Håperpånr2<3
Glad i forumet
Tusen takkDette var da kjempebra Lykke til i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDette var da kjempebra Lykke til i morgen!
Innsett overstått Nå er jeg ruger igjen Håper på verdens beste julegave
Gratulerer som ruger!! Krysser fingrene for at du får en fantastisk julegave i år!!Innsett overstått Nå er jeg ruger igjen Håper på verdens beste julegave
Ja ikke sant! Jeg gikk på en testesmell i dag.. men nå angrer jeg, for jeg har brukt opp begge strimmeltestene jeg hadde igjen, så er det sikkert ovitrelle streker som er der?:/Herlighet, nå går det så fort!
Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen av å tenke på at du og jeg skal teste snart
Kan jo bare håpe på at det blir første livstegn fra våre nye arvinger vi får se
Jadda... Gikk på en real testesmell i dag 10 DPO, rugedag 7.
Den øverste tok jeg til morgenen, veldig svak strek, så klarte jeg ikke la være å ta en ny nå nettopp, som er den nederste. Strekene er lett å se i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde. Nederste er litt sterkere... hmm...? Er dette ovitrelle eller baby? Dette var de siste to strimlene jeg hadde igjen etter forrige gang, jeg hadde nemlig store planer om å ikke ta så mange tester denne gangen tok ovitrelle sist lørdag kl 20.30, kan den kan vell henge i enda...?:/ 12 dager siden...
Edit: bilde i neste innlegg
Jeg turte ikke helt håpe ovitrelle er ute, men den skal jo det? Mener å huske at noen her ikke har sagt den kan henge i i 14 dager...Det må da være baby!!!!
Ovitrellen skal jo være ute nå!!