Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når venter du ny syklus da? og hvordan er opplegget når du skal igang? spennende altså
Hurra
Du kan juble nå ja
GRATTIS!!
Så spennende da er ikke så lenge til det nå plutselig er september overEg forventer mensen rundt 1. oktober - skal ha innsett i naturlig syklus. Blir vel innsett to dager etter positiv EL-test Veldig spent!!
Såå de nye testene dine!!
Herregud så gøy No må eg i hvert fall få si gratulerer
HeiHei igjen! Hvordan er ståa? Fått noen symptomer?
TakkGratulerer så mye!!
Tusen takkGratulerer så mye Herlig med positive tester
I morgen er test dato, men jeg klarte jo ikke å vente så lenge. Jeg tok en cb+ i dag for å være sikker, og den var mye sterkere enn i går, så da puster jeg lettet ut og prøver å slå meg til ro med at dette skal gå bra Jeg velger å nyte dette og kose meg Endelig gravid
Jeg føler meg veldig heldig som ble gravid på første forsøk Hausken hadde nok rett når han var så skråsikker på at det skulle gå på første forsøk
Så da får jeg kontakte klinikken i morgen for å få dato for UL i uke 7 Spennende tider, måtte vår kjæreste spire klore seg fast og bli der til tidlig i juni Jeg føler meg hvertfall gravid herlig følelse Håper det blir mange her inne som følger etter snart
Tusen tusen takk masse babystøv sendes din vei blir spennende å følge degDa gratulerer jeg deg så mye!! Dette var veldig kjekke nyheter Send babystøv over til meg - så min kan spire kan klamre seg fast i oktober
Jeg var så nervøs for den streken, at jeg tok i går ettermiddag istedet for i dag slik at jeg skulle slippe Evt nederlag rett før jobb i dag, men det ble ikke nederlag nederste i går har fått time til ul kontroll i oktoberHvordan ble testingen idag? Fremdeles strek tenker jeg!?!
Jeg håper jeg er en av de det er normalt hos Prøver å slappe av, men det er ikke såååå lett:/ Mannen sier jeg stresser unødvendig for han er overbevist om at det går bra jeg blir veldig beroliget av han for han pleier faktisk ha rett når han sier sånn Når han er såååå sikker uansett er det bra det har en beroligende effekt på megSå utrolig gøy at det gikk veien for dere Gratulerer så mye med spiren, jeg håper den klorer seg fast i 9 måneder nå så får dere deres ønskede lillebrøster
Og prøv å ikke bekymre deg så mye over blodet, det er mange som kan få små blødninger/blodig slim uten at det trenger å bety noe
Større blødning i dag... jeg antar at jeg har mistet... Helt tom og trøstesløs... Det var for godt til å være sant...