LILLA LAG Slankekrigen

Da ble vi nr 2, og ingen ut :)) Jeiii :)

Haha:) Vi kom på andre plass med et gjennomsnitt på 0%. Jaja, da overlevde jeg med +400(som egentlig bare var+200). Lover å gi alt denne uken, nekter å se røde tall.

Håper dere får en sunn og sprek uke.

MaiSeptAugSkatt skrev:

Rødtoppen Hissig skrev:
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere ned 

Nei! Å trekke deg må du ikke finne på å gjøre!!:)
Dette handler uansett ikke om å vinne.. Vi er et lag som skal motivere og støtte hverandre til å gå ned i vekt..Uansett hvor lang tid det vil ta har ikke det noe å si.
Men jeg forstår deg også..jeg har hatt de samme tankene..men har likevel valgt å fortsette..
Vil så gjerne du fortsetter å være her. du motiverer hvertfall meg kjempemasse:)
Denne uka blir nok bedre for oss alle skal du se:)

Takk for fine ord  Har bedre mot nå!
Jeg håper at denne uka som kommer viser seg å være ei god uke. Skal straks rydde plass her så jeg kan trene 30 days shred.
Håper jeg får inn litt trening for hver dag og så håper jeg at jeg kan fokusere på maten mer, sånn at jeg ikke overstiger kalorigrensa. Må bli flinkere å bruke vektkubben mer aktivt for det har vært veldig sløvt de siste 2månedene.

Lykkelulla skrev:
Haha:) Vi kom på andre plass med et gjennomsnitt på 0%. Jaja, da overlevde jeg med +400(som egentlig bare var+200). Lover å gi alt denne uken, nekter å se røde tall.

Beklager så mye, hadde fått alle resultatene 10 på 7 så da sendte jeg de inn for jeg skulle legge størstemann klokken 19.. Og så tok det litt tid og jeg gjorde litt annet så så ikke pm'en fra deg før nå.. Men ingen gikk jo ut så da begynner du jo uka på +200 gram uansett og er "ahead" i gamet allerede....

Selv var det minus 100 gram, ble utskeielse på lørdag med date men det var SÅ verdt det å gå ut med mannen og spise god mat (nåja, det kostet mer enn det smakte men men..) og drikke vin.... Leeeeenge siden og så kjekkt!!! Men nå blir det å stå på denne uka og sørge for bedre nedgang neste uke..

så bra! selv med flere som hadde oppgang klarte vi likevel 2.plass! kjempestolt av lag lilla og veldig glad jeg kom på dette laget:)
Neste uke går vi for 1.plass!:)

Rødtoppen Hissig skrev:

MaiSeptAugSkatt skrev:

Rødtoppen Hissig skrev:
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere ned 

Nei! Å trekke deg må du ikke finne på å gjøre!!:)
Dette handler uansett ikke om å vinne.. Vi er et lag som skal motivere og støtte hverandre til å gå ned i vekt..Uansett hvor lang tid det vil ta har ikke det noe å si.
Men jeg forstår deg også..jeg har hatt de samme tankene..men har likevel valgt å fortsette..
Vil så gjerne du fortsetter å være her. du motiverer hvertfall meg kjempemasse:)
Denne uka blir nok bedre for oss alle skal du se:)

Takk for fine ord  Har bedre mot nå!
Jeg håper at denne uka som kommer viser seg å være ei god uke. Skal straks rydde plass her så jeg kan trene 30 days shred.
Håper jeg får inn litt trening for hver dag og så håper jeg at jeg kan fokusere på maten mer, sånn at jeg ikke overstiger kalorigrensa. Må bli flinkere å bruke vektkubben mer aktivt for det har vært veldig sløvt de siste 2månedene.

Så bra! Nå ble jeg glad!!
Er sikker på vi får en mye bedre nedgang denne uka! For nå gir vi alt!:-)
30 ds er effektivt! Selv om jeg ikke har gått ned så mye så ser jeg likevel forskjell på bildene jeg har tatt av megselv(dag 1 og dag 10..tar nytt på dag 20 og dag 30) Så det er ikke såå mye som skal til:)
Å gå tur er jo og supert da om du har tid til det:)

Pearl skrev:

Lykkelulla skrev:

Beklager så mye, hadde fått alle resultatene 10 på 7 så da sendte jeg de inn for jeg skulle legge størstemann klokken 19.. Og så tok det litt tid og jeg gjorde litt annet så så ikke pm'en fra deg før nå.. Men ingen gikk jo ut så da begynner du jo uka på +200 gram uansett og er "ahead" i gamet allerede....

Selv var det minus 100 gram, ble utskeielse på lørdag med date men det var SÅ verdt det å gå ut med mannen og spise god mat (nåja, det kostet mer enn det smakte men men..) og drikke vin.... Leeeeenge siden og så kjekkt!!! Men nå blir det å stå på denne uka og sørge for bedre nedgang neste uke..

