LILLA LAG Slankekrigen

Æsj! Ikke mer enn -100gram denne uken også. Hadde jammen trudd jeg skulle i alle fall ha gått ned 0.5. Føler at jeg har vært ganske flink denne uken. i følge pulsklokka mi har jeg svidd av 3013kcal og holdt på i tilsammen 6 timer 10min denne uken. Så er fornøyd med treningsmengden. Så da er det vel maten jeg må tenke litt mer på.

Målet neste uke er å brenne mer kcal enn sist uke. :)

Mandag: 1times gåtur, ripped in 30, 25min elipsemaskin
Tirsdag: 1times gåtur. + mage og rygg
Ondag: 1 times gange+ ripped in 30
Torsdag: 1times gange + 30min elipsemaskin
Fredag: Treningsfri.
Lørdag. Reiser bort. Men blir vel en skitur eller gåtur
Sønsdag: samme som lørdag.
 
Da er ukens resultater sendt inn.. Minus 0,22% for laget som helhet, av alle som leverte inn var det nedgang, men nok engang må vi se oss på sisteplass pga manglende levering av vekt.. Vi sier farvel til Rødtoppen Hissig og Hormontroll som ikke har levert resultater denne uka..

Selv har jeg ikke mye å skryte av, nedgang på 100 gram men det går da nedover... Kjempegodt jobba dere andre, spesielt Ranveig L med nedgang på 0,97% denne uka!!!
 
Ja da var vi bare 4 igjen.. Synes det er for dårlig at folk ikke oppdaterer...
 
så rart rødtoppen hissig ikke oppdaterte...ikke likt hun det....

dumt og komme sist...men forventa det litt...flere og flere som gir opp virker det som...har vurdert det selv...men oppdaterte til tross for mine 200gram...
Begynner å miste veldig mye motivasjon nå...så jeg får se om jeg tar pause eller ikke...
Klager kanskje litt mye over dette...men det er virkelig kjempe-demotiverende å få så dårlige resultater til tross for mye trening og veldig sunnt kosthold!

beklager jeg trekker laget ned!

 
Etter min mening er du med på å trekke opp ved å være så flink å skravle på laget vårt :) 200 gram er 200 gram det, og ned er ned! :) Ikke gi opp nå, når vi er halveis :)

MaiSeptAugSkatt skrev:
så rart rødtoppen hissig ikke oppdaterte...ikke likt hun det....

dumt og komme sist...men forventa det litt...flere og flere som gir opp virker det som...har vurdert det selv...men oppdaterte til tross for mine 200gram...
Begynner å miste veldig mye motivasjon nå...så jeg får se om jeg tar pause eller ikke...
Klager kanskje litt mye over dette...men det er virkelig kjempe-demotiverende å få så dårlige resultater til tross for mye trening og veldig sunnt kosthold!

beklager jeg trekker laget ned!



 
Oppdatering: fikk sms av rødtoppen hissig nettopp, hun var på reise og hadde glemt å veie seg og det å sende inn noe resultat... Tror hun var på lang reise for hun hadde reist hele dagen og var enda ikke hjemme...

Selv om vi ikke gjør det så bra håper jeg virkelig ingen trekker seg!! Da går det ihvertfall ikke bedre!!!!! Nå må vi bare stå på de av oss som er igjen og IKKE GI OPP!!!! Vi går jo ned alle mann, dog litt sakte til tider.. Noe nedgang er bedre enn ingen nedgang folkens!!!
 
