Lillebrøster ønskes

Gratulerer så masse til deg ❤️ Kjempekjekt at du ble gravid igjen!! Nå må den holde!!
 
Gratulerer så masse til deg ❤️ Kjempekjekt at du ble gravid igjen!! Nå må den holde!!
Tusen takk:) koselig med gratulasjon:) jeg er et nervevrak uten like Håper den klamrer seg godt fast!:) hvis jeg når uke 5-6 nå så tror jeg at jeg skal klare å roe meg litt..:) begynte å blø 4+2 sist og er der i dag! Mistet 4+5. Så håper ikke det skjer noe de nermeste dagene! Slitsomt å være så redd klarer ikke helt være glad enda kjenner jeg...

Hvordan går det med deg?:)
 
Tusen takk:) koselig med gratulasjon:) jeg er et nervevrak uten like Håper den klamrer seg godt fast!:) hvis jeg når uke 5-6 nå så tror jeg at jeg skal klare å roe meg litt..:) begynte å blø 4+2 sist og er der i dag! Mistet 4+5. Så håper ikke det skjer noe de nermeste dagene! Slitsomt å være så redd klarer ikke helt være glad enda kjenner jeg...

Hvordan går det med deg?:)

Ja. Det forstår eg veldig godt!! Merkelig alt man skal uroe oss over. Men krysse alt for at det går bra :)

Her går det tregt - venter på resepter og diverse fra Haugesund. Kan begynne på neste menstruasjon tror jeg :) Den kommer om 1,5 uke.
 
Ja. Det forstår eg veldig godt!! Merkelig alt man skal uroe oss over. Men krysse alt for at det går bra :)

Her går det tregt - venter på resepter og diverse fra Haugesund. Kan begynne på neste menstruasjon tror jeg :) Den kommer om 1,5 uke.
Ja slitsomt å uroe seg! Så bra at du er igang igjen allerede:) jeg trodde det ble over jul på deg? Spennende å
følge deg nå!:) du skal kanskje ha lavere dose pga overstimulering sist?:) blir det uttak/innsett før jul da?:) lykke lykke til!:)
 
ImageUploadedByBV Forum1480688076.293572.jpg
18 DPO i dag. Klarer ikke slappe helt av, har 4 ganger siden lørdag har svakt rosa på papiret og trodd at nå mister jeg, men hver gang stopper det opp med en gang... sist i går morges. Nederste testen fra i dag, den øverste fra onsdag. Stigning der så kanskje jeg kan slappe litt av snart...? Håper virkelig det!
 
Kjempefin stigning på testene dine da! :) skjønner det er vanskelig å slappe av, jeg har mest lyst til å teste flere ganger om dagen!! Men holder meg til å teste hver morgen da!
 
Gratulerer med positiv test og en liten spire på vei :)
 
Kjempefin stigning på testene dine da! :) skjønner det er vanskelig å slappe av, jeg har mest lyst til å teste flere ganger om dagen!! Men holder meg til å teste hver morgen da!

Ja det er heldigvis fin stigning!:) så jeg prøver å slå meg til ro med det:)

Kjenner meg igjen i det du sier om testing ja:) Var sykt stolt i går, for da hadde jeg klart å la være å teste en dag[emoji23][emoji23] Så i går fortjente jeg det såååå syntes jeg[emoji13]

Tok en digital i dag og håpet på 3+, men ble 2-3 fortsatt... Meeeen, åpnet opp og de tre strekene er neeeesten like sterke, så da håper jeg på 3+ på mandag:) (håper jeg klarer å holde meg til da)[emoji13]
 
19 DPO, rugedag 16[emoji2]
Eller kanskje jeg heller skal si gravid uke 4+5... jeg tørr ikke helt enda. Så jeg har holdt meg på assistert forumet foreløpig.. kanskje jeg skal tørre å flytte over til Augustgruppen på mandag, da er jeg 5+0! Håper sånn at spiren har klamret seg godt fast og blir!:)

Har ikke hatt noe spotting siden torsdag morgen, så håper det har gitt seg nå!