Sånn er det, jeg hadde jo allerede sendt inn. Men når jeg så at det plutselig var mindre så fikk jeg litt panikk om at jeg skulle ryke. Så tok sjangsen. Men det gikk uansett bra selv om det gikk dårlig:)

Da har jeg fullført dag 14 på 30 day shred..en smule lei nå, men fast bestemt på å fullføre denne gang også:) Håper jeg på dag 30 kan skryte på meg noen utrolige før og etterbilder...hehe..
Er hjemme med 3 barn idag..så er lite tid til mer trening før de er iseng ikveld..planen er da 40minutter på trimsykkelen på tung intensitet:)
Motivasjonen er på plass. hjalp veldig å endelig få en liten nedgang:) Nå må det bare fortsette slik fremover:)
Ha en fin dag jenter!

MaiSeptAugSkatt skrev:
Da har jeg fullført dag 14 på 30 day shred..en smule lei nå, men fast bestemt på å fullføre denne gang også:) Håper jeg på dag 30 kan skryte på meg noen utrolige før og etterbilder...hehe..
Er hjemme med 3 barn idag..så er lite tid til mer trening før de er iseng ikveld..planen er da 40minutter på trimsykkelen på tung intensitet:)
Motivasjonen er på plass. hjalp veldig å endelig få en liten nedgang:) Nå må det bare fortsette slik fremover:)
Ha en fin dag jenter!

Så flink du er:) Du klarer det nok skal du se:)
Selv har jeg trent ripped in 30. Liker virkelig ikke dvd nr 2. De hopp og spertt-plankeøvelsene funker bare ikke for meg. Håper det blir bedre etter hvert, men er redd for knærne. Kunne også trene 30min elipsemaskin. Men det ble bare 5min, da jeg plutselig følte meg skikkelig kvalm og svimmel. Så jeg får se om jeg får tatt det igjen en annen dag denne uken. Ble tilsammen 300kcal da. Så får være fornøyd med det i dag.

Jeg klarer det ja...kan om jeg vil...har jo fullført det opplegget noen ganger før....men etter denne runden blir det leenge til neste gang;)
Ripped in 30 er jo og knallgod trening...vurderer å ta den etter 30 ds...ellers liker jeg godt de andre dvd`ene hennes og:) blir vel til at jeg ikke følger noe opplegg, men trener litt av hvert:) da blir det hvertfall litt variasjon:)
Du er jo veldig flink å trene da. det skal du ha!=) hvordan er kostholdet?

jeg kan skryte på meg at jeg har mottstått masse fristelser idag:
taco!smash!peanøtter!smågodt!potetgull!og brus!!
yes!
Hadde såå lyst på bare en liiten bit...Men istedet gikk jeg å skifta å satte meg på trimsykkelen en halvtime! det hjalp masse på søtsuget:):)

ikveld skal jeg teste ut jillian`s killer buns,thighs, level 2! aldri  testa ut level 2, så grugleder meg litt til det;)
Ellers er jeg nå halveis på 30 day shred! Så nå forventer jeg noen flotte resultater fremover!!hehe

MaiSeptAugSkatt skrev:
ikveld skal jeg teste ut jillian`s killer buns,thighs, level 2! aldri  testa ut level 2, så grugleder meg litt til det;)
Ellers er jeg nå halveis på 30 day shred! Så nå forventer jeg noen flotte resultater fremover!!hehe

Det blir nok ganske tøft. Men det fikser du fint. Jeg syns jillian fokuserer veldig på styrke av bena. Det liker jeg ikke. Etter bare 9treningsøkter med henne har jeg fått skikkelig klumpelår. Jeg får fort muskler i lårene og ønsker virkelig at de skal bli større. Men men, håper det blir bedre når fettprosenten går ned.

Kosten går det bra med. Spiser sundt og variert. Trur oppgangen på mandag skylder at jeg spiste litt lasagne på søndag. Siden jeg ikke spiser så mye salt om dagen så spørs det om det var det.

har du testa six week,six pack? der er det mye magetrening hvertfall:)
Jeg sliter jo mest med magen..men vil  jo og få vekk rompe/lår..Så da tror jeg killer buns,thighs vil hjelpe på. håper hvertfall på det:) har masse muskler i beina...men også endel disselår...det skal bort!!!
Skal øke på treninga denne måneden også..Så da Må jeg vel få litt mer fortgang i nedgangen:)

Ja kan være pga lasagnen..men nå gikk jo ikke du opp så mye heller da...men du får ta lasagne lørdagen neste gang da..hehe..
flink har du uansett vært:):):)