huff og huff. Jeg har så dårlig samvittighet! Jeg vet hvor grusomt det er når folk ikke oppdaterer, og jeg har hele tiden ment at man kan klare å oppdatere uansett 
Jeg var i Oslo denne helga, så jeg hadde tenkt å veie meg på lørdag før vi dro, men tanken var blåst bort da klokka ringte før klokka 6, så jeg dro meg opp kom ikke på at jeg skulle ha veid meg før jeg satt planta i bussen på vei til flyplassen.
Og i dag våkna vi også, ganske i ørska etter en heidundanes aften i går. Full fart ned på grand cafe for frokost, før vi sprang ut å kjøpte Oslogave til sønnen vår. Sprang tilbake for å rekke å pakke og sjekke ut før klokka 12. Så var d Oslo s, tog til gardermoen, og et raskt kjøp av noe å drikke før flyavgang. Så da vi tok av kom jeg på at jeg måtte oppatere til Pearl... Men kunne jo ikke det siden vi var i lufta. Så jeg minte meg selv på at jeg måtte huske det da vi landa.
Kom av flyet og sprang for å rekke bussen, og igjen kom jeg på oppdateringa akkurat idet vi skulle av. Og da var det glemt igjen. Så kjørte vi 9mil til mamma før å hente Eskil og deretter 9mil tilbake til Tromsø. Jeg kom på oppdateringa da vi satt i bilen på vei til Tromsø og så at klokka var 19.57 emoticon  Og først nå fikk jeg tid å logge inn her...
Er sint på meg selv, men har som sagt hatt mye mer å tenke på. Jeg skal følge dere her og så skal jeg prøve å gå ned i vekt uten slankekrigen Lykke til videre jenter! Jeg har stor tro på dere, bare stå på og ikke gi opp 
 
Vi er bare 4 igjen, men det skal vi også være neste mandag på denne tiden. Jeg vet jeg ikke har vært noen superslanke, men jeg jeg trener skikkelig masse altså. Kroppen min er ganske forandret fra vi begynte selv om jeg bare har gått ned 2kilo. Så selv om ikke vekten raser så blir jeg strammere og strammere for hver dag som går. :)

Så hold ut jenter. Dere er kjempe flinke! HEIA LILLA!!!
 


Rødtoppen Hissig skrev:
huff og huff. Jeg har så dårlig samvittighet! Jeg vet hvor grusomt det er når folk ikke oppdaterer, og jeg har hele tiden ment at man kan klare å oppdatere uansett 
Jeg var i Oslo denne helga, så jeg hadde tenkt å veie meg på lørdag før vi dro, men tanken var blåst bort da klokka ringte før klokka 6, så jeg dro meg opp kom ikke på at jeg skulle ha veid meg før jeg satt planta i bussen på vei til flyplassen.
Og i dag våkna vi også, ganske i ørska etter en heidundanes aften i går. Full fart ned på grand cafe for frokost, før vi sprang ut å kjøpte Oslogave til sønnen vår. Sprang tilbake for å rekke å pakke og sjekke ut før klokka 12. Så var d Oslo s, tog til gardermoen, og et raskt kjøp av noe å drikke før flyavgang. Så da vi tok av kom jeg på at jeg måtte oppatere til Pearl... Men kunne jo ikke det siden vi var i lufta. Så jeg minte meg selv på at jeg måtte huske det da vi landa.
Kom av flyet og sprang for å rekke bussen, og igjen kom jeg på oppdateringa akkurat idet vi skulle av. Og da var det glemt igjen. Så kjørte vi 9mil til mamma før å hente Eskil og deretter 9mil tilbake til Tromsø. Jeg kom på oppdateringa da vi satt i bilen på vei til Tromsø og så at klokka var 19.57 emoticon  Og først nå fikk jeg tid å logge inn her...
Er sint på meg selv, men har som sagt hatt mye mer å tenke på. Jeg skal følge dere her og så skal jeg prøve å gå ned i vekt uten slankekrigen Lykke til videre jenter! Jeg har stor tro på dere, bare stå på og ikke gi opp 

