Lillebrøster ønskes

Når venter du ny syklus da?:) og hvordan er opplegget når du skal igang?:) spennende altså:):)

Eg forventer mensen rundt 1. oktober - skal ha innsett i naturlig syklus. Blir vel innsett to dager etter positiv EL-test :) Veldig spent!!

Såå de nye testene dine!!
Herregud så gøy :D No må eg i hvert fall få si gratulerer :)
 
Eg forventer mensen rundt 1. oktober - skal ha innsett i naturlig syklus. Blir vel innsett to dager etter positiv EL-test :) Veldig spent!!

Såå de nye testene dine!!
Herregud så gøy :D No må eg i hvert fall få si gratulerer :)
Så spennende da:) er ikke så lenge til det nå:) plutselig er september over:)

Tuuuusen takk:) jeg er jo glad, men jeg skjønner ikke helt hva som foregår nå:) mange tanker her:)
 
  • Liker
Reactions: DLK
Hei igjen! Hvordan er ståa? Fått noen symptomer? :smiley-angelic008
Hei:)
Jeg har masse magemurringer og føler "det er noe der", og veldig vondt i korsryggen på høyre side i dag... ellers veldig veldig sliten og trøtt, føles som jeg kan sove 24/7 eller ingen symptomer... håper kvalmen holder seg unna, den kom i uke 7 sist:) men aller mest håper jeg at spiren klamrer seg goooodt fast og blir det, så tåler jeg heller kvalme og det som er:) føler test dagen på torsdag er litt avgjørende:) men jeg prøver å glede meg litt forsiktig:)
 
Gratulerer så mye :) Herlig med positive tester:)
 
I morgen er test dato, men jeg klarte jo ikke å vente så lenge. Jeg tok en cb+ i dag for å være sikker, og den var mye sterkere enn i går, så da puster jeg lettet ut og prøver å slå meg til ro med at dette skal gå bra:) Jeg velger å nyte dette og kose meg:) Endelig gravid:)
Jeg føler meg veldig heldig som ble gravid på første forsøk:) Hausken hadde nok rett når han var så skråsikker på at det skulle gå på første forsøk:)
Så da får jeg kontakte klinikken i morgen for å få dato for UL i uke 7:) Spennende tider, måtte vår kjæreste spire klore seg fast og bli der til tidlig i juni:) Jeg føler meg hvertfall gravid:) herlig følelse :) Håper det blir mange her inne som følger etter snart:)
 
I morgen er test dato, men jeg klarte jo ikke å vente så lenge. Jeg tok en cb+ i dag for å være sikker, og den var mye sterkere enn i går, så da puster jeg lettet ut og prøver å slå meg til ro med at dette skal gå bra:) Jeg velger å nyte dette og kose meg:) Endelig gravid:)
Jeg føler meg veldig heldig som ble gravid på første forsøk:) Hausken hadde nok rett når han var så skråsikker på at det skulle gå på første forsøk:)
Så da får jeg kontakte klinikken i morgen for å få dato for UL i uke 7:) Spennende tider, måtte vår kjæreste spire klore seg fast og bli der til tidlig i juni:) Jeg føler meg hvertfall gravid:) herlig følelse :) Håper det blir mange her inne som følger etter snart:)

Da gratulerer jeg deg så mye!! Dette var veldig kjekke nyheter :D Send babystøv over til meg - så min kan spire kan klamre seg fast i oktober :)
 
Da gratulerer jeg deg så mye!! Dette var veldig kjekke nyheter :D Send babystøv over til meg - så min kan spire kan klamre seg fast i oktober :)
Tusen tusen takk:) masse babystøv sendes din vei:) blir spennende å følge deg:)
 
Hvordan ble testingen idag? Fremdeles strek tenker jeg!?!
Jeg var så nervøs for den streken, at jeg tok i går ettermiddag istedet for i dag:) slik at jeg skulle slippe Evt nederlag rett før jobb i dag, men det ble ikke nederlag:) nederste i går:) har fått time til ul kontroll i oktober :)

Edit: testene er mye sterkere i virkeligheten... så nå at bildet er veldig svakt...
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1474559828.358122.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1474559828.358122.jpg
    41,8 KB · Visninger: 48
Last edited:
Jeg trodde mitt største mareritt var i ferd med å skje... Fredag begynte jeg nemlig å blø, men veldig lite.. Begynte med litt rosa på papiret, før det etterhvert ble friskt blod... jeg tok en test som var sterk og fin, men tenkte jeg kom til å miste... digitale viste gravid 1-2, jeg tenkte den skulle vist 2-3 snart Mot kvelden stoppet det, og ble lys rosa på papiret før det til slutt var ingenting.. i går var det lys rosa på papiret, eller ingenting... så begynte jeg å håpe at dette kunne være en av disse vanlige blødningene... og tenkte jeg skulle ta nye tester i dag for å se... ImageUploadedByBV Forum1474783276.002456.jpg
Nederste fra i dag...

Også...
ImageUploadedByBV Forum1474783298.717730.jpg
Endelig viste den 2-3...
Jeg krysser fortsatt fingrene...
 
Så utrolig gøy at det gikk veien for dere :D :D Gratulerer så mye med spiren, jeg håper den klorer seg fast i 9 måneder nå så får dere deres ønskede lillebrøster ;)
Og prøv å ikke bekymre deg så mye over blodet, det er mange som kan få små blødninger/blodig slim uten at det trenger å bety noe ❤️
 
Så utrolig gøy at det gikk veien for dere :D :D Gratulerer så mye med spiren, jeg håper den klorer seg fast i 9 måneder nå så får dere deres ønskede lillebrøster ;)
Og prøv å ikke bekymre deg så mye over blodet, det er mange som kan få små blødninger/blodig slim uten at det trenger å bety noe ❤️
Jeg håper jeg er en av de det er normalt hos:) Prøver å slappe av, men det er ikke såååå lett:/ Mannen sier jeg stresser unødvendig for han er overbevist om at det går bra:) jeg blir veldig beroliget av han for han pleier faktisk ha rett når han sier sånn:) Når han er såååå sikker:) uansett er det bra det har en beroligende effekt på meg
 
Større blødning i dag... jeg antar at jeg har mistet... Helt tom og trøstesløs... Det var for godt til å være sant...
 
Back
Topp