Lillebrøster ønskes

Sprøytedag 7 i dag, kontroll i morgen.. Altfor spent på utviklingen denne gangen, håper jeg har respondert. Kjenner meg litt "tung" nederst i magen og veldig oppblåst! Uendelig trøtt og sliten blir jeg også av behandlingen, trodde sist at det bare var litt mye, men når slitenheten kom tilbake på sprøytedag 3 skjønner jeg hvor den kom fra... Meeeen, jeg satser på det er verdt det ❤️ Krysser fingrene for morgendagen og uttak snart❤️
 
Masse lykke til på kontroll i morgen :) :) :) det er verdt det ;)
 
Masse lykke til i dag!! :D
 
Lykke til! :)
 
Tusen takk alle:)
De fleste på 8mm, så dosen økt til 300 og ny kontroll på mandag. Så da er det bare å krysse fingre og tær og alt for at det blir bra resultat!:)
 
Tusen takk alle:)
De fleste på 8mm, så dosen økt til 300 og ny kontroll på mandag. Så da er det bare å krysse fingre og tær og alt for at det blir bra resultat!:)
Spennende! Sa de noe om hvor mange eggposer de så eller??
 
Spennende! Sa de noe om hvor mange eggposer de så eller??
Ja jeg har veldig mange egg, eller altså eggposer... Var 10 på ene siden, usikker på hvor mange som var på andre siden... Problemet er at de ikke skjønte sist hvorfor jeg ikke responderte, eller hvertfall veldig seint.. Men de er litt mere aggressive med å øke denne dosen denne gangen hvertfall:) Spent på mandagen, men føles uendelig lenge til...
 
Jeg blir helt slått ut av alle disse medikamentene.. Jeg trodde ved forrige forsøk at jeg var sliten av andre ting, men merker jo denne gangen at det er medisinene som gjør det... Fikk sykmelding i dag da jeg er helt slått ut, og nå skal dosen økes.. Håper virkelig at det blir mange store eggposer på mandag:) Nå gjelder det å finne en balansegang mellom å slappe av, og gjøre litt slik at tiden går:)
 
Har tenkt på deg i dag! Hvordan gikk kontrollen??
 
Har tenkt på deg i dag! Hvordan gikk kontrollen??
Så kjekt at du har tenkt på meg:)
Foliklene vokser litt seint, men mange på gang som jeg forsto. Jeg stimulerte jo i 16 dager sist, er på dag 13 i dag, så de var ikke bekymret, jeg trengte bare litt lenger tid sa de. Økte dosen til en hestedose på 375, ny kontroll fredag. Så forhåpentligvis uttak neste mandag da... håper håper ❤️
 
Så kjekt at du har tenkt på meg:)
Foliklene vokser litt seint, men mange på gang som jeg forsto. Jeg stimulerte jo i 16 dager sist, er på dag 13 i dag, så de var ikke bekymret, jeg trengte bare litt lenger tid sa de. Økte dosen til en hestedose på 375, ny kontroll fredag. Så forhåpentligvis uttak neste mandag da... håper håper ❤️
Oi! Det kan kalles en real hestedose ja! Hva gjør vi ikke for å oppnå det største ønsket vårt❤️ Håper med deg at du får uttak på mandag! :)
 
Begynner å kjenne meg øm i magen nå.... Håper det er foliklene som har blitt stooooore:)
 
Begynner å kjenne meg øm i magen nå.... Håper det er foliklene som har blitt stooooore:)
Masse lykke til med uttak og innsett! Håper jeg kan komme tilbake om et par uker og se at vi begge to sitter med positive tester❤️
 
Masse lykke til med uttak og innsett! Håper jeg kan komme tilbake om et par uker og se at vi begge to sitter med positive tester❤️
Tusen takk:) det håper virkelig jeg og:)
 
Endelig var det ok vekst:) uttak mandag og innsett onsdag:) Siste dag med 3 sprøyter i dag:) de neste dagene (og forhåpentligvis ukene) blir det bare en daglig:)
 
Uttak i går, veldig overraskende 8 egg ut, siden det så ut som det ble bare 3 på fredag. Var veldig spent på befruktning i dag siden det var egg fra noen små folikler og, men jammen var 7(!!!!) egg befruktet:) Innsett i morgen:) spent på hvor mange som fortsatt henger med i morgen:)
 
Dette var da kjempebra :) Lykke til i morgen!
 
Back
Topp