Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Ja jeg håper dette går veien Laaaaange dager frem til testGratulerer som ruger! Dette hørtes veldig lovende ut
Heier på deg!!
Tusen takk Blir spennende å følge hverandre Vi ligger ganske likt vi da Jeg har TD 22 Klarer du å vente med å teste til da? Eller ryker det noen i forveien?Gratulerer som ruger
Ja, veldig likt nei, jeg kommer til å starte nå snart jeg sjekke at ovitrelle går ut først også venter jeg noen dager kanskje. Også forrige gang så begynte jeg å blø for fullt på rugedag 11 så regner med at jeg finner det ut før testedatoen. En du?Tusen takk Blir spennende å følge hverandre Vi ligger ganske likt vi da Jeg har TD 22 Klarer du å vente med å teste til da? Eller ryker det noen i forveien?
Vurderer å gjøre det samme som deg Kanskje begynne til mandag eller noe for å se at den går ut, for så å håpe på at det blir sterkere streker meeeen, er litt usikker.... Kjenner jeg gruer meg veldig, må bare holde motet og trua oppeJa, veldig likt nei, jeg kommer til å starte nå snart jeg sjekke at ovitrelle går ut først også venter jeg noen dager kanskje. Også forrige gang så begynte jeg å blø for fullt på rugedag 11 så regner med at jeg finner det ut før testedatoen. En du?
Tusen takk Er så kjekt å ha så mange her inne som håper og heier og krysser Jeg håper og heier og krysser for deg og Du har TD søndag? Såååå spennende Ikke lenge til nåGratulerer som ruger ❤❤ ja det viktigste er at du ruger åå dom jeg håper og krysser for deg!! rug vel
Jeg synes det er godt å vite hvis jeg har fått negativ test så er ovitrelle ute og en evt annen strek skyldes ikke den. Men nå går ovitrelle fort ut av meg, 7-8 dager ca. For noen tar det jo lengre tid Vi må bare tenke positivt!Vurderer å gjøre det samme som deg Kanskje begynne til mandag eller noe for å se at den går ut, for så å håpe på at det blir sterkere streker meeeen, er litt usikker.... Kjenner jeg gruer meg veldig, må bare holde motet og trua oppe
Når begynner du å teste etter at den er ute da? Sikkert 7-8 dager etter da antar jeg hehe...Jeg synes det er godt å vite hvis jeg har fått negativ test så er ovitrelle ute og en evt annen strek skyldes ikke den. Men nå går ovitrelle fort ut av meg, 7-8 dager ca. For noen tar det jo lengre tid Vi må bare tenke positivt!
Tar en i morgen først tror jeg også ser jeg an streken Ja, man skal leve som gravid i rugetiden så da kan man prøve å kjenne litt på den følelsen i samme slengen kanskje vente litt med utstyret jaNår begynner du å teste etter at den er ute da? Sikkert 7-8 dager etter da antar jeg hehe...
Ja vi MÅ tenke positivt Tro kan flytte fjell sier de Så jeg lever som gravid til det motsatte er bevist Jeg tar nok ikke helt av og handler inn utstyr og sånn da, hehe men jeg må ha trua Du har rett i det
hehe Jeg har tenkt at den dagen jeg får positiv test skal jeg kjøpe en liten ting til babyen Så får vi se hva den lille tingen blir Nr jeg ble gravid med gutten min kjøpte jeg en liten ting på tidlig UL Resten tok jeg mot slutten av svangerskapet, tenkte å gjøre det samme denne gangen Så jeg legger forsiktige planer i hodet mitt og håper de kan iverksettes snartTar en i morgen først tror jeg også ser jeg an streken Ja, man skal leve som gravid i rugetiden så da kan man prøve å kjenne litt på den følelsen i samme slengen kanskje vente litt med utstyret ja
Jeg kjøpte en søt sommerbody når jeg var gravid i fjor, kommer nok til å gjøre det samme neste gang. Er koselig å gjøre det Fikk ikke brukt den da, siden jeg mistet, men kanskje det blir en sommerbaby 2017 istedet Vi får håpe på mai/junibabyhehe Jeg har tenkt at den dagen jeg får positiv test skal jeg kjøpe en liten ting til babyen Så får vi se hva den lille tingen blir Nr jeg ble gravid med gutten min kjøpte jeg en liten ting på tidlig UL Resten tok jeg mot slutten av svangerskapet, tenkte å gjøre det samme denne gangen Så jeg legger forsiktige planer i hodet mitt og håper de kan iverksettes snart
Ja det er veldig koselig å gjøre det Siden det er en sommerbody du har kjøpt inn tidligere, og ligger ann til termin i mai/juni, så tror jeg dette er "ment to be" <3Jeg kjøpte en søt sommerbody når jeg var gravid i fjor, kommer nok til å gjøre det samme neste gang. Er koselig å gjøre det Fikk ikke brukt den da, siden jeg mistet, men kanskje det blir en sommerbaby 2017 istedet Vi får håpe på mai/junibaby
Åh, håper detJa det er veldig koselig å gjøre det Siden det er en sommerbody du har kjøpt inn tidligere, og ligger ann til termin i mai/juni, så tror jeg dette er "ment to be" <3
Ja jeg kunne jo tenkt meg 100%, hehe Men men Jeg er litt forvirret, for på nysamtalen fikk vi 75-80% sjanse for å lykkes på første forsøk av dr Hausken selv, på UL mandag da det var kun 3 folikler som kunne gjøres uttak på så fikk vi beskjed om at vi burde velge denne 3 pakken av en annen lege, så da valgte vi den... Så i dag sa en tredje lege at vi har like god sjanse som de som får mange egg, siden eggene var så gode. Så sa han da 50/50 om jeg blir gravid eller ikke... Skjønner ikke heeeelt dette, mange forskjellige meninger, og jeg skjønner at forløpet har noe å si altså, men det var så ulikt... Får uansett ikke gjort noeHurra! 50% er jo knall!
Det er helt vidunderlig å ha et så flott støtteapparat og ikke minst så er det veldig positivt i en slik prosess... tror det hadde vært myyye vanskeligere uten et slikt forum for man føler seg veldig isolert og alene ellers i hverdagen om et slikt tema/problem.. Hihi takk vi heier på hverandre, og håper at vi er heldige begge to ❤❤ ja TD er på mandag men tar hjemmetest på søndag.Tusen takk Er så kjekt å ha så mange her inne som håper og heier og krysser Jeg håper og heier og krysser for deg og Du har TD søndag? Såååå spennende Ikke lenge til nå
Ja ikke sant det er herlig Mye støtte her inneDet er helt vidunderlig å ha et så flott støtteapparat og ikke minst så er det veldig positivt i en slik prosess... tror det hadde vært myyye vanskeligere uten et slikt forum for man føler seg veldig isolert og alene ellers i hverdagen om et slikt tema/problem.. Hihi takk vi heier på hverandre, og håper at vi er heldige begge to ❤❤ ja TD er på mandag men tar hjemmetest på søndag.
Det er altfor spennende :O nesten som jeg bare har lyst å glemme å ta testen haha huff... Nei jeg må nok bare ta den :OJa ikke sant det er herlig Mye støtte her inne
Veldig spennende med deg i morgen da blir godt å få vite enten eller spør du meg det er så vondt å gå i uvissheten Selvfølgelig MÅ den være positiv