk-stor og ikke rund og fin babyform. Enda. Tror nok jeg får mage tidligere denne gangen, siden livmora allerede er godt tøyd på.
Før helga så tjuvstarta jeg på å forsøke doppleren, men fant selvsagt bare min egen puls. Tenkte egentlig å drøye det enda litt til med å prøve på nytt, men klarte ikke å vente - så prøvde nå nettopp. Fant raskt den svusj-svusj-bankinga som er fra meg, men jaggu meg rett etterpå fant jeg noe som jeg tror var babyens. Den var mye raskere enn min, og hadde ikke den samme "svusjinga". jeg er ikke så dreven på det, så tør ikke si 100% sikkert at det var den - men har en veldig sterk mistanke. Trodde ikke jeg kom til å finne den, så jeg hadde ikke med meg telefon for å klare å telle antall slag. Lytta ikke så lenge, skal heller vente til mannen kan lytte sammen med meg, og samtidig få telt antall slag. Har ikke planer om å bruke den så mye, men kjenner den kan være god å ha mellom ultralydene, særlig siden jeg føler meg så ekstremt lite gravid.
Åh, så herlig at du sannsynligvis fant hjerteslagene vurderer om jeg skal gå til anskaffelse av doppler etterhvert jeg også, hadde vært veldig betryggende å kunne høre hjertet slå innimellom når det er lenge til neste UL.
Det er akkurat dét som gjør at jeg ikke har bestemt meg helt. Usikker på om jeg kommer til å bli bekymret dersom jeg ikke finner hjerteslag. Men jeg har jo noen uker til før det blir aktuelt, så jeg kan vurdere frem og tilbake mange ganger endaJa, håper og tror det var dem.
Doppler er fint så lenge en ikke blir bekymra de gangene en ikke finner hjerteslag. Det er ikke alltid så enkelt, og ikke alltid lege/jordmødre finner det heller selv om alt er i orden. Så klarer en å huske på det å ikke bli nervøs av å ikke høre dem så er doppler supert. Brukte det noen ganger sist også, men kjøpte den ganske seint.
Det er akkurat dét som gjør at jeg ikke har bestemt meg helt. Usikker på om jeg kommer til å bli bekymret dersom jeg ikke finner hjerteslag. Men jeg har jo noen uker til før det blir aktuelt, så jeg kan vurdere frem og tilbake mange ganger enda
Syns babyens hjerte høres ut som et tog jeg. Hehe. Hvis du søker litt på YouTube så kan du finne lyden og da merker du godt om det er den. <3
Ååå, så fint å høre hjertelyd. Det kan være mye rare lyder som kommer inn på doppleren, men tror ikke det er så mye annet i magen som høres ut som babyhjertet
Og gratulerer med ny uke (for noen dager siden da, men lell)!
Så spennende at det straks er UL igjen
Ja, og skummelt.
22 timer igjen bare. Jeg håper så inderlig at alt er fint. Vet ikke om jeg takler det så bra om det ikke går veien denne gangen heller. Da tror jeg at jeg gir opp baby-prosjekt og skaffer meg tre-fire bikkjer til i stedet.
Ja, dét skjønner jeg! Når på dagen har du time?
Jeg krysser alt jeg har
9:15, så heldigvis ganske tidlig.
Det er bra, slippe og gå å vente og være nervøs hele dagen i tillegg