LILLA LAG Slankekrigen



Nei, er ikke noe kjekt eller motiverende i det hele tatt når man jobber knallhardt for å få resultater...og takken har jo vært 200-300 gram som regel...Satser på at det begynner å løsne litt nå:-)
Og den nye vekta satser jeg på viser fine, lave tall:) ønska meg denne lenge! endelig fikk jeg bestillt den!:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg har bestillt meg ny vekt!!
Ei litt mer avansert ei..og svindyr!!!
Så nå er jeg virkelig spent på neste veiing! :) Håper den er verdt pengene!!
http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/fitnessvekter/bc-532-fitnessvekt-1048098


Oh GOD, den vekta der tror jeg ikke jeg tør å gå på.... 
Syke tid, greit å få vite vannmasse og fettprosent og det, men metabolsk alder? Da vil jeg heller leve i uvitenhet om at jeg er halveis til grava haha
Corebar er en treningsform der du får hel pakke. Det er ei "stang" på 1kg du trener med, og fokusområdet er magen og overkroppen pga teknikkene du bruker. Men i tillegg får du brukt beina og armene godt. Halve timen er puls, andre halvdel er styrketrening. I tillegg føler du deg lett til sinns etterpå, så det er virkleig full pakke 

Uka starter ikke bra... Hadde tenkt meg på spinn idag, men jeg fikk rett og slett ikke tid. Middagen som jeg hadde tenkt å ha ferdig til klokka 16 var ikke ferdig før nærmere 17 og da måtte jeg være ute av døra. Men tenkte det var greit med en dag treningsfri. Skal på corebar igjen i morgen, og bodybalance på torsdag, onsdag er siste dagen før jeg skal i ilden i eksamen, så da tror jeg jeg må fokusere på den hele dagen.
 
Hehe!!! ja..det kan være skumle greier det der;)
Samtidig så er jeg jo såå nyskjerrig også..Måå bare vite! hihi...Veldig spent på fett% og muskelmasse og!!
Posten har vært veeldig treig, så har ikke fått den enda!! bestillte den forrige torsdag!! Men så på sporinga idag...Så imorgen har jeg den nok i hus. spennende!!

Corebar virker jo som kjempegod trening da!! Synes det er sååå dumt jeg bor så fryktelig langt unna trenings-senter!! Tenkt på det lenge nå hvor mye jeg virkelig savner det! Litt lei av å trene i stua!! Men har jo ikke valg heller, så da får det bare bli sånn...:) Men kommer nok til å kjøpe meg ei tredemølle ganske snart...bare spare opp litt penger først;)

Du får ha masse lykke til med eksamen!! Det går nok kjempebra!
Du har jo vært så flink!!:) Det tar mye tid, men det er jo verdt det tilslutt:-)
 
Begynnelsen av denne uka ble jo ikke som planlagt. Middagen på mandag tok for lang tid, så jeg kom meg ikke på spinn, og da mista jeg lysta på egentrening også. I går vrikka jeg foten på vei hjem fra skolen, så kunne ikke gå, måtte holde den stiv hele tiden, så da måtte jeg også avbestille treninga. Men i dag er den besre og valget sto mellom zumba, bodypump og corebar HIT. Corebaren begynner på det mest vettige tidspunktet, så da blir det det. Hit står for High Intensity.
Og i morgen er det Bodybalance. Corebar kvelden før jeg skal i ilden, og bodybalance etter. Det blir bra!! 
 
Sorry jenter, men jeg må bare vise dere denne. En av mine kollegaer kom på jobb med denne kaka i dag.... jeg spiste ikke, men det var utrolig vanskelig...
 
jadda...gubben kom hjem med is og potetgull idag...jammi!!!!
Skal motstå frem til lørdag, da skal jeg for en gangs skyld unne meg litt godt!
Ikke gjort det siden nyttårsaften! ;)
 
åh, den kaka så god ut..er jo lov å unne seg litt innimellom da...så lenge man ikke tar helt av...hihi..
Men flink som motstod da!!bra gjort:)
Selv skal jeg unne meg noe godt lørdag...Har lova gubben å ikke ha slik slankehysteri lenger...at jeg en dag i uka må kunne kose meg litt...Det skal jeg og:) Leeenge siden sist!! Får bare håpe vekta vil samarbeide mandagen...gjør den ikke det så har jeg hvertfall fått kost meg i helga med familien:) I ukedagene er jeg uansett superflink;)
 


ranveigl skrev:
Sorry jenter, men jeg må bare vise dere denne. En av mine kollegaer kom på jobb med denne kaka i dag.... jeg spiste ikke, men det var utrolig vanskelig...


