LILLA LAG Slankekrigen

Oi, uffamei...det hørtes vondt ut..Godt at det går litt bedre nå! Når det gjelder trening må du jo bare lytte til kroppen din, og ikke presse degselv.
Forstår jo det er mye for deg om dagen..Og utdanning er jo tross alt viktigere enn slanking..hehe..
Er lett å ty til mat/godis om man synes litt synd på segselv...Det er jo litt lov det da..bare man ikke tar helt av...hehe...kjenner meg igjen da...hehe...
Kjenner meg og veldig igjen i det siste du skriver med at man har så lyst å få det til, men går det ikke helt etter planen mister man jo litt motivasjon...Slik er det her og...
Men tror nøkkelen er å være tålmodig..Man må jo nesten det...Hva med å henge opp noen gamle bilder av degselv en plass? det har jeg gjort...og det hjelper faktisk litt på motivasjonen her..Og alltid  ha ei vannflaske i nærheten..bare det å drikke masse vann kan jo hjelpe om man har søtsug..
Men nå er det jo helg..Og da er det jo lov å kose seg litt..selv om det er veiedag mandag så blir det jo litt feil om man ikke skal kunne kose seg litt en lørdag...Mener hvertfall jeg:)
Håper du får ei kjempefin helg med dine kjære..Så kommer du deg på trening søndag om du orker det..Kan jo hende du vil få en positiv overraskelse mandag. Jeg har troen på deg:)
Bare gi det litt tid, så er jeg sikker på du vil nå målet ditt tilslutt:)

 
Ja, da har det blitt helg igjen...lørdag og kosedag;)
Jeg gikk på vekta idag..Nok en gang så forventa jeg nedgang, uten at jeg fikk det...begynner bli vant med det nå...Vekta er den samme som mandag...Så jeg bidrar jo ikke det store på lag lilla akkurat...:/
Denne uka har jeg vært kjempeflink!! Har økt på litt med trening, spist kjempesunnt og bevegd meg masse! Trent nesten 5 denne uka...Så hva jeg gjør galt skjønner jeg fortsatt ikke...Prøøøver være tålmodig...men det er litt lettere sagt enn gjort noen ganger...Men jeg må jo nesten bare,,,
Siden vekta var lite sammarbeidsvillig idag er jeg usikker om det blir noe lørdagskos ikveld...gubben er uansett ikke hjemme så...hmm
 
Nå er jeg spent på hvordan uka har gått hos dere?
Her har det gått kjempebra! Ingen utskeielser! og trent hver dag..
Men jeg har gått OPP...så nå er jeg sur! hehe..Håper likevel at vekta vil vise ned imorgen...meen har mine tvil....
 
Hei alle sammen.
Har hatt en veldig bra uke. Snikveiing fredag viste ned 600 g, så nå ser jeg 61- tallet. Utrolig morsomt.

Jeg sykler hver dag mellom 60 og 90 minutter, pluss at jeg går tur med hundene mellom 40 og 60 minutt. Har sykkelfri hver fredag :)

Operasjonen ble forresten utsatt, så jeg venter på ny dato, forhåpentligvis etter slankekrigen, men vi får se :)
Lykke til i morgen alle sammen!
 
da ble det 30min trimsykkel+30min six week,six pack og 24min 30 day shred(level 2) idag..
Gjør ALT for å få et fint tall på vekta imorgen...
 
Så flinke dere er!!
Jeg hadde ikke tid til trening i dag heller. Hadde huset fullt av familie og hadde i tillegg mye skolearbeid å gjøre. Men da har jeg enda bedre tid til trening i uka som kommer. Blir trening hjemme hver dag, og på senter 3 ganger. Og jeg har eksamen i uke 7, men tror jeg er såppass i rute med monologen min at jeg kan sette av tid til trening. Men det avhenger av disse timene som gjenstår av denne dagen. Så nå skal jeg sette meg ned å skrive ned alle mine tanker ang denne eksamen - ja, tenk - det er faktisk et arbeidskrav som skal leses opp og leveres inn på fredag...
 