Man har faktisk et liv utenom slankekrigen også..Selv om det er kjedelig folk ikke oppdaterer, så er det jo ikke verdens undergang...Er jo faktisk lett å glemme i en travel hverdag...Kan jo ikke bli sur for det heller..
Jeg forstår godt at det ble veeldig hektisk for deg altså...Du har jo hatt mye å styre med den siste tiden og...Du får melde deg inn i wildcard:)
Håper alt er bra med deg...eksamener har gått bra og du får litt tid til degselv også:)


 
mandag hadde jeg treningsfri...det gjorde VELDIG godt!!
Igår ble det 35minutter med jillian igjen(killer buns thighs, level 2) knallgod trening! anbefaler den altså! forbrant like under 400kcal...Og kjente det godt etterpå.
i tillegg ble det 45minutter på trimsykkel...den trimsykkelen er kjeeeedelig!! er såå lei...hehe...Men ble svett og god der og;)
Til fredag skal jeg bestille meg tredemølle!!!!!!!!!!!!!!!!! GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!
Ellers har jeg fått mensen...så håper det er grunnen til en så lav nedgang mandag!!
Satser på finere tall neste veiing!!!
 


Lykkelulla skrev:
Vi er bare 4 igjen, men det skal vi også være neste mandag på denne tiden. Jeg vet jeg ikke har vært noen superslanke, men jeg jeg trener skikkelig masse altså. Kroppen min er ganske forandret fra vi begynte selv om jeg bare har gått ned 2kilo. Så selv om ikke vekten raser så blir jeg strammere og strammere for hver dag som går. :)

Så hold ut jenter. Dere er kjempe flinke! HEIA LILLA!!!


Ja det er jo det som teller!! ikke kiloene, men det som faktisk skjer..synes du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:
Vi er bare 4 igjen, men det skal vi også være neste mandag på denne tiden. Jeg vet jeg ikke har vært noen superslanke, men jeg jeg trener skikkelig masse altså. Kroppen min er ganske forandret fra vi begynte selv om jeg bare har gått ned 2kilo. Så selv om ikke vekten raser så blir jeg strammere og strammere for hver dag som går. :)

Så hold ut jenter. Dere er kjempe flinke! HEIA LILLA!!!


Ja det er jo det som teller!! ikke kiloene, men det som faktisk skjer..synes du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, det beste er jo når kroppen forandrer seg. Men jeg er jo med på slankekrigen, så burde vel klart å gått ned litt meg også. Har i alle fall et mål om å komme under 60 igjen denne uken. Ganske sikker på at jeg skal klare det.

Du er veldig flink du også. Stå på videre. Vi er jo med på dette for vår egen del, så gjør så godt du kan:)
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:
Vi er bare 4 igjen, men det skal vi også være neste mandag på denne tiden. Jeg vet jeg ikke har vært noen superslanke, men jeg jeg trener skikkelig masse altså. Kroppen min er ganske forandret fra vi begynte selv om jeg bare har gått ned 2kilo. Så selv om ikke vekten raser så blir jeg strammere og strammere for hver dag som går. :)

Så hold ut jenter. Dere er kjempe flinke! HEIA LILLA!!!


Ja det er jo det som teller!! ikke kiloene, men det som faktisk skjer..synes du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, det beste er jo når kroppen forandrer seg. Men jeg er jo med på slankekrigen, så burde vel klart å gått ned litt meg også. Har i alle fall et mål om å komme under 60 igjen denne uken. Ganske sikker på at jeg skal klare det.

Du er veldig flink du også. Stå på videre. Vi er jo med på dette for vår egen del, så gjør så godt du kan:)


under 60 klarer du! du er jo veeldig nærme!! jeg håper å være under 65! helst hoppe over 64, og gå rett til 63 men...hehe=)
Nå skal jeg prøve ut jillian`s killer buns,thighs level 3! gruer meg litt...hehe...men satser på jeg kommer meg gjennom!
 
Hei jenter. Her har uka så langt gått veldig bra. Har skeiet litt ut med sjokolade, og hatt treningsfri i en del dager ( bortsett fra gåturer), men har fremdeles gått ned 400 gram siden mandag. MEN nå skal jeg på jentetur til Oslo i helga, og jeg er veldig spent på hvordan det vil virke inn på veiedagen på mandag.
Jeg er fast bestemt på å kose meg innenfor rimelighetens grenser....hvis jeg klarer det da..

