Lillebrøster ønskes

Siden de ville følge med på eggene en dag til, ble innsett utsatt til i morgen... Det var visst for å kunne velge ut det beste, siden mange lå likt nå og de holdt på å dele seg i dag tidlig, så da ville de se hvem som delte seg videre. Veldig spent på morgendagen. Jeg snakket med LAB damen som var veldig sikker på innsett. Men jeg føler likevell jeg må forberede meg på at det ikke blir... krysser fingrene for morgendagen...
 
Lykke til i dag!! :)
 
Rugedag 6/9DPO er forbi, og jeg kjenner nervøsiteten komme... sammen med en rar kombinasjon av lyst til å ta en test og redd for å teste... egentlig vil jeg vell bare finne ut av det tror jeg.. vi får se når første ryker, jeg klarer ikke vente helt til TD tirsdag, men prøver å holde meg til lørdag når jeg og mannen har avtalt :)
 
Herlighet, nå går det så fort!
Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen av å tenke på at du og jeg skal teste snart :rolleyes:
Kan jo bare håpe på at det blir første livstegn fra våre nye arvinger vi får se :Heartred
 
Herlighet, nå går det så fort!
Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen av å tenke på at du og jeg skal teste snart :rolleyes:
Kan jo bare håpe på at det blir første livstegn fra våre nye arvinger vi får se :Heartred
Ja ikke sant! Jeg gikk på en testesmell i dag.. men nå angrer jeg, for jeg har brukt opp begge strimmeltestene jeg hadde igjen, så er det sikkert ovitrelle streker som er der?:/
 
Jadda... Gikk på en real testesmell i dag 10 DPO, rugedag 7.

Den øverste tok jeg til morgenen, veldig svak strek, så klarte jeg ikke la være å ta en ny nå nettopp, som er den nederste. Strekene er lett å se i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde. Nederste er litt sterkere... hmm...? Er dette ovitrelle eller baby? Dette var de siste to strimlene jeg hadde igjen etter forrige gang, jeg hadde nemlig store planer om å ikke ta så mange tester denne gangen tok ovitrelle sist lørdag kl 20.30, kan den kan vell henge i enda...?:/ 12 dager siden...

Edit: bilde i neste innlegg
 
Jadda... Gikk på en real testesmell i dag 10 DPO, rugedag 7.

Den øverste tok jeg til morgenen, veldig svak strek, så klarte jeg ikke la være å ta en ny nå nettopp, som er den nederste. Strekene er lett å se i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde. Nederste er litt sterkere... hmm...? Er dette ovitrelle eller baby? Dette var de siste to strimlene jeg hadde igjen etter forrige gang, jeg hadde nemlig store planer om å ikke ta så mange tester denne gangen tok ovitrelle sist lørdag kl 20.30, kan den kan vell henge i enda...?:/ 12 dager siden...

Edit: bilde i neste innlegg

Det må da være baby!!!! :D
Ovitrellen skal jo være ute nå!!
 
Det ser ut som tilsvarende strek som jeg fikk 11 dpo da jeg ble gravid! Hvisker gratulerer :D
 
Jeg tør absolutt ikke juble enda, men håpet er der:) streken er akkurat lik som sist 10 dpo da jeg ble gravid og mistet. Nå fikk jeg jo sååå lyst på flere tester, men de vil jo ikke komme før over helga uansett.. så jeg får klare meg med de jeg har:) har en CB plus som jeg tenkte å ta lørdag, og en digital som jeg tar testdagen. Så håper jeg det er håp helt til test dato:)
 
Det må da være baby!!!! :D
Ovitrellen skal jo være ute nå!!
Jeg turte ikke helt håpe ovitrelle er ute, men den skal jo det? Mener å huske at noen her ikke har sagt den kan henge i i 14 dager...
 
Back
Topp