Lillebrøster ønskes

Det er sikkert ikke uvanlig, og særlig hvis du ikke var helt fornøyd med forrige runde. Håper de kan tilby noe annet som funker bedre for dere :)
Ja de sa allerede sist at de måtte gjøre noe annerledes en Evt neste gang, og det skulle ikke være noe problem sa de:) men jeg vil gjerne ha litt info...:)
 
Da har vi fått informasjon om neste forsøk:) Bytter til menopur siden det virket som det hadde best effekt, starter om ca 2 uker:) Vi gleder oss til å komme igang igjen:)
 
Så spennende og så snart da gitt! :)
Hvor stor dose skal du på?
 
Så spennende og så snart da gitt! :)
Hvor stor dose skal du på?
Ja veldig spennende:) Sykepleieren var litt opptatt når vi var der, og vi måtte rekke barnehagen før stengetid så vi hadde ikke tid til å vente, så vi får resepter i posten. Jeg tenkte heller ikke på å spørre om dosen, lurte veldig på det selv på veien hjem og, men vi får jo snart vite det da:)
 
Venter ny syklus hvilken dag som helst nå, litt usikker på akkurat når pga SA sist. Skal gå på 225 menopur, orgalutran klexane og prednisolon denne gangen:) Håper gullegget blir funnet og satt på plass❤️❤️
 
Spotter litt i dag, så TR kommer nok i natt/morgen:) Velkommen denne gang! Sprøytestart i morgen:) Jippi!:) igang igjen :)
 
Etter å ha ventet sååå utålmodig på TR som var veldig sein etter SA, så kom den endelig for fullt i dag:) Starter med sprøyter i kveld :)
 
Lykke til!! :)
 
Vi ligger helt likt an vi da :) Jeg startet også med sprøyter i går og ser vi begge også fikk kjemisk på forsøk i september. Får håpe vi sitter med hver vår spire mot slutten av november :)
 
Vi ligger helt likt an vi da :) Jeg startet også med sprøyter i går og ser vi begge også fikk kjemisk på forsøk i september. Får håpe vi sitter med hver vår spire mot slutten av november :)
Blir spennende å følge hverandre da! Håper det blir bedre lykke for oss begge denne gangen!:) Hva går du på? Jeg tar menopur her, så bruker jeg og klexane og prednisolon...
 
Blir spennende å følge hverandre da! Håper det blir bedre lykke for oss begge denne gangen!:) Hva går du på? Jeg tar menopur her, så bruker jeg og klexane og prednisolon...
Ja, det blir det :) Hva er klexane og prednisol for? Jeg sprayer bare med synarela og tar puregon, så er ikke så kjent med alt det andre enda :)
 
Ja, det blir det :) Hva er klexane og prednisol for? Jeg sprayer bare med synarela og tar puregon, så er ikke så kjent med alt det andre enda :)
Ok:)
Klexane er blodfortynnende for å bedre blodgjennomstrømning i livmoren, prednisolon er for åndenød immunsystemet slik at kroppen ikke skal frastøtende seg fosteret. Siden jeg har autoimmun sykdommer i familien er jeg satt på prednisolon.
Skal selvfølgelig også starte med orgalutran i morgen da:)

Når skal du på kontroll?:)
 
Ok:)
Klexane er blodfortynnende for å bedre blodgjennomstrømning i livmoren, prednisolon er for åndenød immunsystemet slik at kroppen ikke skal frastøtende seg fosteret. Siden jeg har autoimmun sykdommer i familien er jeg satt på prednisolon.
Skal selvfølgelig også starte med orgalutran i morgen da:)

Når skal du på kontroll?:)
Åja! Da henger jeg med :) Da tar du nok av medikamenter med andre ord!
Jeg har kontroll til onsdag! Spent på hvordan det ligger an og på når jeg får uttak. Hva med deg?
 
Åja! Da henger jeg med :) Da tar du nok av medikamenter med andre ord!
Jeg har kontroll til onsdag! Spent på hvordan det ligger an og på når jeg får uttak. Hva med deg?
Ja jeg har virkelig nok, og kroppen blir veldig sliten, så håper det blir mange egg denne gangen:)

Kontroll på onsdag jeg og:) sykt spent siden jeg responderte så dårlig sist.. håper virkelig på bedre fangst:)
Hadde du kjemisk sist?:/ mener å huske at du ble gravid?
 
Ja jeg har virkelig nok, og kroppen blir veldig sliten, så håper det blir mange egg denne gangen:)

Kontroll på onsdag jeg og:) sykt spent siden jeg responderte så dårlig sist.. håper virkelig på bedre fangst:)
Hadde du kjemisk sist?:/ mener å huske at du ble gravid?
Samme dag ja! Så spennende :) Håper på god fangst på oss begge!
Jeg fikk positive tester sist ja, positiv digital dagen før blodprøven som viste at jeg hadde HCG på 14. Sykt kjipt :(
 
Samme dag ja! Så spennende :) Håper på god fangst på oss begge!
Jeg fikk positive tester sist ja, positiv digital dagen før blodprøven som viste at jeg hadde HCG på 14. Sykt kjipt :(
Samme som meg det... burde ikke være mulig å få pos test når HCG er lavere enn 25. Jeg hadde HCG på 13 tror jeg det var dagen etter pos CB-digital... utrolig tøft :(
 
Samme som meg det... burde ikke være mulig å få pos test når HCG er lavere enn 25. Jeg hadde HCG på 13 tror jeg det var dagen etter pos CB-digital... utrolig tøft :(
Det er så mye verre enn å bare få den negativ med en gang altså! For det er utrolig hvor fort man gleder seg og får forhåpninger!
Men, satser på at vi alle tre sitter med hver vår positive test og en liten en i armene når vi kommer til august neste år❤️
 
Det er så mye verre enn å bare få den negativ med en gang altså! For det er utrolig hvor fort man gleder seg og får forhåpninger!
Men, satser på at vi alle tre sitter med hver vår positive test og en liten en i armene når vi kommer til august neste år❤️

Jepp! Hadde vært bedre å fått negativ hjemmetest og heller blitt positivt overrasket over at egget sneiet innom på blodprøven, enn å glede oss over positiv test en hel dag før den negative beskjeden om for lav hcg...

MEN, det betyr jo uansett at den nesten satt og da går det jo ann at vi blir gravide! :)

Vi SKAL bli gravide nå! :)
 
Helt enig med dere:) jeg hadde positive tester ei uke, så fikk jeg magekramper og kraftig blødning, så var litt mer enn en kjemisk på en måte. Men det er like kjipt uansett, positiv test også får man håp... jeg kommer til å være enda reddere om den blir positiv igjen... men sånn er det jo bare!:) Håper vi alle tre får positive tester og en liten skatt hver i august ❤️
 
Back
Topp