Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk koselig med gratulasjon jeg er et nervevrak uten like Håper den klamrer seg godt fast! hvis jeg når uke 5-6 nå så tror jeg at jeg skal klare å roe meg litt.. begynte å blø 4+2 sist og er der i dag! Mistet 4+5. Så håper ikke det skjer noe de nermeste dagene! Slitsomt å være så redd klarer ikke helt være glad enda kjenner jeg...Gratulerer så masse til deg Kjempekjekt at du ble gravid igjen!! Nå må den holde!!
Tusen takk koselig med gratulasjon jeg er et nervevrak uten like Håper den klamrer seg godt fast! hvis jeg når uke 5-6 nå så tror jeg at jeg skal klare å roe meg litt.. begynte å blø 4+2 sist og er der i dag! Mistet 4+5. Så håper ikke det skjer noe de nermeste dagene! Slitsomt å være så redd klarer ikke helt være glad enda kjenner jeg...
Hvordan går det med deg?
Ja slitsomt å uroe seg! Så bra at du er igang igjen allerede jeg trodde det ble over jul på deg? Spennende åJa. Det forstår eg veldig godt!! Merkelig alt man skal uroe oss over. Men krysse alt for at det går bra
Her går det tregt - venter på resepter og diverse fra Haugesund. Kan begynne på neste menstruasjon tror jeg Den kommer om 1,5 uke.
Kjempefin stigning på testene dine da! skjønner det er vanskelig å slappe av, jeg har mest lyst til å teste flere ganger om dagen!! Men holder meg til å teste hver morgen da!
Gratulerer med positiv test og en liten spire på vei
Ja slitsomt å uroe seg! Så bra at du er igang igjen allerede jeg trodde det ble over jul på deg? Spennende å
følge deg nå! du skal kanskje ha lavere dose pga overstimulering sist? blir det uttak/innsett før jul da? lykke lykke til!
Det går helt fint Blir spennende å følge deg videre da, alle gode ting er 2? Satser på det for oss beggeBeklager sent svar. Kan være vi må vente til over jul - spørs litt med når de er åpen å sånn i juletider. Vi får se Jeg hadde jo en veldig liten dose sist gang, men kanskje jeg får en annen type stimulering denne gangen. Vi får se. Venter spent på papirene Håper de kommer denne uken.
Takk Håper spiren din holder seg godt fast nå!!
Første HCG prøve tatt i dag tidlig, fikk ikke svar på denne i dag. Klinikken var ikke så interesserte i å gi meg svar på
den første prøven heller... Er jo en Evt stigning som er viktig uansett... altfor spent og redd:/ men svangerskapsymptomene er hvertfall der fortsatt... krysser alt som krysses kan!
Håper virkelig du får gode resultater på blodprøvene! Skjønner det er veldig skummelt med blødninger Heldigvis er det mange det går bra med selv om de blør litt, så krysser fingrene for deg at det er helt uskyldige greier!! Hold deg fast lille spire<3
Krysser fingrene for at det går fint