Lillebrøster ønskes

Det er altfor spennende :O nesten som jeg bare har lyst å glemme å ta testen haha huff... Nei jeg må nok bare ta den ;) :O
Det skjønner jeg:) men du må nok bare ta den!:) Så får du se de to strekene lyse mot deg og skjønner ikke hvorfor du grua deg ;):)
 
Last edited:
Det skjønner jeg:) men du må nok bare ta den!:) Så får du se de to strekene lyse mot deg og skjønner ikke hvorfor du grua deg ;):)
Ja må nok det :O hehe håper det blir et slikt scenario!! :) :)
 
Rugedag 3 er straks over. Brystene er så ømme at det er vondt å ha på BH, og vondt å komme borti. Akkurat slik var det med førstemann, men selvfølgelig ikke så tidlig... Kjipt at lutinus gir så mange bivirkninger som gjør meg sprøøøøøøøø Har også veldig mye hodepine, det hadde jeg og i første graviditet i starten, ikke så tidlig det heller, og det er også bivirkning... Uansett alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet på rugedag 3 antar jeg, så da blir det vanskelig å tenke at noen symptomer kan skyldes graviditet uansett.. Jeg fikk ingen av symptomene før i går og i dag da, og har jo gått på lutinus siden onsdag, men jeg antar det tok litt tid før de kom bare...

Spennende tider, følelsene går opp og ned, har egentlig bare lyst på et svar...

Har vert positiv inntil i dag, men nå føles det som om det ikke har gått...

Det er bare tiden som vil vise..

Håper sånn på et lite mirakel❤️
 
Høres da spennende ut dette :)
Håper med deg!
 
Dette er spennende og tiden går nok alltid for sakte i rugeland :O heier og håper ❤❤
 
Dette er spennende og tiden går nok alltid for sakte i rugeland :O heier og håper ❤❤
Ja rugeland er et never ending land :p hehe...
Snille du :) Tusen takk for at du er så støttende og heier selv om det ble et slag i magen for deg denne gangen! Håper virkelig FER i naturlig syklus er det som skal til for deg :)
 
Rugedag 5.... Tiden går sååååå saaakte, og jeg begynner å bli litt tullete. De først dagene var jeg veldig positiv, så hadde jeg et par dager der jeg trodde dette ikke kom til å gå, men så har positiviteten kommet tilbake.

Jeg er så usigelig trøtt om dagen, kan sove leeeenge og likevell sovne igjen som en stein på kvelden. Jeg våkner også i 5-6 tiden på morgenen av at magen romler, og dette er IKKE typisk meg... Brystene er veldig ømme, og hodepinen er fortsatt av og på. I dag er jeg litt "støl" i korsryggen. Lurer jo selvfølgelig på om disse symptomene kommer av graviditet, medisiner eller er psykiske... Jeg tror jo ikke det er psykisk, for jeg går egentlig ikke å kjenner etter... det bare plutselig slår meg. Uansett hva det er er det bare tiden som vil vise... Fortsatt spennende :) Ingen håp er ute :)

Fikk forøvrig vite i dag at det siste egget ikke utviklet seg, så vi har ingenting på frys, men spl sa hun var veldig optimistisk for det som er satt inn :) Så vi får se :) Jeg satser på at vi ikke trenger det denne gangen uansett ;)
 
Rugedag 7 straks over...
Usigelig trøtt hele tiden, etter jobb i dag sov jeg en time, så spiste vi middag, så sov jeg en time til før jeg måtte avgårde på et møte... sovner på flekken også! Ellers ømme bryst fortsatt, og ekstreme mengder slim... Håper håper håper❤️❤️❤️
Gikk på smellen og tok en test i dag og, altfor tidlig selvfølgelig, ser en svaaaaak strek der, men er sikkert ovitrelle som jeg tok for 10 døgn siden... jeg testet etter om den var ute og fikk blenda test mandag, men ser at det er en svak strek der etter den hadde tørka...
Får smøre på litt mere tålmodighet, komme meg gjennom morgendagen på jobb, og slappe av i helgen:)
 
Lover godt dette! Heia heia!!! :D
 
Nå da? Testet noe mere? Synes slikt er så sykelig spennende. Jeg er nå gravid i uke 20, men husker testingen min som om det var Igår... Krysser fingrene for deg!
 
Nå da? Testet noe mere? Synes slikt er så sykelig spennende. Jeg er nå gravid i uke 20, men husker testingen min som om det var Igår... Krysser fingrene for deg!
La ut bilde i testetøstråden:) kan legge ut her og:)
 
ImageUploadedByBV Forum1474118586.905225.jpg
Klarer jo ikke å vente..
Tok en blenda test i går, den til venstre... så tok jeg en ny i dag og forventet en blenda til, men jammen ser jeg ikke noe? Håper ikke det er en skygge... den til høyre fra i dag...
 
Tok en til:) alt for spennende :)
Håper håper håper!!!:):)
Nå har jeg virkelig gått i teste fella:) tatt ettermiddag... ImageUploadedByBV Forum1474119218.267474.jpgImageUploadedByBV Forum1474119228.512528.jpg
 
Ja jeg er sååå spent! Strekene er lettere å se i virkeligheten enn på bilde, men ikke sterke akkurat:)
 
Jeg ser!! :)
 
Back
Topp