Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt tre i dag hehe veldig spennende! Legger ut den siste under her Gikk ikke å laste opp som svar...Jeg mener og skimte noe på den siste! Så spennende!!!!!! Iiiik...... Når tar du neste test da? Jeg tok 6 tester på en dag jeg!!!! Med billigtester kan man jo holde på i lange drag!! Lyst og legge inn bilder av de neste du tar? Tvi tvi!!!
Jeg tørr ikke slippe jubelen løs håpet er der fortsatt er kjemisk veldig vanlig? Er såååå redd for kjemisk nå!Fantastisk!!!! Du er jo gravid!!!! Så gøy!!! Nå må vi bare håpe at spiren sitter frem til IKM. WOOOOOHOOOO!!!
Murring = voksende livmor = veldig bra tegn.
Menssmerter er et bra tegn.... Om du ikke kjenner noe smerte er det også helt riktig. Prøv og slapp av og la naturen styre resten fra nå! Jeg smiler med deg!!!
Tusen takk jeg smiler forsiktig, men tørr ikke slippe jubelen helt løs enda men det er riktig vei detteOIOIOI - Gratulerer såååå masse til deg Kjempegode nyheter!! Ååå, nå ble jeg glad på deres vegne.
Tusen takk jeg smiler forsiktig, men tørr ikke slippe jubelen helt løs enda men det er riktig vei dette
Hvordan går det med dere da? spent
Når venter du ny syklus da? og hvordan er opplegget når du skal igang? spennende altsåNei, det forstår eg. Men ser meget bra ut da
Her venter vi bare på TR og ny syklus egentlig Ellers intet nytt
Vis vedlegget 197832
Kjøpte inn disse til torsdag, men de overlevde ikke så veldig lenge... Kan jeg snart juble eller er det fortsatt tidlig?