Jeg hadde spist. Det er snickers og twist

Men all ære til deg som ikke gjorde det! Du er helt råååå!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jadda...gubben kom hjem med is og potetgull idag...jammi!!!!
Skal motstå frem til lørdag, da skal jeg for en gangs skyld unne meg litt godt!
Ikke gjort det siden nyttårsaften! ;)


Håper du koste deg med med litt is og potetgull:)
 
Trening denne uken har vært ganske bra

mandag: ingen trening, på reise store deler av dagen
Tirsdag: Skulle klare 1000kcal og da måtte jeg gå en time, elipsemaskin i 25min og trene ripped in 30.
Onsdag:Kurs hele dagen, men gikk/jogga til bussen. 35min.
Torsdag: Samme som tirsdag
Fredag: 1time elipsemaskin. (20.42km)

Planen for resten av helgen:
Lørdag: 1-2timer shopping..hehe:) +10min oppvarming på elipse etterfulgt av styrkeøvelser med strikk, egenvekt og mine små 3kgs
Søndag: 1times gåtur +mage og rygg
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
jadda...gubben kom hjem med is og potetgull idag...jammi!!!!
Skal motstå frem til lørdag, da skal jeg for en gangs skyld unne meg litt godt!
Ikke gjort det siden nyttårsaften! ;)


Håper du koste deg med med litt is og potetgull:)

Hehe, nei jeg motsto faktisk! rørte ingenting utrolignok!!!
Men har kjøpt meg en troika...Den skal jeg nyyyyte imårrakveld;)
 
Uka her har gått veldig fint...skal ta siste dag på 30 day shred imorgen...det blir godt å bli ferdig!!! skal også måle meg...men har ingen store forhåpniner...har jeg det blir jeg bare skuffa om det ikke har skjedd noe...men håper jo!!
Ellers er det fredag...veier meg alltid hver fredag...vekta idag 64.8. Det vil si jeg har gått ned 500gram siden mandag...superfornøyd!! MEN nå er det helg...så går nesten utfra det ikke blir like "stor" nedgangen til mandag...Men skal jo gjøre mitt beste uansett....ikke planlagt de store utskeielsene utenom en troika :p
 
hatt ei bra helg...Vært flink med maten og trent bra også!
Men vekta har IKKE holdt seg på 64.8...Men var jo veldig forbredt på det da...
Har flax om jeg ikke får oppgang imorgen...
Skjønner ikke hvorfor det alltid blir slik i helgene....Har vært så flink, men likevel går vekta opp endel bare siden fredag...:/ Litt lei av dette nå...menmen...
Skal prøve å få trent 1 time idag...ellers ingen store planer...:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
hatt ei bra helg...Vært flink med maten og trent bra også!
Men vekta har IKKE holdt seg på 64.8...Men var jo veldig forbredt på det da...
Har flax om jeg ikke får oppgang imorgen...
Skjønner ikke hvorfor det alltid blir slik i helgene....Har vært så flink, men likevel går vekta opp endel bare siden fredag...:/ Litt lei av dette nå...menmen...
Skal prøve å få trent 1 time idag...ellers ingen store planer...:)


Så bra du klarte å motstå fristelsen på fredagen:) Da tenker jeg Torikan smakte ekstra godt i går:) Jeg spiste torika jeg også. Min favotitt!! Men jeg spiste jammen litt smågodt også. ÆSJ! Jeg kjenner jeg sliter litt med å ikke spise sukker når det står på bordet. Kanskje jeg burde prøve f.eks 1mnd helt uten skukker. (kjenner jeg får abstinenser bare ved tanken).
Treningen går bra, og maten går for så vidt bra den også, men plutselig står jeg vist å småspiser på noe. Rekker liksom ikke å tenke før det hele er over. Må nok ta en runde med meg selv. Phu!!