Symptomene har blitt flere, har vert veldig trøtt og sliten helt siden stimuleringen, i dag meldte kvalmen seg, og puppene har begynt å bli ømme igjen (var det i starten av rugetiden før det gav seg). Humøret er skiftende, er vell en kombinasjon av litt angst for å miste og hormoner og i det hele tatt... hodepine har jeg og hver dag og hatt siden rugetiden. Meeeen, jeg er sykt glad for alle symptomer og klager IKKE!:)
 
Ja slitsomt å uroe seg! Så bra at du er igang igjen allerede:) jeg trodde det ble over jul på deg? Spennende å
følge deg nå!:) du skal kanskje ha lavere dose pga overstimulering sist?:) blir det uttak/innsett før jul da?:) lykke lykke til!:)

Beklager sent svar. Kan være vi må vente til over jul - spørs litt med når de er åpen å sånn i juletider. Vi får se :) Jeg hadde jo en veldig liten dose sist gang, men kanskje jeg får en annen type stimulering denne gangen. Vi får se. Venter spent på papirene :) Håper de kommer denne uken.

Takk :) Håper spiren din holder seg godt fast nå!!
 
Beklager sent svar. Kan være vi må vente til over jul - spørs litt med når de er åpen å sånn i juletider. Vi får se :) Jeg hadde jo en veldig liten dose sist gang, men kanskje jeg får en annen type stimulering denne gangen. Vi får se. Venter spent på papirene :) Håper de kommer denne uken.

Takk :) Håper spiren din holder seg godt fast nå!!
Det går helt fint :) Blir spennende å følge deg videre da, alle gode ting er 2? :) Satser på det for oss begge :) :)
 
  • Liker
Reactions: DLK
Jeg fortsetter med disse småblødningene som kommer ca annenhver dag, er ekstremt lite, akkurat som et blodkar som sprekker så kommer det litt rosa på papiret og stopper med en gang, så går det en-to dager til neste gang. Snakket med klinikken i dag som og sa det meget mulig kan være blodkar som sprekker. Etter spørsmål fra meg skal jeg ta HCG prøve i morgen og torsdag for å se om det er normal stigning, dette for å forhåpentligvis roe meg ned. Jeg ble kjempe stressa etter at dette ble bestemt og gruer meg veeeeldig til disse prøvene.. Men det blir godt å få vite noe sikkert. I mellomtiden skal jeg stikke på apoteket og kjøpe meg flere tester for å se etter stigning på disse. Håper virkelig dette skal gå bra! Inntil torsdag fortsetter jeg å være her inne på assistert, vet ikke hvorfor men det føles tryggest... :) Håper å flytte over i augustformumet på torsdag :)
Prøver alt jeg kan å tenke positivt, men er såååå redd for å få enda ett hardt slag i magen!
 
Første HCG prøve tatt i dag tidlig, fikk ikke svar på denne i dag. Klinikken var ikke så interesserte i å gi meg svar på
den første prøven heller... Er jo en Evt stigning som er viktig uansett... altfor spent og redd:/ men svangerskapsymptomene er hvertfall der fortsatt... krysser alt som krysses kan!
 
Første HCG prøve tatt i dag tidlig, fikk ikke svar på denne i dag. Klinikken var ikke så interesserte i å gi meg svar på
den første prøven heller... Er jo en Evt stigning som er viktig uansett... altfor spent og redd:/ men svangerskapsymptomene er hvertfall der fortsatt... krysser alt som krysses kan!

Håper virkelig du får gode resultater på blodprøvene! Skjønner det er veldig skummelt med blødninger:( Heldigvis er det mange det går bra med selv om de blør litt, så krysser fingrene for deg at det er helt uskyldige greier!! Hold deg fast lille spire<3
 
Håper virkelig du får gode resultater på blodprøvene! Skjønner det er veldig skummelt med blødninger:( Heldigvis er det mange det går bra med selv om de blør litt, så krysser fingrene for deg at det er helt uskyldige greier!! Hold deg fast lille spire<3

Tusen takk:)
Ja det er veldig lite, så jeg håper fortsatt, men er veldig redd, blir godt å få vite..
Snille deg [emoji173]️ håper spiren holder seg goooodt fast:)
 
Back
Topp