Her går det ikke akkurat bra her om dagen. Har gått opp 200gram. Men siden jeg i siste liten veide litt mindre sist uke men rakk ikke å få innformert pearl blir det 0kg og 0% denne uken.

Jeg trenger styrke!!! Jeg må ha motivasjon til å fortsette dette. Jeg er matlei og trenger noen sunne tips. Jeg skal på ferie om 6uker, vil ned i alle fall 3kg innen det!! STYRKE!!
 


Lykkelulla skrev:
Her går det ikke akkurat bra her om dagen. Har gått opp 200gram. Men siden jeg i siste liten veide litt mindre sist uke men rakk ikke å få innformert pearl blir det 0kg og 0% denne uken.

Jeg trenger styrke!!! Jeg må ha motivasjon til å fortsette dette. Jeg er matlei og trenger noen sunne tips. Jeg skal på ferie om 6uker, vil ned i alle fall 3kg innen det!! STYRKE!!

Jeg har det akkurat på samme måte! Og jeg har også gått opp 200g denne uka. Men det var forventet. Jeg har plutselig fått ny lyst til å stå på fremover, og håper denne uka gir meg lov til det!! Har planlagt hver dag nå, og håper det ikke det kommer noe i veien. 
Sitter for øyeblikket å spiser sen frokost: Vikinghon med ost og skinke, salat og paprika og en kopp te. God og mettende frokost med mye fiber og protein - og litt fett fra osten...
 


Rødtoppen Hissig skrev:


Lykkelulla skrev:
Her går det ikke akkurat bra her om dagen. Har gått opp 200gram. Men siden jeg i siste liten veide litt mindre sist uke men rakk ikke å få innformert pearl blir det 0kg og 0% denne uken.

Jeg trenger styrke!!! Jeg må ha motivasjon til å fortsette dette. Jeg er matlei og trenger noen sunne tips. Jeg skal på ferie om 6uker, vil ned i alle fall 3kg innen det!! STYRKE!!

Jeg har det akkurat på samme måte! Og jeg har også gått opp 200g denne uka. Men det var forventet. Jeg har plutselig fått ny lyst til å stå på fremover, og håper denne uka gir meg lov til det!! Har planlagt hver dag nå, og håper det ikke det kommer noe i veien. 
Sitter for øyeblikket å spiser sen frokost: Vikinghon med ost og skinke, salat og paprika og en kopp te. God og mettende frokost med mye fiber og protein - og litt fett fra osten...

Da får vi håper vi begge får et (eller 10) spark i baken. Har jo så lyst på flat mage og celulittfrie lår
 
saaaaaaaaaaaaakte men sikkert nedover. Gikk ned hele 300gram denne uka...
Men er overlykkelig for å endelig få se 65-tallet!!! Var jo og forbredt på oppgang, men heldigvis gikk det bra!!
 
Jeg må si at jeg trekker meg jeg jenter! Jeg har ikke gått ned noen ting denne uken heller, og har jo ikke tid til å være her inne å skrive og skravle med dere. Hele denne slankekrigen har vært dårlig for min del. Jeg gir ikke opp vektnedgangen, jeg begynner i praksis denne uken, og det pleier å være positivt for vektnedgang=) Men er kjedelig at dette ikke går slik jeg vil og at det går utover alle dere!

Ønsker alle sammen lykke til og forventer at lilla jenter står igjen til slutt =D
 
Da var vi ikke mange lilla jenter igjen...
 
var mange som gikk ut idag...både på vårt og andres lag...
er endel som har trekkt seg denne runden...det er jo leit....blir jo så få igjen tilslutt...
Men samtidig forstår jeg veldig...har vurdert å trekke meg jeg og...men gir det ei uke til...satser på det vil hjelpe på...er ikke motiverende når det går så sakte til tross for mye jobbing for å få resultater....
mandagsveiing ødelegger alt for meg...synes helgene blir så stressende pga det...
 