Jeg trur jeg har gått ned litt denne uken, trur ikke jeg har gått opp i alle fall.

Solen skinner, det er 2plussgrader og jeg skal ut på min daglige powerwalk. Trur jammen jeg tar på meg joggeskoa i dag isteden for vintersko:) (Ps. fortsatt like mye snø som i går) Haha:) Jeg ønkser meg vår!!!

Ha en fin dag jenter
 
Skjønner godt hva du mener...Det er derfor jeg ikke kan spise smågodt...er så alt for lett å ta alt for mange biter..Kjøper man en troika eller EN annen ting synes jeg det er lettere om man kun har den ENE tingen til snacks..
Gubben hadde båe potetgull og smågodt..Men jeg klarte å motstå...Hadde jo lengta lenge etter denne troikaen min...hehe:p
Man blir fort avhengig av sukker...skumle greier det der...Men man må bare gjøre så gdt man kan..
I helgene er det jo lov med litt kos...skal ikke være for strenge heller..

Så bra du er i full gang med trening.. Da er jo mye gjort. Viktig å holde seg iform:)
Hatt ei bra treningsuke her og..ikke trent like mye som forrige uke kanskje..Men har likevel blitt noen gode økter hver dag..Hjelper jo ikke på mi vekt da men:p

Ha en fin søndag! Og lykke til imorgen:-)
 
Jeg har forresten fullført 30 day shred..igjen;)
Ikke fornøyd med resultata..Ble jo 11cm bortevekk da...og litt over 2 kg..
Gikk ned noen cm i livet...der jeg mista mest..Men kun 2cm over magen(ved navelen...der magen er størst)  Er jo den jeg vil ha bort!! i livet er det ikke så ille...
åååå...lei av denne forbaska dissemagen:(
Men samtidig er jeg jo glad det faktisk har skjedd litt da:)

Mandag starter jeg nytt opplegg..."Ripped in 30"
i tillegg skal jeg begynne å hoppe tau! Ikke gjort det på maange år...Tok 10 minutter med det fredag..Og DET var GOD trening det!!! Veldig gode tall på pulsklokka og!!;) Men fy så slitsomt! hehe
 
En god uke her, ned 0,6 kg :) Halveis i slankekrigen, og halveis til målet på -10.
Er for tiden på vinterferie, og i dag blir det shopping. Det er jo trening i seg selv det ;) Ønsker alle en fin mandag, og lykke til med veiing.
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg har forresten fullført 30 day shred..igjen;)
Ikke fornøyd med resultata..Ble jo 11cm bortevekk da...og litt over 2 kg..
Gikk ned noen cm i livet...der jeg mista mest..Men kun 2cm over magen(ved navelen...der magen er størst)  Er jo den jeg vil ha bort!! i livet er det ikke så ille...
åååå...lei av denne forbaska dissemagen:(
Men samtidig er jeg jo glad det faktisk har skjedd litt da:)

Mandag starter jeg nytt opplegg..."Ripped in 30"
i tillegg skal jeg begynne å hoppe tau! Ikke gjort det på maange år...Tok 10 minutter med det fredag..Og DET var GOD trening det!!! Veldig gode tall på pulsklokka og!!;) Men fy så slitsomt! hehe

Gratulerer med fullført 30days shred. Tipper du beli skikkelig sherdda ;)
 


ranveigl skrev:
En god uke her, ned 0,6 kg :) Halveis i slankekrigen, og halveis til målet på -10.
Er for tiden på vinterferie, og i dag blir det shopping. Det er jo trening i seg selv det ;) Ønsker alle en fin mandag, og lykke til med veiing.


Ååå, du er så flink asså. Gratulerer men nok en uke med gode resultat.
Kos deg i vinterferien.
 
Back
Topp