Lillebrøster ønskes

Jeg turte ikke helt håpe ovitrelle er ute, men den skal jo det? Mener å huske at noen her ikke har sagt den kan henge i i 14 dager...

Har hørt noe av det samme, men samtidig er det minoriteten, så jeg har trua for deg :D

Hipp hurra for en kjempefin test og en liten voksende celleklump i magen din <3

Så melder jo usikkerheten seg.. er testene for svake til 12 dpo...? Hva om det blir en kjemisk til..

Nei! Nå skyver jeg det til side!:) jeg vet ikke om det er fordi jeg er gravid eller fordi jeg vet om at jeg er det, men jeg føler meg hvertfall gravid denne gangen:) lett "bobling/murring" på en måte i magen:) har en følelse av at "det er noe der":) ellers ufattelig trøtt og sliten, det har jeg vert i økende grad helt siden stimuleringen, siste dagene også kvalm. Tar det som gode tegn og prøver å nyte dette❤️

Det er ikke så lett å si. De der er jo ikke veldig svake synes jeg. Det viktigste er vel om det er stigning og det er det :D

Hurra! Jeg synes strekene ser helt supre ut til å være 12 dpo :D Gratulerer så mye! Måtte den klamre seg fast ❤

ImageUploadedByBV Forum1480227581.442217.jpg
Sterkere i dag:) Hipp hipp:)

Rugedag 10, 13 DPO:)

Jeg klarer ikke slippe jubelen helt løs enda... Sist begynte jeg å spotte dagen etter testdag, så det vi si samme som nå til onsdag, jeg håper ingenting skjer og at jeg kan slappe mere av om en uke:)

Hadde noe som kunne se ut som bitte litt rosa/orange "utflod" når jeg tørket meg en gang i går, men det var ca 1,5 t etter jeg hadde tatt lutinus, og når jeg tok den i da så kjentes det ut som jeg kom borti et "ømt punkt" eller noe, for det var litt vondt. Så kanskje jeg skrapte meg litt eller noe. Det var så lite "utflod" at jeg måtte se godt etter på papiret liksom... men jeg ble jo kjempe redd og tenkte alt håp var ute.. men det har ikke vert noe etterpå.. Krysser alt jeg har for at det var uskyldig og ikke starten på noe!

Herlig fin test :D

Back
Topp