Jeg synes du er kjempeflink MaiSeptAugSkatt! Du står på og trener som bare fy - men du har slik jeg har skjønt det ikke så mange kg du skal ned og da holder kroppen godt fast på kg'ene... Ikke gi opp, det går tilslutt men det vil nok ta lengre tid enn du selv helst skulle ønske... Laget tjener jo ikke på at noen trekker seg, og ihvertfall ikke du som står så på og er kjempeflink og skravle! Trenger sånne også vettu selv om vektnedgangen ikke står i stil med innsatsen!!

Grattis til Miss Hormontroll og Ranveig L for flott nedgang på henholdsvis 0,72% og 0,80% - kjempebra! 
Rødtoppen Hissig, virker som om du har det veldig travelt og livet "jobber i mot deg" men stå på videre så kommer resultatene!

Selv har jeg enda ikke kommet i gang med treninga, skal reise bort nå i uka og helga, men til neste uke MÅ jeg komme igang.. Er nå offisielt meldt på Nordsjørittet i juni og må komme i gang med trening om jeg skal ha sjans til å gjennomføre.... Bare 4 mnd igjen.. Yaiks!!!
Min skrale vektnedgang på bare 200 gram denne uka skyldes ene og alene at det har sklidd litt ut i helgene.. Har holdt meg til kaloriene men det har likevel blitt mye snop og lite ordentlig mat og det reagerer åpenbart kroppen på.... Var nede i minus 800 gram før helga så da er det jo liten tvil om hva jeg må gjøre - skjerpe meg på helg og begrense snopinga til kun lørdag samt begrense mengden.... Om ikke det fungerer får jeg kjøre en lavkarbo uke og se om det gjør susen.... Og så vil nok trening også få fart på systemet forhåpentligvis..

Stå på videre jenter - vi er få men vi er gode! Gå LAG LILLA!!!!!!!
 
Så fint og motiverende skrevet pearl!:) Tusen takk for skryt:) Synes faktisk selv jeg er ganske flink jeg...hehe;) har hvertfall skjerpa meg veldig siden jul! Desverre synes det ikke så veldig på vekta..Men har vel innsett at dette kan ta tid, og jeg bare må være tålmodig...Så selv om det går sakte, så går det hvertfall nedover..Så prøver jeg heller å tenke at sakte ned er best..Da er det hvertfall ikke noe jojo-slanking hvor jeg går fort ned, men fort opp igjen..
Jeg skal forresten ned 10kg..selv om vekta mi ikke er så veldig høy(65.8), så betyr ikke det at jeg er fast i kroppen...har mye mage...og lår og rompe kunne vært litt mindre også.. La jo ut et bilde på sunn livsstil slik jeg var før...veit ikke om dere har sett det, men der kan man og se at magen ikke var helt flat selv om vekta var 55-56,,

Og det at jeg har trent så mye må jo ha vært godt for noe..selv om det kanskje ikke synes så veldig på kroppen så velger jeg å tro jeg har blitt sterkere og fått bedre kondis;)
Så er det bare å fortsette, og håpe vekta vil fortsette å gå nedover:)
Idag har jeg fullført level 2 på 30 day shred...Klar for level 3 imårra..
Hadde treningsfri igår..det var fantastisk godt faktisk...tror kroppen trengte litt hvile etter å trent så og si hver eneste dag i flere uker..

Det har jo vært litt demotiverende at det har gått så sakte ned..og jeg har hatt veldig dårlig samvittighet for laget...har en følese av at flere her er med for å vinne...og der bidrar jo ikke jeg stort...derfor har jeg flere ganger vurdert å trekke meg..Men får håpe mye skjer denne uka!=)

Pearl: ja den helga og snopet kan ødelegge mye...jeg og veier mye mindre fredag enn mandag...Men synes og det er lov å unne seg litt godt når det er helg...ikke ta helt av såklart, men litt godt er lov...dumt om man får slankinga helt på hjernen også....Men om man vil ha et fint tall på vekta mandag må man jo nesten holde seg helt unna...:/