Hvordan går det med dere? Jeg synes vi må få opp skravlingen her inne :)
 
Hei jenter.. Da er jeg endelig i gang med trening og det gjør VONDT i hele kroppen.. Litt sånn halvt deilig og halvt vondt vondt... Men godt å være i gang, nå er det bare å fortsette.. Skal trene styrke og litt spinning igjen i dag og min neste "treningsfri" fra heimen er på mandag igjen..

I den anledning har jeg et spørsmål til dere jenter - jeg vil svært gjerne gå på en kombo time jeg brukte å gå på tidligere på mandager som går mellom 18.30 til 19.45, men dette kræsjer jo med innmelding av vekt til mariusmor.. Spørsmålet blir da, er det greit for dere at vi setter fristen for innlevering av vekt til kl 18 - evt vil noen andre overta lagansvaret og innlevering av vekt?? Tirsdager og torsdager er treningsdagene til mannen (pluss en dag i helga) så mandag, onsdag og fredag er "mine" dager så jeg vil gjerne utnytte muligheten til å trene alle dagene om jeg kan..

 


Pearl skrev:
Hei jenter.. Da er jeg endelig i gang med trening og det gjør VONDT i hele kroppen.. Litt sånn halvt deilig og halvt vondt vondt... Men godt å være i gang, nå er det bare å fortsette.. Skal trene styrke og litt spinning igjen i dag og min neste "treningsfri" fra heimen er på mandag igjen..

I den anledning har jeg et spørsmål til dere jenter - jeg vil svært gjerne gå på en kombo time jeg brukte å gå på tidligere på mandager som går mellom 18.30 til 19.45, men dette kræsjer jo med innmelding av vekt til mariusmor.. Spørsmålet blir da, er det greit for dere at vi setter fristen for innlevering av vekt til kl 18 - evt vil noen andre overta lagansvaret og innlevering av vekt?? Tirsdager og torsdager er treningsdagene til mannen (pluss en dag i helga) så mandag, onsdag og fredag er "mine" dager så jeg vil gjerne utnytte muligheten til å trene alle dagene om jeg kan..



Det er greit for meg. Jeg skal jobbe kvelden jeg så må melde inn på dagen.
 
Null bevegelse på vekta i morges, jeg har nok nådd et platå for er nå på den vekta jeg hadde da jeg møtte mannen for snart 6 år siden... Skal ha en lavkarbo uke nå og se om det løsner litt,har jo også begynt å trene og da kan jo kroppen holde på litt væske i tillegg..

Blir ingen trening på meg i kveld uansett pga mannen skal på et møte i kveld, får heller prøve å komme meg ut å gå en tur med vogna.... Hvordan har det gått med dere denne uka jenter?
 
Jeg hadde som mål å komme under 60 denne uken. Å det klarte jeg!! Men med små marginer. Ned 200gram og veier nå 59.9 kilo. Er fornøyd men samtidig litt sur, for jeg veide mindre før jeg dro på hyttetur med veninner. Klarte jammen ikke styre inntaktet gitt. Men sånn er det. Ny uke og nye muligheter. Nærmer seg veldig at jeg skal til syden, å kroppen har overhodet ikke blitt sånn jeg ønsket den skulle bli før avreise. Så de neste 2-3 ukene MÅ jeg jobbe hardt. Trur nok det er maten jeg må fokusere mest på. Det gjipe er at jeg har blitt forkjølet, så det blir ikke noe hadr trening de neste dagene. Men jeg får gå lange turer og gjøre det jeg orker.

Ha en fin uke jenter!
 
Jeg har gått ned 400 gram. Nå går vi inn i de siste ukene av slankekrigen, det har gått utrolig fort. Nå skal det intensiveres med trening, og jeg har bestilt meg pulsklokke!! :))
 


ranveigl skrev:
Jeg har gått ned 400 gram. Nå går vi inn i de siste ukene av slankekrigen, det har gått utrolig fort. Nå skal det intensiveres med trening, og jeg har bestilt meg pulsklokke!! :))


Du har jo hatt en helt fantastisk vektnedgang alle ukene, du skal være skikkelig fornøyd med deg selv Kjøpte med pulsklokke når vi startet, veldig morsomt:)
 
Back
Topp