MaiSeptAugSkatt skrev:
har du testa six week,six pack? der er det mye magetrening hvertfall:)
Jeg sliter jo mest med magen..men vil  jo og få vekk rompe/lår..Så da tror jeg killer buns,thighs vil hjelpe på. håper hvertfall på det:) har masse muskler i beina...men også endel disselår...det skal bort!!!
Skal øke på treninga denne måneden også..Så da Må jeg vel få litt mer fortgang i nedgangen:)

Ja kan være pga lasagnen..men nå gikk jo ikke du opp så mye heller da...men du får ta lasagne lørdagen neste gang da..hehe..
flink har du uansett vært:):):)

Nei, jeg har ikke testet six week, six pack eller killer buns, thighs. Så jeg får laste dem ned å se om jeg liker de. Jeg har jo disselår jeg også, men de musklene som går ned til kneet står ut som to store klumper. Tror jeg hadde blitt en bra vektløfter..hehe:) Hadde vært morro å skjekka fettprosent/muskelmasse en gang.
Kjenner jeg er litt lei slanking allerede. Har nok trent litt for mye den siste måneden. Så har gått litt lei. Håper det tar seg opp igjen.

Hvor mye trener du på ei uke da? Kan fort bli litt lei om det blir for mye..Kroppen trenger jo litt hvile og=)
Her trener jeg jo hver dag..Men jeg føler jeg måå..og har sååå lyst å se resultater..Så det er nok derfor jeg fortsetter slik,,,men om det ikke skjer noe snart her så gidder jeg nok ikke fortsette slik uke etter uke......Men gir det litt mer tid...Gikk ikke ned mer enn 1.2kg i januar...håper februar blir bedre:)
Hehe..klumpete lår du...:p skjønner hva du mener...for jeg har det selv.. har visst endel muskler der...men det er vel en god ting da...å ha sterke bein:p Om bare fettet på innsiden av låra kunne forsvunnet snart også...Men først og fremst er det jo magen jeg vil ha bort..disselåra kan jeg leve med...hehehe

MaiSeptAugSkatt skrev:
Hvor mye trener du på ei uke da? Kan fort bli litt lei om det blir for mye..Kroppen trenger jo litt hvile og=)
Her trener jeg jo hver dag..Men jeg føler jeg måå..og har sååå lyst å se resultater..Så det er nok derfor jeg fortsetter slik,,,men om det ikke skjer noe snart her så gidder jeg nok ikke fortsette slik uke etter uke......Men gir det litt mer tid...Gikk ikke ned mer enn 1.2kg i januar...håper februar blir bedre:)
Hehe..klumpete lår du...:p skjønner hva du mener...for jeg har det selv.. har visst endel muskler der...men det er vel en god ting da...å ha sterke bein:p Om bare fettet på innsiden av låra kunne forsvunnet snart også...Men først og fremst er det jo magen jeg vil ha bort..disselåra kan jeg leve med...hehehe

Jeg trener 6-7 dager i uken. Det holder jo ikke i lengden. Da blir det bare periodetrening. Trur jeg må jobbe med meg selv og ha fast 3-4 dager i uken jeg skal trene. For det er mer holdbart over tid.

Da ble det trening idag også! Var innom slankebloggen min og så på før og etterbildene mine der...DET ga meg VIRKELIG motivasjon!! Først nå jeg innså hvor mye større jeg har blitt!!!sukk...meeen nå gjør jeg noe med det! Så da var det rett på trimsykkelen i 45minutter...tidligere idag tok jeg level 2. 30 day shred!
Forventer nedgang mandag! viss ikke jeg får det blir jeg litt sur tror jeg...hehe

MaiSeptAugSkatt skrev:
Rødtoppen Hissig:
Hvordan har uka gått hos deg??=)

Den har gått like ille som forrige uke 
Den starta jo så bra, trente 30 day shred og rockering på mandag. Corebar og rockering på tirsdag. Onsdag hadde jeg et fall i dramasalen under en aktivitet, så jeg falt rett på halebeinet. Så hele onsdagen var helt forferdelig. Klarte ikke sitte, ikke ligge, ikke gå, ikke noen ting, det var helt grusomt. Var bedre i går, men da tok leksene hele kvelden. I kveld har jeg huset fullt av folk, og i morgen er det jobb og etterpå sosiale omstendigheter på kvelden. Søndag har jeg meldt meg på aerobic (eller frisk puls som det heter) og det er jeg nødt å komme meg på.
Maten går greit, men hadde for mye kalorier i går og på onsdag. Også delvis fordi jeg syntes synd i meg selv. 
Føler jeg er inne i en ond sirkel som jeg ikke kommer ut av. Har så lyst å trene, spise sunt og gå ned i vekt, men nåe det ikke går veien ene dagen, så mister jeg grepet... Er sint på meg selv og vil prioritere andre ting enn jeg gjør, men det kan jeg ikke siden dette er mitt siste semester av utdanninga.

Back
Topp