Vurderer selv å starte på lavkarbo snart...mener å huske vekta var mye mer sammarbeidsvillig da jeg gikk på det i høst:p
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Så fint og motiverende skrevet pearl!:) Tusen takk for skryt:) Synes faktisk selv jeg er ganske flink jeg...hehe;) har hvertfall skjerpa meg veldig siden jul! Desverre synes det ikke så veldig på vekta..Men har vel innsett at dette kan ta tid, og jeg bare må være tålmodig...Så selv om det går sakte, så går det hvertfall nedover..Så prøver jeg heller å tenke at sakte ned er best..Da er det hvertfall ikke noe jojo-slanking hvor jeg går fort ned, men fort opp igjen..
Jeg skal forresten ned 10kg..selv om vekta mi ikke er så veldig høy(65.8), så betyr ikke det at jeg er fast i kroppen...har mye mage...og lår og rompe kunne vært litt mindre også.. La jo ut et bilde på sunn livsstil slik jeg var før...veit ikke om dere har sett det, men der kan man og se at magen ikke var helt flat selv om vekta var 55-56,,

Og det at jeg har trent så mye må jo ha vært godt for noe..selv om det kanskje ikke synes så veldig på kroppen så velger jeg å tro jeg har blitt sterkere og fått bedre kondis;)
Så er det bare å fortsette, og håpe vekta vil fortsette å gå nedover:)
Idag har jeg fullført level 2 på 30 day shred...Klar for level 3 imårra..
Hadde treningsfri igår..det var fantastisk godt faktisk...tror kroppen trengte litt hvile etter å trent så og si hver eneste dag i flere uker..

Det har jo vært litt demotiverende at det har gått så sakte ned..og jeg har hatt veldig dårlig samvittighet for laget...har en følese av at flere her er med for å vinne...og der bidrar jo ikke jeg stort...derfor har jeg flere ganger vurdert å trekke meg..Men får håpe mye skjer denne uka!=)

Pearl: ja den helga og snopet kan ødelegge mye...jeg og veier mye mindre fredag enn mandag...Men synes og det er lov å unne seg litt godt når det er helg...ikke ta helt av såklart, men litt godt er lov...dumt om man får slankinga helt på hjernen også....Men om man vil ha et fint tall på vekta mandag må man jo nesten holde seg helt unna...:/

Vurderer selv å starte på lavkarbo snart...mener å huske vekta var mye mer sammarbeidsvillig da jeg gikk på det i høst:p

Du er veldig flink til å trene. Så du kommer nok til å nå målene dine etterhvert skal du se. Det gjør jo ingenting at det går litt sakte. For korppen skal jo strammes samtidig. Så det er jo helt perfekt.

Jeg sliter litt om dagen. Vi er ufrivillige barnløse og står i kø for Ivf-behandling. Å det tærer på psyken innimellom. Ble med på denne slankekrigen for å få noe annet å fokusere på noen måneder, men det tok 3uker så var jeg nede i sumpa igjen. Håper den deppa-perioden er over og at fokuset igjen kan være trening og kosthold. Har vel kanskje bare gitt 50% de to siste ukene. Men prøver igjen med 100% :)

Uken startet jeg med en powerwalk på morgenen (437kcal). I dag har jeg også gjort det(444kcal). Går ganske mye i oppoverbakke så det er en skikkelig trenignsøkt. Har også trent styrke av armer, rygg og mage. Resten av uken får jeg se hva jeg får til. For jeg skal reise bort. Men jeg skal få inn en treningsøkt 6 av 7 dager denne uken.

Synn at det er så mange som har trekt seg fra slankekrigen. Men det er vel en grunn til at det er så mange som sliter med noen kilo ekstra. Jo, fordi det er vanskelig å slanke deg. Håper vi som er igjen kalarer å holde ut frem til finalen.
 
