Lillebrøster ønskes

Jeg mener og skimte noe på den siste! Så spennende!!!!!! Iiiik...... Når tar du neste test da? Jeg tok 6 tester på en dag jeg!!!! Med billigtester kan man jo holde på i lange drag!! Lyst og legge inn bilder av de neste du tar? Tvi tvi!!! :woot:
 
Jeg mener og skimte noe på den siste! Så spennende!!!!!! Iiiik...... Når tar du neste test da? Jeg tok 6 tester på en dag jeg!!!! Med billigtester kan man jo holde på i lange drag!! Lyst og legge inn bilder av de neste du tar? Tvi tvi!!! :woot:
Jeg har tatt tre i dag hehe:) veldig spennende! Legger ut den siste under her:) Gikk ikke å laste opp som svar...

Edit: upload failed er hvertfall ikke vanskelig å se den rosa streken på siste test. Til og med mannen ser den godt!:)
 
Fantastisk!!!! Du er jo gravid!!!! Så gøy!!! Nå må vi bare håpe at spiren sitter frem til IKM. WOOOOOHOOOO!!!
Jeg tørr ikke slippe jubelen løs:) håpet er der fortsatt:) er kjemisk veldig vanlig? Er såååå redd for kjemisk nå!
 
Jeg tenker litt det samme. Hvis du fokuserer for mye på noe negativt ladet fører det stress på kroppen. Og det trenger du ikke nå!! Jeg også fikk tidlig positiv. Var 8 dpo. Jeg jublet først dagen etter IKM. Senk skuldrene tenk på hvor langt du er kommet...:smiley-bounce022
 
Gratulerer så mye :)
 
Ser veldig flott ut! :D Gratulerer!
 
Tusen takk alle:) jeg får prøve å slappe av og nyte det:) Er så mange her som har hatt kjemisk i det siste, så er vell derfor.. men jeg prøver å nyte:) Jeg har en del murringer i magen i går og i dag, mest på morgenen, men i dag også litt utover dagen... er dette negativt? stresser litt med alt her:/
 
Murring = voksende livmor = veldig bra tegn. :happy:
Menssmerter er et bra tegn.... Om du ikke kjenner noe smerte er det også helt riktig. Prøv og slapp av og la naturen styre resten fra nå!:) Jeg smiler med deg!!!
 
Murring = voksende livmor = veldig bra tegn. :happy:
Menssmerter er et bra tegn.... Om du ikke kjenner noe smerte er det også helt riktig. Prøv og slapp av og la naturen styre resten fra nå!:) Jeg smiler med deg!!!

Tusen takk:) ja jeg skal prøve å slappe av nå:) tusen takk for støttende ord:)ImageUploadedByBV Forum1474216695.571951.jpg

Fin stigning hvertfall:) Det må bare vare:)
 
OIOIOI - Gratulerer såååå masse til deg ❤️❤️❤️ Kjempegode nyheter!! Ååå, nå ble jeg glad på deres vegne.
 
OIOIOI - Gratulerer såååå masse til deg ❤️❤️❤️ Kjempegode nyheter!! Ååå, nå ble jeg glad på deres vegne.
Tusen takk:) jeg smiler forsiktig, men tørr ikke slippe jubelen helt løs enda:) men det er riktig vei dette:):)
Hvordan går det med dere da?:) spent:):)
 
  • Liker
Reactions: DLK
Tusen takk:) jeg smiler forsiktig, men tørr ikke slippe jubelen helt løs enda:) men det er riktig vei dette:):)
Hvordan går det med dere da?:) spent:):)

Nei, det forstår eg. Men ser meget bra ut da :D

Her venter vi bare på TR og ny syklus egentlig :) Ellers intet nytt :)
 
Nei, det forstår eg. Men ser meget bra ut da :D

Her venter vi bare på TR og ny syklus egentlig :) Ellers intet nytt :)
Når venter du ny syklus da?:) og hvordan er opplegget når du skal igang?:) spennende altså:):)
 
Back
Topp