Det er godt at du har tro på meg lykkelulla, for jeg begynner å miste håpet litt faktisk...Men gir meg jo ikke..=) Trener som en gal for å få resultater nå...Så håper denne uka blir bra! Er jo kjedelig at det går så sakte...Jeg starta jo på ca samme vekt ifjor på denne tiden..og da raste jeg jo ned...hvertfall i starten..og da trente og spiste jeg ca det samme som nå...merkelig det stopper sånn opp for meg nå....

Vil sende over en stor god klem til deg<3 Kan forstå det er tøfft for dere..Det kan virkelig ikke være lett for dere å slite med å bli gravide...har dere prøvd lenge?
Selv om det ikke virker slik nå, så tror jeg det er en god ting at du har slankekrigen å fokusere på fremover..Det er nok lettere sagt enn gjort vil jeg tro...
Jeg krysser alt jeg har for at det blir baby på dere om ikke lenge...Skjønner dette er tøft...Kan jo ikke forestille meg hvordan du har det..Men sender hvertfall over gode tanker og en klem.. så håper jeg ting vil gå litt bedre fremover...Vi går jo og mot lysere tider nå..Det kan jo hjelpe litt på humøret også:)

Du har hvertfall hatt en kjempegod start på uka! knallbra!! Oppoverbakker er super trening det!:-) Jeg må og bli flinkere til å komme meg ut på tur...Men nå når jeg har holdt på med jillian-opplegget mitt i tillegg til å ta meg av 3 barn(de 2 eldste er litt i bhg da)+ huset som det alltid er mye jobb med ...Har og en samboer som er veldig lite hjemme, så tiden strekker ikke alltid til...sånn er det bare...men til våren blir det nok litt bedre:)

Ønsker deg en fin kveld:)
*klem



 
Starta denne uka med treningsfri igår. Det gjorde SÅÅÅ godt kjenner jeg...tror kroppen hadde godt av det!
Idag var det påan igjen...så nå har jeg fullført level 2 med 30 day shred...i tillegg tok jeg den knallharde økta med killer buns,thighs level 2. forbrant godt over 400kalorier der...og 220 på 30 ds...så det er jo noe:p
Ellers har det gått ok med maten...men ble ei skive med nugatti av alle ting ikveld...herregud...også jeg som aldri spiser sjokoladepålegg da! eller brød! hehe....
Fikk jo dårlig samvittighet...så det var mest pga den skiva jeg bestemte meg for å ta killer buns,thighs,,,så jeg går ut fra den nugattiskiva er forbrent...hihi...ellers har jeg vært flink med maten da:-) og slik skal det fortsette:)
 
her var det liv,rai rai:p

skriver nok tilmegselv, men har hvertfall vært superflink denne uka..økt på treninga enda litt til, så nå altså! nå SKAL jeg ha resultater!!!=)
 
Jeg beklager at jeg ikke er mer aktiv her inne. Jeg skulle gjerne vært det, men føler at jeg har tråder som er festet i hver og en av kroppsdelene mine, og i hver ende står det noe å trekker. Den lille tida jeg er hjemme og ikke gjør lekser eller lager middag/rydder eller andre konstruktive ting, bruker jeg til å sove, leke med sønnen min og bare slappe av. 
Men jeg har fått ny gnist. Så i går kveld oppdaterte jeg mitt medlemsskap i vektklubben, det vil si at jeg begynte nytt program. Jeg har ikke vært flink å bruke det på mange måneder, og hvis jeg skal kunne vise meg i bikini i sommer, er jeg nødt til å gjøre noe NÅ!!
Så har ført opp mine måltider i dag, og drukket mer vann enn på lenge. Hadde også meldt meg på zumba i kveld, men siden min samboer måtte jobbe sent, må jeg heller trene hjemme. Så det blir litt trening før jeg gjør ferdig leksa i kveld. Har eksamensuke neste uke, så da må jeg bruke dagene på skolen, men ettermiddagene og kvelden har jeg tenkt til å bruke til trening og avslapping. Ellers er jeg utslitt når eksamen begynner på torsdag 
Men det er en morsom eksamen, der en gir veldig mye av seg selv - heldigvis er den praktisk og ikke teoretisk 
 
Back
Topp